eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Wyposażenie strefy rekreacji i aktywnego wypoczynku w Ponicach na terenie Gminy Rabka-Zdrój - budowa dwóch altan oraz elementów małej architektury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Rabka-Zdrój: Wyposażenie strefy rekreacji i aktywnego wypoczynku w Ponicach na terenie Gminy Rabka-Zdrój - budowa dwóch altan oraz elementów małej architektury
Numer ogłoszenia: 398324 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220485 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676440, 2677178, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie strefy rekreacji i aktywnego wypoczynku w Ponicach na terenie Gminy Rabka-Zdrój - budowa dwóch altan oraz elementów małej architektury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie strefy rekreacji i aktywnego wypoczynku w Ponicach na terenie Gminy Rabka-Zdrój - budowa dwóch altan oraz elementów małej architektury. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty ziemne, - wykonanie fundamentów żelbetowych, - wykonanie izolacji fundamentów, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm, - wykonanie dwóch altan (altany grillowej, altany), - elementy małej architektury (chodniki z płyt betonowych, dostawa i montaż elementów: stojaki rowerowe, kosze parkowe, stoły i ławy drewniane, grill). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. 3. Inne postanowienia: 3.1. Wszystkie urządzenia zaprojektowane na placu zabaw muszą posiadać stosowne atesty oraz analizę statyczno-wytrzymałościową dostarczoną przez producenta. 3.2. Oferowane przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie użytkowany - rok produkcji nie dalej niż 2014. 3.3. W przypadku zniszczenia terenów przyległych Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie po zakończeniu inwestycji do przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych elementów. 3.4. Z uwagi na lokalizację inwestycji zaleca wizję w terenie w celu złożenia prawidłowo wycenionej oferty. 4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, Dokumentacji Projektowej, Opisach technicznych, Przedmiarach Robót lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert (materiałów) równoważnych, pod warunkiem zachowania co najmniej takich samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. 4.1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie realizacji niniejszego zamówienia. 4.2. Wszystkie użyte materiały budowlane powinny być niepalne lub trudnozapalne oraz muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 4.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie realizacji niniejszego zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FUDALI Robert Fudali, Rogoźnica 97 a, 36-060 Głogów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199771,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110174,10

  • Oferta z najniższą ceną: 110174,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2216533,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.