To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Warszawa: Zakup, dostarczenie i montaż systemu BMS - sterowania klimatyzacją dla Kancelarii Prezydenta RP.
Numer ogłoszenia: 398168 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361608 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostarczenie i montaż systemu BMS - sterowania klimatyzacją dla Kancelarii Prezydenta RP..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i montaż systemu BMS - sterowania klimatyzacją (zwanego dalej sprzętem) dla Kancelarii Prezydenta RP z podziałem na dwie części tj.: a) Części I - System BMS - sterowanie klimatyzacją w Pałacu Prezydenckim; b) Część II - System BMS - sterowanie klimatyzacją w Zespole Rezydencji Belweder. 2. Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych oraz montażu określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Miejsce realizacji zamówienia: a) część I - Pałac Prezydencki w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48; b) część I - Zespół Rezydencji Belweder w Warszawie, ul. Belwederska 56. 4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy. 5. Sprzęt musi być objęty minimum 36-miesięcznym okresem gwarancji. 6. Opakowanie oraz sprzęt musi być oznakowany numerem seryjnym i kodem kreskowym. 7. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2008 lub nowszy, certyfikat ISO 14001:2004 lub nowszy, certyfikat TCO 03 lub nowszy, znak bezpieczeństwa CE, oraz Energy Star), określonym przez Zamawiającego. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, z tym, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tego sprzętu, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIEMENS Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 321966,00
Oferta z najniższą ceną: 321966,00 / Oferta z najwyższą ceną: 321966,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy techniczne instalacji elektrycznych, energetycznych, usługi elektryczne ZZ Sandomierz
- Dostawa i montaż depozytorów wewnętrznych oraz depozytorów zewnętrznych
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku MOSiR przy ul. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej
- Dostawa i uruchomienie depozytorów kluczy w budynku siedziby II Oddziału ZUS w Warszawie oraz w Inspektoracie ZUS Warszawa Praga-Północ
więcej: System sterowania i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.