eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konarzyny › Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.:Ochrona Parku Narodowego Bory Tucholskie poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościachCiecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady, Gmina Konarzyny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Konarzyny: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.:Ochrona Parku Narodowego Bory Tucholskie poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Ciecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady, Gmina Konarzyny.
Numer ogłoszenia: 397772 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konarzyny , ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, faks 059 8331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konarzyny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.:Ochrona Parku Narodowego Bory Tucholskie poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Ciecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady, Gmina Konarzyny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Konarzyny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pn.: Ochrona Parku Narodowego Parku Bory Tucholskie poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Ciecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady, Gmina Konarzyny. Projekt obejmuje następujące zadania: -Budowa systemu kanalizacji grawitacyjno -tłocznej w miejscowości Ciecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady gm. Konarzyny -Sieć kanalizacyjna o długości 13,58 km oraz przyłącza kanalizacyjne o długości 1,9 km. 2. Zestawienie długości i średnic sieci: -Sieć kanalizacyjna Ciecholewy i Konarzynki Osady: -Sieć kanalizacyjna grawitacyjna PCV O 200 -3.628,60 mb -Sieć kanalizacyjna tłoczna PE O 75- 1.201,30 mb -Sieć kanalizacyjna tłoczna PE O 63 - 2.613,60 mb -Przyłącza - 1.065,70 mb -Przepompownie ścieków - 4 szt. -Przyłącza wodociągowe do przepompowni 235 mb -Sieć kanalizacyjna Żychckie Osady -Sieć kanalizacyjna grawitacyjna PCV O 200 - 3.838,60 mb -Sieć kanalizacyjna tłoczna PE O 63 - 2.258 mb -Sieć tłoczna PE O 50 - 38,00 mb -Przyłącza - 832,00 mb -Przepompownie ścieków - 4 szt. + 2szt. lokalne Oznaczenie usługi zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień CPV: Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu: 1. Opracowanie procedury obiegu dokumentów i nadzoru nad nimi zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz z zasadami obowiązującymi u Zamawiającego. 2. Opracowanie dokumentacji przetargowej związanej z realizacją poszczególnych zadań projektu i udzielenie wyjaśnień na zapytania uczestników postępowań przetargowych oraz uczestnictwo w procedurach zamówień publicznych na wybór wykonawców robót budowlanych. 3. Zarządzenie realizacją postanowień umów zawartych z wykonawcami robót budowlanych. 4. Opisanie faktur, rachunków i innych dokumentów wystawianych zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego, Instytucji Zarządzającej oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami rozliczenia inwestycji. 5. Współuczestniczenie w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego dla wykonawcy robót. 6. Częściowe i całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową dofinansowania i ustalonymi zasadami rozliczenia inwestycji. 7. Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót. 8. Inspektor Nadzoru wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz specjalistę ds. rozliczeń. 9. Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do bytności na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz na dwa tygodnie. W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu. 10. Inspektor Nadzoru branży sanitarnej zobowiązany jest do bytności na placu budowy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 11. Pozostali inspektorzy nadzoru stanowiący zespół specjalistów Inżyniera Kontraktu zobowiązani są do bytności na placu budowy w trakcie trwania robót danej branży. 12. Zobowiązuje się wszystkich inspektorów nadzoru w nagłych przypadkach do podjęcia czynności związanych z pełnioną funkcją (na miejscu prowadzenia robót ) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zawiadomienia przez Zamawiającego lub wykonawcę robót. 13. Zarządzanie procesami tak by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji. 14. Kontrola nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, obowiązującym prawem, a w szczególności prawem budowlanym i rozporządzeniami wykonawczymi do prawa budowlanego. 15. Kontrola jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż. 16. Wydanie decyzji nakazujących poprawę wykonanych robót oraz wymianę wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń, w przypadku wadliwego ich wykonania lub wykonania niezgodnego z projektem. 17. Ustalanie i zatwierdzanie koniecznych do wykonania przez Wykonawcę badań i prób materiałów urządzeń oraz określenie sposobu i czasu ich wykonania, a w razie potrzeby uczestnictwo przy takich próbach. 18. Uczestnictwo w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym oraz przyjmowanie od wykonawców wszystkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru ( w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów). 19. Sporządzenie wniosków ( protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedkładanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 20. Sprawdzenie i przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu kosztorysów sporządzonych przez wykonawców na roboty zamienne i dodatkowe. 21. Sprawdzanie, opiniowanie i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót. 22. Inżynier Kontaktu zobowiązany jest: -Zapewnić zakwaterowanie dla zespołu i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podróży lokalnych -Zapewnić obsługę sekretarską i administracyjną. 23. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 24. Sprawozdanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 25. Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, zgodnie z ustalonymi 26. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu. 27. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 28. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale nadzoru autorskiego i Zamawiającego. 29. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie bieżące rozliczenia budowy, zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur w ciągu 10 dni od daty otrzymania przekazania ich Zamawiającemu. 30. Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska lub rażących uchybień technicznych. 31. Potwierdzanie wykonania obsługi przez uprawnione służby geodezyjne. 32. Nadzorowanie przeprowadzenia prób, badań, rozruchu mechanicznego i technologicznego urządzeń przez Wykonawcę, celem osiągnięcia zakładanych efektów. 33. Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wzięcia udziału przedstawicieli Zamawiającego w pracach Komisji Rozruchowej. 34. Uczestnictwo w pracach Komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika. 35. Skompletowanie dokumentów po rozruchowych. 36. Zgłoszenie do odbioru zadania inwestycyjnego, z jednoczesnym przekazaniem go Użytkownikowi. 37. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od wykonawcy, w dniu odbioru przedmiotu umowy. 38. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji -pozwolenia na użytkowanie. 39. Współpraca przy opracowaniu harmonogramów rzeczowo-finansowych dla jednostek współfinansujących przedsięwzięcie inwestycyjne. 40. Udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie pisemnych materiałów dot. złożonych wniosków w celu przyznania środków finansowych. 41. Uczestnictwo w prowadzeniu negocjacji z jednostkami współfinansującymi w celu podpisania umowy o udzielenie dotacji. 42. Przygotowanie niezbędnych załączników do umów zawieranych z jednostkami współfinansującymi przedsięwzięcie. 43. Przygotowanie dla Zamawiającego dokumentów do rozliczenia etapów płatności dla jednostek współfinansujących przedsięwzięcie inwestycyjne, a w szczególności: sprawozdania etapowego, protokoły zdawczo-odbiorcze stwierdzające wykonanie prac i ich odebranie przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wraz z potwierdzonymi fakturami za wykonane w ramach etapu prace i dokonane zakupy. 44. Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące. 45. Dopilnowanie w imieniu Zamawiającego, terminowości rozliczania poszczególnych środków z jednostek współfinansujących, 46. Zgłaszanie konieczności przyspieszania realizacji robót lub konieczności aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo- finansowym, 47. Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów w celu zawiadamiania jednostek współfinansujących o zakończeniu realizacji każdego etapu, jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach. 48. Czynne uczestnictwo w kontroli sposobu wykorzystania udzielonego dofinansowania i pożyczki, przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące. 49. Sporządzanie sprawozdań końcowych do jednostek współfinansujących w części rzeczowej, finansowej oraz efektu ekologicznego, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach o współfinansowanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9, 71.53.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 1.800 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 b) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w formach innych niż pieniądzu musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. Informacje dodatkowe o wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Bytów 82 9321 0001 0020 6226 2OO0 0020 z dopiskiem INŻYNIER KONTRAKTU 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz, do oferty należy dołączyć w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Dodatkowo należy do oferty dołączyć, potwierdzoną z zgodność z oryginałem, kopię dokumentu wadium. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego. 5) Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d) na wniosek Wykonawcy, jeśli Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, e) na wniosek Wykonawcy, jeśli został on wykluczony z postępowania, f) na wniosek Wykonawcy, jeśli jego oferta została odrzucona. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2. Spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wskażą do wykonywania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia: -1 osobę na stanowisko Inżyniera Kontraktu, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniąca co najmniej 1 raz funkcje Inżyniera Kontraktu przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej realizowanej z udziałem środków unijnych, o całkowitej wartości inwestycji minimum 2,0 mln zł (brutto). Od Inżyniera Kontraktu wymagana jest znajomość, programów unijnych (w szczególności RPO WP na lata 2007- 2013). -co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą odpowiednie wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 6 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budowa. -co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadającą odpowiednie wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 6 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budowa. -co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą odpowiednie wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 6 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budowa. -co najmniej 1 osobę na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą wykształcenie ekonomiczne oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych i krajowych o wartości nie mniejszej niż 2,0 mln zł (brutto). Osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane poza Rzeczpospolita Polska w krajach UE musza wykazać się odpowiednim potwierdzeniem swoich uprawnień przez właściwą Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. b) posiadają doświadczenie w nadzorowaniu oraz rozliczaniu robót i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sprawowali obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na minimum 2-ch inwestycjach w zakresie gospodarki wodno-ściekowej o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł (brutto) każda i długości budowanej sieci nie mniejszej niż 5 km każda, c) posiadają doświadczenie w rozliczaniu środków finansowych pochodzących z funduszy krajowych lub unijnych i w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonali rozliczenia środków finansowych z wymienionych źródeł pozyskanych na budowę, rozbudowę, przebudowę minimum 2-ch inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł (brutto) każda, d) posiadają doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie środków finansowych na realizacje inwestycji pochodzących z funduszy krajowych lub unijnych i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzili wnioski o pozyskanie środków z wymienionych źródeł na budowę 2-ch inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 1,0 mln zł, b. wykażą się osiągnięciem obrotu ze sprzedaży usług w okresie ostatnich dwóch lat nie mniejszym niż 1,0 mln zł rocznie. c. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów, oświadczeń i informacji: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium- Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz na potwierdzenie warunków spełnienia udziału w postępowaniu: 3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i o spełnieniu warunków określonych art.22 1 ustawy -załącznik nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 4 do SIWZ 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do SIWZ Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca sporządza i dostarcza następujące dokumenty: 1. Wykaz zadań, na których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. IV . 2 2. Wykaz zadań, na których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządził wnioski dotyczące pozyskania środków finansowych na inwestycje w zakresie gospodarki wodno- ściekowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. IV 2 3. Wykaz zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie uczestniczył w rozliczaniu środków na budowę, rozbudowę lub przebudowę inwestycji w zakresie gospodarki wodno- ściekowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do SIWZ W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. IV.2. 4. Wykaz osób posiadających doświadczenie zawodowe w koordynowaniu budową, rozliczaniu przyznanych środków finansowych, kierowaniu robotami i uprawnienia budowlane, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania - załącznik 9 do SIWZ 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł - załącznik nr 10 do SIWZ 6. Kopie rachunku zysku i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2007 - 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres załącznik nr 11 do SIWZ 7. Zaakceptowany projekt umowy- Załącznik Nr 12 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1 w/w rozporządzenia, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konarzyny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna7 89-607 Konarzyny pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozowju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Dziąłanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.