eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi obejmujące wymianę okien i drzwi ewakuacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Łódź: Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi obejmujące wymianę okien i drzwi ewakuacyjnych
Numer ogłoszenia: 397470 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276379 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi, ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6539936, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi obejmujące wymianę okien i drzwi ewakuacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana 4 zestawów okien/witryn o wymiarach 3000 x 2960mm i powierzchni łącznej ok. 35,50 m2 w pomieszczeniach biurowych i Stanowisku Ochrony z pełną obróbką obsadzenia i wymianą parapetów wewnętrznych i obróbek blacharskich zewnętrznych oraz wymiana 6 okien o wymiarach 850 x 2850mm i powierzchni łącznej ok. 14,50m2 w korytarzach, na elewacji szczytowej (północnej: piętra 4 - 9) z pełną obróbką obsadzenia i uzupełnieniem obróbek z blachy powlekanej oraz wymiana stalowych drzwi, o wymiarach 1200 x 2050mm, wyjścia ewakuacyjnego z pełną obróbką obsadzenia. Roboty wykonywane będą w budynkach 10 - kondygnacyjnym i 3 -kondygnacyjnym Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi, ul. Ks. Brzóski 24..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.46.25.22 - 45.46.25.22 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAFP Produkcja PCV i Al Spółka z o.o., Jadwinin 29, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28688,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.