eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Konin: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego
Numer ogłoszenia: 39853 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40094 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, faks 063 2437611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych: a.Prokuratury Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 (1089,84 m2), b.Prokuratury Rejonowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Zakładowa 7 (1443,00 m2), c.Prokuratury Rejonowej w Turku, 62-700 Turek, ul. Legionów Polskich 10 ( 512,39 m2), d.Prokuratury Rejonowej w Kole, 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 21/23 (354,41 m2), e.Prokuratury Rejonowej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 14 (522,93 m2), i terenów zewnętrznych: a.Prokuratury Okręgowej w Koninie, w tym: - tereny utwardzone - 284,00 m2, - tereny zielone - 196,00 m2, b.Prokuratura Rejonowa w Koninie, w tym: - tereny utwardzone - 300,00 m2, Prokuratury Rejonowej w Turku - tereny utwardzone - 300,00 m2, - tereny zielone - 142,80 m2, c.Prokuratury Rejonowej w Słupcy - tereny utwardzone - 363,69 m2, - tereny zielone - 175,89 m2 Szczegółowe informacje: Jednostka Prokuratury Okręgowej w Koninie Powierzchnia (m2): - biurowa 671,62, - korytarzy i klatek schodowych 140,71, - WC i łazienek 42,62, - kuchni 15,26, - pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia, pomieszczenia gospodarcze, magazyny 219,63, w tym: - dywany, wykładziny dywanowe 20,92, - okna 191,08, - tarket 608,36, - terakota 508,13, - glazura 151,80, - panele podłogowe, deski 63,02, - powierzchnia szklana przy drzwiach balustrady, - miski ustępowe 10 szt. - umywalki 15 szt. - pisuary 4 szt. - dozowniki do mydła w płynie 10 szt. - podajniki na papier toaletowy 10 szt. - podajniki na ręczniki składane 6 szt. - lustra 14 szt. Jednostka Prokuratury Rejonowej w Koninie Powierzchnia (m2): - biurowa 692,52, - korytarzy i klatek schodowych 361,29, - WC i łazienek 55,16, - kuchni 36,44, - pomieszczeń socjalnych 28,23 - pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 173,69, - pomieszczeń pomocniczych (pomieszczenia gospodarcze, magazyny)96,54, w tym: - okna 526,00, - panele 790,30, - terakota 440,18, - płytka ścienna 300,00, - miski ustępowe 13 szt. - umywalki 13 szt. - dozowniki do mydła w płynie 11 szt. - podajniki na papier toaletowy 13 szt. - podajniki na ręczniki składane 11 szt. - lustra 4 szt. Jednostka Prokuratury Rejonowej w Kole Powierzchnia (m2): - biurowa 242,60, - korytarzy i klatek schodowych 44,92, - WC i łazienek 10,20, - kuchni 13,24, - pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, serwerownia, pom. gospodarcze) 43,45 w tym: - dywany, wykładziny dywanowe 12,80, - okna 61,00, - terakota 86,00, - glazura 46,70, - panele podłogowe, deski 45,60, - wykładziny PCV 152,90, - lastriko 30,00 - powierzchnia szklana przy drzwiach 16,00, - gemalit 180,00 - miski ustępowe 2 szt. - umywalki 1 szt. - dozownik do mydła w płynie 1 szt. - podajnik na papier toaletowy 2 szt. - podajnik na ręczniki papierowe 1 szt. - lustra 2 szt. Jednostka Prokuratury Rejonowej w Turku Powierzchnia (m2): - biurowa 257,20, - korytarzy i klatek schodowych 77,27, - WC i łazienek 18,44, - kuchni 8,71, - sali konferencyjnej 34,61, - pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 116,16 w tym: - terakota 259,18, - okna 64,36, - glazura 78,00, - parkiet, deski 237,71, - powierzchnia szklana przy drzwiach luksfery 2,50, - miski ustępowe 6 szt. - umywalki 5 szt. - pisuary 2 szt. - dozowniki do mydła w płynie 5 szt. - podajniki na papier toaletowy 6 szt. - podajniki na ręczniki składane 4 szt. - lustra 3 szt. Jednostka Prokuratury Rejonowej w Słupcy Powierzchnia (m2): - biurowa 193,60, - korytarzy i klatek schodowych 63,16, - WC i łazienek 12,20, - kuchni 23,90, - pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia, magazyny, pom. techniczne) 230,07 w tym: - okna 46,77, - terakota, gres 80,23, - glazura 51,14, - panele podłogowe, deski 172,74, - lastriko 33,78, - powierzchnia szklana przy drzwiach, luksfery 37,12, - posadzka 57,13, - kostka brukowa 10,14, - wykładziny PCV 113,67, - miski ustępowe 3 szt. - umywalki, zlewozmywaki 5 szt. - dozowniki do mydła w płynie 3 szt. - podajniki na papier toaletowy 3 szt. - podajniki na ręczniki składane 3 szt. - kabina 1 szt. - lustra 3 szt. 2. W zakres usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych ww jednostkach wchodzi: -utrzymywanie czystości we wszystkich pomieszczeniach, -zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg, -odkurzanie wykładzin dywanowych, z tworzyw sztucznych, dywanów, chodników i mebli tapicerowanych, -zapieranie plam na wykładzinach i fotelach tapicerowanych, -wycieranie z kurzu wszystkich mebli, parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, likwidowanie pajęczyn, -wyrzucenie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych oraz ich wykładanie workami foliowymi, -mycie zlewozmywaków lub podobnych urządzeń do tego przystosowanych, -wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie, -utrzymywanie w czystości WC - w tym mycie ich całego wyposażenia, -rozmrażanie i mycie lodówek oraz mycie innych urządzeń AGD. 3.Sprzątanie terenów zewnętrznych obejmuje: a) Prace porządkowe: - zamiatanie chodników, schodów i parkingów, (codziennie) - mycie schodów (w razie potrzeby), - wyrzucanie śmieci z koszy (codziennie), - zbieranie śmieci oraz niedopałków (codziennie), - usuwanie plam bądź innych zanieczyszczeń (w razie potrzeby) , - zamiatanie liści (w razie potrzeby) , - składowanie liści oraz ich wywóz (w razie potrzeby) , - odśnieżanie schodów, chodników, parkingów (w razie potrzeby) , - wywóz śniegu (w razie potrzeby) , - posypywanie piaskiem śliskich i zmrożonych nawierzchni (w razie potrzeby), - usuwanie oblodzeń (w razie potrzeby), b) Prace konserwacyjne terenów zielonych obejmują: - grabienie i koszenie trawników, - urządzanie i pielęgnacja zieleńców, - przycinanie i formowanie roślin, - nawożenie ziemi, - sadzenie roślin, - pielenie klombów i zieleńców, - opryskiwanie krzewów i kwiatów. 4. Usługi winny być świadczone w sposób i częstotliwością określoną w załączniku nr 1- harmonogram wykonywania robót do projektu umowy, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: biura, korytarze, toalety, klatki schodowe, pomieszczenia magazynowe, łazienki, hole. Czas sprzątania uzgodniony zostanie w formie pisemnej z kierownikami jednostek wymienionych w § 3 pkt 1. 5. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. 6. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Zamawiający w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów. 7. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego (dwuwarstwowy, gramatura min. 30g.m2, białość min. 70%, rola o średnicy 19 cm, średnica tulei 6 cm, szerokość 10 cm, długość do 160 m, ) i ręczników papierowych(składane w Z w kolorze białym o wymiarach 25x23 cm). Ilość osób korzystających z pomieszczeń sanitarnych: - Prokuratura Okręgowa w Koninie - 45 osób, - Prokuratura Rejonowa w Koninie - 27 osób, - Prokuratura Rejonowa w Kole - 14 osób, - Prokuratura Rejonowa w Turku - 13 osób, - Prokuratura Rejonowa w Słupcy - 10 osób. Średnia ilość petentów w ciągu miesiąca w obiektach prokuratur wynosi: Prokuratura Okręgowa w Koninie - 100 osób Prokuratura Rejonowa w Koninie - 200 osób Prokuratura Rejonowa w Kole - 100 osób Prokuratura Rejonowa w Turku - 100 osób Prokuratura Rejonowa w Słupcy - 100 osób 8. Przy pracach związanych z pielęgnacją terenów zielonych Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania własnych środków ochrony i pielęgnacji roślin. W przypadku dosadzania roślin Zamawiający zakupuje je we własnym zakresie i na swój koszt. 9. Przy pracach związanych z myciem okien zewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Koninie (przy klatce schodowej) i Prokuratury Rejonowej w Słupcy (powierzchnia okien 30m2) należy użyć podnośnika. 10. Wykonawca sam wyznacza osoby odpowiedzialne za wykonywanie usług sprzątania, co udokumentuje przez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w poszczególnych jednostkach. Wykaz osób Wykonawca przekaże Zamawiającemu po podpisaniu umowy. 11. Zmiana pracownika będzie możliwa w następującej sytuacji: - na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac, - na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w w/w obiektach Prokuratur, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Inwalidów Prosna, ul. Widok 2A, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82843,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84327,40

  • Oferta z najniższą ceną: 84327,40 / Oferta z najwyższą ceną: 214999,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.