eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sława › Wywóz i zagospodrowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Sławie, woj. lubuskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Sława: Wywóz i zagospodrowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Sławie, woj. lubuskie
Numer ogłoszenia: 398098 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Długa 1, 67-410 Sława, woj. lubuskie, tel. 0-68 356 63 90, faks 0-68 356 53 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.slawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodrowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Sławie, woj. lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu przez odzysk, określony w art. 43 ust.1 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 ze zm.), zhigienizowanych, ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, powstających w oczyszczalni ścieków w Sławie. Zagospodarowanie poprzez odzysk określony w art. 43 ust. 1 ustawy o odpadach, komunalnych osadów ściekowych będzie realizowany przez Wykonawcę poza terenem gminy Sława. Przewidywana przez Zamawiającego ilość osadów wytworzonych w okresie trwania zamówienia wynosić będzie: 2 600 Mg, do 20 Mg/dobę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:a)posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcą mogą być również podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1-1.4., b)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp,f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: a) niezgodną z ustawą Pzp lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c)zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d)złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e)zawierającą błędy w obliczeniu ceny, f) gdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, g)nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przedwstępnej umowy konsorcjum, która winna zawierać miedzy innymi następujące informacje: a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jak złożenie wspólnej oferty oraz realizacja przedmiotu zamówienia, c) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do dokonywania czynności oraz składania oświadczeń woli dotyczących niniejszego postępowania względem Zamawiającego jako pełnomocnik wszystkich uczestników konsorcjum (tzw. lider konsorcjum). 4.Wykaz sprzętu. 5.Podpisany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru. Każda strona umowy powinna być parafowana. 6. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku o którym mowa w art. 46 ust 1 ustawy o odpadach (czyli odpowiednio zezwolenia na transport i odzysk, chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia) - zgodnie z art. 25 ustawy o odpadach. W przypadku rolniczego wykorzystania osadów - tytuł prawny do gruntów, na których stosowane będą osady. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.slawa.pl pod zakładką Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławie ul. Długa 1 67-410 Sława pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławie, ul. Długa 1, 67-410 Sława, pok nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.