eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie spawania dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Szczecin: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie spawania dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 39751 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4254950, faks 91 4225533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupszczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie spawania dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w całości finansowana ze środków publicznych polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkolenia pod nazwą: CZĘŚĆ 1: Spawanie blach i rur ze stali czarnej spoinami pachwinowymi met. MAG (135) oraz spawanie blach ze stali czarnej spoinami czołowymi met. MAG (135) wraz z egzaminem pod nadzorem TÜV, CZĘŚĆ 2: Spawanie blach i rur ze stali nierdzewnych spoinami pachwinowymi met. TIG (141) oraz spawanie blach ze stali nierdzewnych spoinami czołowymi met. TIG (141) wraz z egzaminem pod nadzorem TÜV. 2. CZĘŚĆ 1 zamówienia obejmuje:1) zajęcia z zakresu: Moduł I: Spawanie blach i rur ze stali czarnej spoinami pachwinowymi met. MAG (135) oraz Moduł II: Spawanie blach ze stali czarnej spoinami czołowymi met. MAG (135), 2) egzamin przed komisją TÜV. 3. CZĘŚĆ 2 zamówienia obejmuje: 1) zajęcia z zakresu: Moduł I: Spawanie blach i rur ze stali nierdzewnych spoinami pachwinowymi met. TIG (141) oraz Moduł II: Spawanie blach ze stali nierdzewnych spoinami czołowymi met. TIG (141), 2) egzamin przed komisją TÜV. 4. W ramach każdej CZĘŚCI objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. 5. Zakres zamówienia w CZĘŚCI 1 obejmuje przeszkolenie osób bezrobotnych w dwóch grupach szkoleniowych (Zadaniach), w tym w ramach każdego z Zadań (szkoleń) Zamawiający jest zobowiązany do skierowania: 1) w ramach Zadania 1: 10 osób bezrobotnych, 2) w ramach Zadania 2: 10 osób bezrobotnych. Jednocześnie, w ramach każdego szkolenia (Zadania), Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na szkolenie dodatkowo, maksymalnie 2 osób bezrobotnych na podstawie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP (zamówienie opcjonalne). 6. Zakres zamówienia w CZĘŚCI 2 obejmuje przeszkolenie osób bezrobotnych w dwóch grupach szkoleniowych (Zadaniach), w tym w ramach każdego z Zadań Zamawiający jest zobowiązany do skierowania: 1) w ramach Zadania 1: 8 osób bezrobotnych, 2) w ramach Zadania 2: 8 osób bezrobotnych. Jednocześnie, w ramach każdego szkolenia (Zadania), Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na szkolenie dodatkowo, maksymalnie 2 osób bezrobotnych na podstawie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP (zamówienie opcjonalne). 7. Liczba godzin w ramach CZĘŚCI 1 (bez egzaminu) przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić 257 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, w tym: 1) w ramach modułu I: 25 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i 120 godzin zegarowych zajęć praktycznych, 2) w ramach modułu II: 12 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i 100 godzin zegarowych zajęć praktycznych. 8. Liczba godzin w ramach CZĘŚCI 2 (bez egzaminu) przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić 213 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, w tym: 1) w ramach modułu I: 31 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i 80 godzin zegarowych zajęć praktycznych, 2) w ramach modułu II: 12 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i 90 godzin zegarowych zajęć praktycznych. 9. Godzina szkolenia teoretycznego wynosi 45 minut zajęć dydaktycznych + 15 minut przerwy, a godzina szkolenia praktycznego wynosi 60 minut. 8. Poszczególne szkolenia (Zadania), w ramach danej CZĘŚCI, należy przeprowadzić w terminach niezależnych od siebie. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia poszczególnych szkoleń (Zadań), w ramach danej CZĘŚCI, w nakładających się bądź równoległych terminach. 10. Szkolenie w ramach każdej CZĘŚCI (liczba godzin zajęć, program szkolenia) musi być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z 2000r. Nr 40, poz. 470).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r., o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 149 ze zm.). Zamawiający zweryfikuje dane ujęte w dokumentach (w tym wskazany numer) w szczególności w oparciu o elektroniczną bazę Rejestru Instytucji Szkoleniowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o miejscu/miejscach realizacji usługi szkoleniowej objętej przedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, z podaniem dokładnego adresu/adresów realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych oraz egzaminu przed komisją TÜV, z uwzględnieniem CZĘŚCI, na którą Wykonawca składa ofertę

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, o których mowa w sekcji III.4.1) należy złożyć oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, wskazujące numer nadany instytucji szkoleniowej w tym rejestrze. Zamawiający dopuszcza wydruk aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowej z elektronicznej bazy RIS. 2. Listę zrealizowanych szkoleń (według wzoru stanowiącego załącznik do siwz), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących przedmiot zamówienia dla grup minimum 8-osobowych (jeżeli takie zostały zrealizowane i zakończone), składaną w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert (Rozdział XI siwz), wraz z dowodami potwierdzającymi, że szkolenia te zostały wykonane należycie. Przez szkolenie obejmujące przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wyłącznie: a) szkolenie spawania i/lub b) szkolenie zawierające jako jeden z modułów/zakresów tematycznych/dziedzin/programów szkolenie spawania. 3. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców). 5. Oświadczenie, wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 30
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń obejmujących przedmiot zamówienia - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia szkolenia (Zadania), (w tym dopuszcza się rozpoczęcie szkolenia wcześniej niż w 10 lub później niż w 15 dniu od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego), za obopólną zgodą stron. Zmiana terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia szkolenia (Zadania) nie wymaga sporządzenia aneksu. 2. Dopuszcza się zmianę przewidywanego terminu rozpoczęcia i przewidywanego terminu zakończenia realizacji wszystkich szkoleń, za obopólną zgodą. Zmiana przewidywanego terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji szkoleń nie wymaga sporządzenia aneksu. 3. Dopuszcza się zmianę godzin oraz dni realizacji szkolenia (Zadania) za obopólną zgodą stron. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca realizacji szkolenia, w przypadku, gdy przeprowadzenie szkolenia w miejscu wcześniej wskazanym, będzie niemożliwe. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji szkolenia wraz ze wskazaniem adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej. Nowa baza dydaktyczna, musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w siwz. Warunkiem zmiany miejsca realizacji szkolenia w ramach umowy jest akceptacja Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy któraś ze skierowanych osób bezrobotnych w trakcie szkolenia, w szczególności: 1) podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i nie może dalej uczestniczyć w szkoleniu; 2) z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie może kontynuować szkolenia; 3) przerwie i nie ukończy szkolenia i/lub nie przystąpi do egzaminu końcowego, Wykonawca zobowiązany jest do pomniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za tę osobę o koszty zmienne. 6. W sytuacji, o której mowa w pkt. 5, Zamawiający pokryje koszt udziału tej osoby w szkoleniu w wysokości kosztu szkolenia za jednego uczestnika wskazanego w umowie, odpowiednio do danego Zadania/Części, pomniejszonej o wyliczone przez Wykonawcę koszty zmienne. 7. W sytuacji, o której mowa w pkt. 5, nie wymaga się sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zmawiającemu jedynie pisemnej informacji o wysokości zmienionych kosztów oraz o sposobie ich obliczenia. 8. Zamawiający w ramach danej Części, wprowadzi zmiany do umowy w zakresie ceny za jednego uczestnika, danego Zadania, w sytuacji, gdy na szkolenie skierowana zostanie mniejsza liczba uczestników od zakładanego dla danego Zadania, zakresu podstawowego. Niniejsza zmiana wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 9. W sytuacji, o której mowa w pkt. 8, Zamawiający dokona proporcjonalnego pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, o kwotę równą kosztom zmiennym szkolenia za osoby nieskierowane, na podstawie złożonej przez Wykonawcę kalkulacji kosztów. Koszty zmienne, o których mowa wyżej zostaną odjęte od wynagrodzenia Wykonawcy stanowiącego: iloczyn ceny brutto za jednego uczestnika szkolenia, odpowiednio dla danego Zadania oraz liczby osób określonej dla zamówienia podstawowego, odpowiednio dla danego Zadania. Obliczone w ten sposób wynagrodzenie Wykonawcy posłuży do zmiany ceny szkolenia za jednego uczestnika, w ramach danego Zadania. 10. Jeżeli Wykonawca nie będzie należycie wykonywał warunków ustalonych w umowie, Zamawiający może: 1) przedłużyć odpowiednio terminy określone w umowie, bez zastosowania kar umownych, jeżeli z przyczyn obiektywnych i nie wynikających z działań Wykonawcy nastąpi nienależyte wykonanie zobowiązań; 2) przedłużyć odpowiednio terminy określone w umowie i naliczyć karę umowną, w wysokości 1% kwoty wynagrodzenia określonego w umowie, jeżeli z działań leżących po stronie Wykonawcy nastąpi nienależyte wykonanie zobowiązań. 11. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy będącej następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze stron. 12. Dopuszcza się możliwość następujących zmian w umowie: a) zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych; b) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, regulujących prawa i obowiązki stron. 13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą dotyczyć w szczególności: 1) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a które są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmian doprecyzowujących treść umowy jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. 14. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowieniach umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupszczecin.pl/urzad_pracy/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, pokój 123.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, pokój 257 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie: 1) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rynek pracy, Działanie: 6.5 Kompleksowe wsparcie dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i poszukujących pracy znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, obejmujące pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy oraz działania na rzecz podnoszenia kwalifikacji zawodowych, Tytuł projektu: Aktywizacja osób pozostających bez pracy w wieku powyżej 29 roku życia znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w powiecie miasto Szczecin lub 2) w ramach środków Funduszu Pracy. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o źródłach finansowania Zadania, po ustaleniu terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.