eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Usługa organizacji udziału przedstawicieli Miasta Rybnika w wyjazdach biznesowych / misjach gospodarczych w ramach międzynarodowych targów w Abu Dhabi i Barcelonie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Rybnik: Usługa organizacji udziału przedstawicieli Miasta Rybnika w wyjazdach biznesowych / misjach gospodarczych w ramach międzynarodowych targów w Abu Dhabi i Barcelonie.
Numer ogłoszenia: 39792 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji udziału przedstawicieli Miasta Rybnika w wyjazdach biznesowych / misjach gospodarczych w ramach międzynarodowych targów w Abu Dhabi i Barcelonie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji udziału przedstawicieli Miasta Rybnika w wyjazdach biznesowych / misji gospodarczej w ramach międzynarodowych targów w Abu Dhabi (w terminie 16-18.04.2013 r.) oraz w Barcelonie (w terminie 23-27.10.2013 r.), zgodna z poniższą specyfikacją: 1) zakup biletów lotniczych dla dwóch osób z Krakowa lub Katowic do Abu Dhabi i z powrotem (Zjednoczone Emiraty Arabskie) oraz biletów lotniczych dla dwóch osób z Krakowa lub Katowic do Barcelony i z powrotem (Hiszpania) w terminach umożliwiających udział we wszystkich dniach targowych (dopuszcza się możliwość jednej przesiadki), 2) zakup biletów wstępu dla 2 osób na targi Cityscape Abu Dhabi w Abu Dhabi (16 - 18.04.2013 r.) i Barcelona Meeting Point w Barcelonie (23 - 27.10.2013 r.), 3) zakup dwóch jednoosobowych miejsc noclegowych i zakwaterowanie w hotelu w Abu Dhabi w terminie 15 - 19.04.2013 r. (4 doby hotelowe) oraz w Barcelonie w terminie 22 - 28.10.2013 r. (6 dób hotelowych) o standardzie nie niższym niż 3* (terminy noclegów mogą ulec zmianie z uwagi na dostępne połączenia lotnicze), 4) pokrycie kosztów całodziennego wyżywienia 2 osób (śniadania, obiady i kolacje) w standardzie usługi restauracyjnej w czasie podróży i pobytu na miejscu w Abu Dhabi oraz w Barcelonie, 5) przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów wizowo - celnych i pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych, 6) wykupienie dla 2 osób ubezpieczenia NNW na czas podróży i pobytu za granicą, 7) zapewnienie opieki tłumacza / opiekuna w Abu Dhabi i Barcelonie, 8) zorganizowanie podczas każdego wyjazdu co najmniej 5 spotkań ze środowiskami biznesowymi zainteresowanymi inwestycjami bezpośrednimi na terenie Polski oraz pokrycie wszelkich kosztów związanych z ich organizacją, 9) pokrycie kosztów komunikacji z lotniska / na lotnisko oraz na miejscu w Abu Dhabi i w Barcelonie. 10) bieżące informowanie (pisemnie lub pocztą elektroniczną) Zamawiającego o dokonywanych czynnościach związanych z realizacją przedmiotu umowy (np. informacje o dokonywanych rezerwacjach hotelowych, zakupie biletów lotniczych, załatwianiem formalności wizowych itp.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na organizacji i obsłudze misji gospodarczych lub wyjazdów biznesowych na targi międzynarodowe odbywające się poza granicami Polski, w tymco najmniej jedne odbywające się w krajach arabskich.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów realizacji poszczególnych części umowy w sytuacji zmiany terminów przez organizatorów targów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Koszty kwalifikowane zadania są dofinansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, poddziałanie 1.1.2. promocja inwestycyjna. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: Rybnik, wszystko czego sobie życzysz - promocja terenów inwestycyjnych. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do 28 października 2013 r. w tym: 1) do 19 kwietnia 2013 r. - obsługa organizacji udziału przedstawicieli Miasta Rybnika w wyjeździe biznesowym / misji gospodarczej w ramach międzynarodowych targów w Abu Dhabi, 2) 22 - 28 października 2013 r. - obsługa organizacji udziału przedstawicieli Miasta Rybnika w wyjeździe biznesowym / misji gospodarczej w ramach międzynarodowych targów w Barcelonie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.