eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Pn-149/61/2012/testy,przyrządy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Gdańsk: Pn-149/61/2012/testy,przyrządy
Numer ogłoszenia: 397980 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pn-149/61/2012/testy,przyrządy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań do sterylizacji, testów, przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych do Szpitala: Pakiet 1 - rękawy papierowo foliowe; Pakiet 2 - torebki papierowo foliowe; Pakiet 3 - papier sterylizacyjny krepowy; Pakiet 4 - naboje z tlenkiem etylenu; Pakiet 5 - wskaźnik biologiczny do tlenku etylenu; Pakiet 6 - wskaźnik biologiczny do pary wodnej, wskaźnik kontroli zgrzewania, plomby papierowe do kontenera, wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej, wskaźnik Bowie - Dicka, taśma zamykająca bez wskaźnika do sterylizacji parą wodną; Pakiet 7 - wskaźnik biologiczny do tlenku etylenu, wskaźnik biologiczny do pary wodnej, wskaźnik chemiczny kontroli wsadu podczas sterylizacji parą wodną, wskaźnik chemiczny kontroli wsadu podczas sterylizacji tlenkiem etylenu, paskowy wskaźnik usuwania powietrza i penetracji pary, etykiety; Pakiet 8 - test kontroli mycia; Pakiet 9 - papier typu TRAY LINER; Pakiet 10 - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie Pakiet 1 - 3 - opakowania do sterylizacji; Pakiet 4 - naboje z tlenkiem etylenu; Pakiet 5 - 9 - testy do kontroli sterylizacji; Pakiet 10 - przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych; o wartości brutto nie mniejszej niż Pakiet 1 i 3 10 000,00 Pakiet 2 1 500,00 Pakiet 4 3 000,00 Pakiet 5 2 000,00 Pakiet 6 10 000,00 Pakiet 7 15 000,00 Pakiet 8 500,00 Pakiet 9 800,00 Pakiet 10 25 000,00

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: Pakiet 1 i 3 10 000,00 Pakiet 2 1 500,00 Pakiet 4 3 000,00 Pakiet 5 2 000,00 Pakiet 6 10 000,00 Pakiet 7 15 000,00 Pakiet 8 500,00 Pakiet 9 800,00 Pakiet 10 25 000,00

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Dla pakietu nr 1: - certyfikat zgodności z normą EN 11607-1 oraz PN-EN 868-5 - wpis do rejestru wyrobów medycznych / powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - karta techniczna wyrobu lub badania potwierdzone przez producenta lub laboratorium wykonujące badania Dla pakietu nr 2: - certyfikat zgodności z normą EN 11607-1 oraz PN-EN 868-5, - wpis do rejestru wyrobów medycznych / powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - karta techniczna wyrobu lub badania potwierdzone przez producenta lub laboratorium wykonujące badania Dla pakietu nr 3: - Certyfikat zgodności z normą EN 11607-1 oraz PN-EN 868-1 i 2, - wpis do rejestru wyrobów medycznych / powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - karta techniczna wyrobu lub badania potwierdzone przez producenta lub laboratorium wykonujące badania Dla pakietu nr 4: - Pozwolenie na obrót produktem biobójczym, - karta charakterystyki substancji niebezpiecznej Dla pakietu nr 5: - opis/ charakterystyka produktów zawierająca numery kolekcji wszczepów, wielkość populacji spor, dane dotyczące oporności i interpretacji wyników - Certyfikat/ zaświadczenie jednostki notyfikującej o przeprowadzeniu badań zgodności z normą EN ISO 11138-1 i 2 lub obowiązującej poprzednio EN 866-1,2,8, Dla pakietu nr 6: Poz. 1. - Certyfikat/ zaświadczenie jednostki notyfikującej o przeprowadzeniu badań zgodności z normą EN ISO 11138-1 i 3 lub obowiązującej poprzednio EN 866-1,3,7, - opis/charakterystyka produktu zawierająca numery kolekcji szczepów, wielkości populacji spor, dane dotyczące oporności i interpretacji wyników Poz. 2. - opis produktu zawierający instrukcję uzycia i przechowywania, - certyfikat zgodności z ISO 11607 Poz. 3 - opis produktu zawierający instrukcję użycia i przechowywania, - certyfikat zgodności z ISO 11140 Poz. 4 - certyfikat/ świadectwo zgodności z normą PN-EN ISO 11140, opis produktu zawierający warunki przechowywania i stosowania Poz. 5. - karta katalogowa produktu, certyfikat zgodności z ISO 11140-3 lub PN-EN 867-4 Poz. 6 - Karta katalogowa produktu Dla pakietu nr 7: Poz. 1. - Deklaracja zgodności z normą EN ISO 11140-1 potwierdzająca zgodność testu z przyrządem testowym Bio-PCD, - certyfikat z badań zawierający charakterystykę szczepu, wielkości populacji, wartości D, z, F Poz. 2. - Deklaracja zgodności z normą EN ISO 11140-1 potwierdzająca zgodność testu z przyrządem testowym Bio-PCD Poz. 3 i 4 - deklaracja zgodności z EN-867-1, EN-ISO 11140-1, - potwiedzenie kompatybilności z przyrządami kontroli wsadu Copact-PCD Poz. 5 - deklaracja zgodności z EN 867-4 i ISO 11140-4, potwierdzenie kompatybilności z przyrządem testowym PCD GKE Poz. 6. - karta katalogowa produktu, deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność z ISO 11140-1 i systemem dokumentacji EKG Dla pakietu nr 8: - karta katalogowa wyrobu deklaracja zgodności potwierdzająca, że test uzyskał pozytywny wynik zgodnie z EN ISO 15883-5 Dla pakietu nr 9: Opis wyrobu lub karta katalogowa Dla pakietu nr 10: - deklaracja zgodności - wpis do rejestru wyrobów medycznych / powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - karta techniczna wyrobu / karta katalogowa produktu - próbki/wzory do pakietów: 1,2,3,5,6,7,8,9,10

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z zapisami w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Jana Pawła II nr 50 w Gdańsku zespół ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia pok. 090-093.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Jana Pawła II nr 50 w Gdańsku Sekretariat pok. nr 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.