eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa wejść do pomieszczeń w ciągu komunikacyjnym do windy (zmiana na drzwi otwierane do wewnątrz), trzy pary drzwi antywłamaniowych z futrynami, pomalowanie korytarza po pracach, dostosowanie jednego pomieszczenia na gabinet dyrektora wraz z pierwszym wyposażeniem, naprawa i cyklinowanie parkietu, drobne prace instalacyjne elektryczne i teletechniczne w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych nr 1 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Warszawa: Przebudowa wejść do pomieszczeń w ciągu komunikacyjnym do windy (zmiana na drzwi otwierane do wewnątrz), trzy pary drzwi antywłamaniowych z futrynami, pomalowanie korytarza po pracach, dostosowanie jednego pomieszczenia na gabinet dyrektora wraz z pierwszym wyposażeniem, naprawa i cyklinowanie parkietu, drobne prace instalacyjne elektryczne i teletechniczne w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych nr 1 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 334732 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy , ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, faks 022 6213045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbfo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wejść do pomieszczeń w ciągu komunikacyjnym do windy (zmiana na drzwi otwierane do wewnątrz), trzy pary drzwi antywłamaniowych z futrynami, pomalowanie korytarza po pracach, dostosowanie jednego pomieszczenia na gabinet dyrektora wraz z pierwszym wyposażeniem, naprawa i cyklinowanie parkietu, drobne prace instalacyjne elektryczne i teletechniczne w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych nr 1 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Parter - ciąg komunikacyjny w części biurowej:zabezpieczenie istniejących posadzek w korytarzach, usunięcie istniejącej ślusarki drzwiowej w pokojach biurowych (skrzydła drzwiowe i ościeżnice) i wykonanie projektowanej ślusarki drzwiowej (skrzydła drzwiowe i ościeżnice) - trzy komplety, wykończenie ścian, sufitów i posadzek korytarzy i pomieszczeń biurowych objętych przebudową, wyposażenie gabinetu dyrektora - wg. opisów w przedmiarze robót dla poszczególnych elementów wyposażenia , wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w gabinecie dyrektora. Wykończenie ścian wewnętrznych:pomalowanie ścian od strony korytarzy 2x farbą zmywalną, ewentualne istniejące ubytki w powierzchni ścian należy uzupełnić tynkiem cem-wap., pomalowanie ścian od strony gabinetów 2x farbą zmywalną, ewentualne istniejące ubytki w powierzchni ścian należy uzupełnić tynkiem cem-wap. Wykończenie sufitów Po wykonanych naprawach konstrukcyjnych i tynkarskich: pomalowanie 2x farbą emulsyjną na kolor biały W internacie na parterze - część biurowa: istniejące posadzki w korytarzach w postaci PVC do zabezpieczenia, istniejące posadzki w pomieszczeniach biurowych z klepki dębowej wymagają drobnych napraw, uzupełnień, cyklinowania i dwukrotnego lakierowania lakierem dwuskładnikowym z gruntowaniem. Ślusarka i drzwiowa: Drzwi do pomieszczeń biurowych w internacie antywłamaniowe klasy C, skrzydło drzwi w konstrukcji skrzynkowej z blachy stalowej wzmocnione kratownicą z profili giętych, pokrycie konstrukcji drzwi z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5mm okleinowanej CPL złoty dąb, płat drzwiowy wypełniony wełną mineralną, elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie, zamek centralny na wkładkę cylindryczną, ościeżnica stalowa w kolorze skrzydła, klamki i szyldy stalowe, kolor satynowy nikiel, izolacyjność akustyczna Rw większy 33dB, dwustronna wkładka cylindryczna na czas budowy, dwustronna wkładka cylindryczna docelowa z kompletem 5 kluczy. Poszerzenie otworów drzwiowych w budynku w części biurowej W związku z koniecznością dostosowania drzwi do obowiązujących przepisów i wymogów użytkowych projektuje się poszerzenie części otworów drzwiowych. W przypadku istniejącego nadproża o niewystarczającej długości podparcia lub jego braku należy wykonać nadproże z belek stalowych np. dwuteowników 160cm i obmurować cegłą pełną. W przypadku ścian gazobetonowych w których następuje poszerzenie otworu belkę stalową należy oprzeć na trzech warstwach z cegły pełnej. Wyposażenie gabinetu dyrektora: 1. stanowisko pracy Pinta 1- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 2. stanowisko pracy Pinta 1- wg opisu w przedmiarze robót szt. 1, 3. stanowisko pracy Pinta 1- wg opisu w przedmiarze robót szt. 1, 4. Cupio / kontener z 3 szufladami- Cp1 - 1 szt.-wg opisu w przedmiarze robót, 5. Combo szafa 80x42x90 cm - Co3 - 1 szt- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 6. Combo szafa 80x44x128 cm - Co1 - 1 szt, - wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 7. Combo szafa 80x42x128 cm - Co2 - 1 szt- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 8. Combo szafa 60x44x166 cm - Co4 - 1 szt- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 9. Combo szafa 80x42x166 cm - Co5 - 2 szt- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 10. krzesła gościnne o2 - 4 szt., - wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 11. fotel pracowniczy o2 - 2 szt., - wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 12. szafa na dokumenty, - wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 13. lampa stojąca na dwa źródła światła 2x60 Wat - szt. 2, 14. lampa stojąca do stoliczka okolicznościowego, 15. stoliczek okolicznościowy, 16. tablica do przypinania planów. zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót załącznik nr 7, projektem załącznik nr 7a, w zakresie wskazanym w przedmiarach robót załącznik nr 7b do SIWZ. 2.Zobowiązania Wykonawcy: a.Wykonawca zobowiązany jest także w cenie zamówienia do dostarczenia i zamontowania wszystkich par drzwi z futrynami, dostarczenie oraz montaż mebli i wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 45442100-8 45432100-5 45421114-6 45310000-3 4.Każda z wykonywanych robót remontowo-budowlanych musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcy gwarancji. 8.Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 6 pzp, Zamówienie uzupełniające może polegać, w szczególności, na wykonaniu innych robót budowlanych związanych z modernizacją ZPSWR nr 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 6 pzp, Zamówienie uzupełniające może polegać, w szczególności, na wykonaniu innych robót budowlanych związanych z modernizacją ZPSWR nr 1.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.42.11.14-6, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków oceniana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) - należy podać co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie niższej niż 70 000,00 zł brutto każda o charakterze podobnym do charakteru przedmiotu zamówienia.Ocena spełniania ww. warunków oceniana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt od 1.1 do 1.5 oraz 1.12 dotyczące tych podmiotówOcena spełniania ww. warunków oceniana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (załącznik nr 6).Ocena spełniania ww. warunków oceniana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków oceniana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55; 00-542 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55; 00-542 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.