eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Kompleksowa ochrona obiektu i mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie obiektu chronionegobudynek w Pustkowie Żurawskim przy ul. Parkowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Kobierzyce: Kompleksowa ochrona obiektu i mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie obiektu chronionego: budynek w Pustkowie Żurawskim przy ul. Parkowej
Numer ogłoszenia: 397026 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301798 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa ochrona obiektu i mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie obiektu chronionego: budynek w Pustkowie Żurawskim przy ul. Parkowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa ochrony fizyczna obiektu i mienia Zamawiającego: budynku w Pustkowie Żurawskim przy ul. Parkowej 1 położonego w obrębie działki nr 5 przez 12. Ochrona budynku dotyczyć będzie zakresu ochrony przed kradzieżą z włamaniem lub innymi aktami bezprawia powodującymi zabór lub zniszczenie mienia Zamawiającego. Ochronie podlega także teren przyległy do obiektów chronionych, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zewnętrznej kotłowni znajdującej się w Pustkowie Żurawskim przy ul. Parkowej 1 położonej w obrębie działki nr 5 przez 12. Przy czym: przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych pozostawiające ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz, a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, za mienie Zamawiającego objęte ochroną uważa się wszelkie mienie znajdujące się na terenie obiektu chronionego i terenie przyległym, a w szczególności mienie będące własnością bądź będące w posiadaniu Zamawiającego, a także jego pracowników i interesantów, oraz najemców pomieszczeń, na terenie obiektu bądź osób korzystających z tych pomieszczeń na podstawie innych niż najem tytułów prawnych oraz ich pracowników i interesantów. Ochrona powinna być pełniona przez 1 pracownika ochrony w sposób następujący sposób, w dni pracujące w godzinach od 16.00 do 8.00, w soboty, niedziele i święta przez 24 godziny na dobę Czynności wykonywane przez pracownika ochrony mają na celu przeciwdziałanie próbom włamania, kradzieży, sabotażu, pożaru lub innego wyrządzenia szkody w mieniu Zamawiającego w ochranianym obiekcie, kontrolę ruchu osobowego i samochodowego na terenie ochranianego obiektu, zapobieganie różnym formom dewastacji oraz zakłócenia spokoju i porządku publicznego, minimalizację ewentualnych strat wynikłych z katastrofy lub powstałych w wyniku czynu bezprawnego. Do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: Ochrona mienia znajdującego się w obiekcie w celu zabezpieczenia go przed kradzieżą, zniszczeniem lub dewastacją. Dokonanie okresowych patroli po terenie chronionego obiektu nie rzadziej niż raz na godzinę i odnotowanie tego w Książce Pełnienia Służby. Utrzymywanie stałej łączności pomiędzy ochranianym obiektem i dyżurnym przedstawicielem Wykonawcy. Informowanie wyznaczonych osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego o wszelkich wydarzeniach mogących mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie zabezpieczenia technicznego, ochronę fizyczną obiektu oraz na stan techniczny i użytkowy obiektu. Zwracanie uwagi na osoby podejrzanie zachowujące się, a przebywające w obrębie strzeżonego obiektu. Ujęcie osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa (kradzieże, włamania) i niezwłoczne przekazywanie ich Policji. W przypadku powstania pożaru, niezwłoczne powiadomienie poprzez dyżurnego Wykonawcy, Straży Pożarnej oraz i przystąpienie do gaszenia dostępnymi środkami gaśniczymi. Informowanie dyżurnego Wykonawcy o wszelkich wydarzeniach mogących mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie zabezpieczenia technicznego i ochronę fizyczną; Wszystkie czynności służbowe oraz istotne wydarzenia dokumentować w Książce pełnienia służby. Każdorazowo przed zakończeniem służby dokonanie, wspólnie z pracownikiem obejmującym służbę, kompleksowego obejścia obiektu w celu sprawdzenia stanu technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń (zamków, zamknięć, szyb okiennych, oświetlenia itp.). Wyniki tych oględzin opisać w Książce pełnienia służby. Dodatkowo pracownik ochrony winien zachować tajemnicę wobec osób postronnych w zakresie informacji związanych z realizowanymi przedsięwzięciami ochronnymi. Prowadzić ewidencję ruchu osobowego oraz samochodowego osób przybyłych na obiekt. Odśnieżanie wejścia do obiektu w okresie zimowym i usunięcie zauważonych wokół obiektu niebezpiecznych przedmiotów. Wezwanie grupy interwencyjnej i powiadomienie osób wyznaczonych do kontaktu ze strony Zamawiającego. Pracownik ochrony ma obowiązek wezwać grupę interwencyjną w każdym przypadku, gdy zauważy niepokojącą sytuację i nie może zapewnić samodzielnej ochrony w obiekcie. Wykonawca musi posiadać grupę interwencyjną lub mieć podpisaną umowę na współpracę z taką grupą. Interwencja ma na celu udaremnienie powstania szkód lub ich zminimalizowaniu oraz ewentualne zatrzymanie sprawcy. Grupa interwencyjna może być odwołana poprzez pracownika ochrony po podaniu hasła Wykonawca zapewni dojazd do ochranianego obiektu grupy interwencyjnej w ciągu 20 minut od chwili wezwania jej poprzez ochroniarza. Koszty przyjazdu grupy interwencyjnej obejmujące również samą obecność na interwencji i jej przeprowadzenie ponosi Wykonawca. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia rejestru wszystkich zdarzeń na obiekcie oraz przyjazdów grupy interwencyjnej. Wykonawca ma obowiązek udostępnić na życzenie Zamawiającego wyciągi z tych odpowiednich rejestrów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISION GROUP Sp. z o.o., ul. Kiełbaśnicza ? lok. 1.8, 50-106 50-106 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45528,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6,14

  • Oferta z najniższą ceną: 6,14 / Oferta z najwyższą ceną: 10,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.