eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonywanie usługi ochrony fizycznej obiektów i terenu 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Dęblin: Wykonywanie usługi ochrony fizycznej obiektów i terenu 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie
Numer ogłoszenia: 396986 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 71 28;551 72 60, faks 81 551 72 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony fizycznej obiektów i terenu 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony fizycznej obiektów i terenu 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie, ul. Szpitalna 2. Obowiązki Wykonawcy: -Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia całodobowej służby przy bramie głównej szpitala; -pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić ewidencję zdawania i pobierania kluczy przez osoby upoważnione zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; -zamykanie i otwieranie wejść do budynku głównego szpitala na podstawie harmonogramu pracy przychodni specjalistycznej i wytycznych Zamawiającego; -pracownicy ochrony nie dopuszczają do blokowania dróg dojazdowych do szpitala oraz bram ewakuacyjnych; -pracownicy ochrony udzielają bezwzględnego pierwszeństwa przejazdu dla karetek pogotowia, a w szczególności tym będącym w akcji; -pracownicy ochrony wpuszczają prywatne samochody pracowników szpitala oraz dokonują kontroli pod kątem zgodności wwożonych i wywożonych towarów i materiałów zgodnie z dokumentami przewozowymi dostawców i dzierżawców pomieszczeń szpitalnych; -pracownicy ochrony nie zezwalają na jazdę rowerami i motorami po terenie szpitala; -Wykonawca zabezpiecza i chroni samochody zaparkowane na parkingach szpitalnych; -Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie pełnienia dyżuru, a w szczególności: brama wjazdowa, parking przed wejściem głównym i wejście główne do szpitala ( w okresie zimowym posypywanie solą i piaskiem); -Wykonawca zobowiązuję się do wysyłania patrolu interwencyjnego w celu skontrolowania obiektów w godzinach od 16.00 do godz. 7.00 co najmniej 3 - krotnie, a w niedzielę i dni wolne od pracy minimum 5 - krotnie w ciągu doby; -Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania monitoringu Izby Przyjęć oraz Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz wyposażyć personel Izby Przyjęć oraz personel POZ w system antynapadowy wzywające patrol interwencyjny w sytuacjach zagrożenia życia (agresywność pacjentów ); -Wykonawca zainstaluje system alarmowy w kasie szpitala połączony ze stacją monitorowania; -Czas dojazdu własnego patrolu interwencyjnego w przypadku wezwania wynosi 10 minut w dzień i w nocy; -W przypadku zagrożenia należy natychmiast powiadomić Zamawiającego lub osobę przez niego wskazaną oraz odpowiednie służby publiczne w zależności od rodzaju zagrożenia; -Zamawiający lub uprawniony przez niego przedstawiciel mogą wydawać polecenia pracownikom ochrony, lecz nie mogą ujemnie wpływać na stan bezpieczeństwa chronionego mienia; -konwojowanie środków pieniężnych do i z banku; -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powstałe szkody w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonywania obowiązków służbowych. -prowadzenie księgi wyjazdu i powrotu karetki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. Do potwierdzenia: -koncesją na prowadzenie usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. -Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenu budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 300 000, 00 zł każda z nich. Do potwierdzenia : -Wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). -Oświadczeniem (w załączniku Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają własną stację monitorowania oraz własny patrol interwencyjny z czasem dojazdu 10 minut w dzień i w nocy.Do potwierdzenia oświadczeniem w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 3.1 dysponują co najmniej 6 osobami posiadającymi licencję agenta ochrony I stopnia oraz jedną osobą posiadającą licencję II stopnia. Do potwierdzenia : -Wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (wg załącznika nr 4 do SIWZ) -pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. -Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł Do potwierdzenia : -Informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej, niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczeniem (w załączniku Nr 2 do SIWZ). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym podmiot taki posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej, niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 5.000.000,00 PLN. Do potwierdzenia : -Opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca posiada wdrożony system w zakresie fizycznej i technicznej ochrony osób i mienia zgodny z AQUAP 2120 w wersji nie starszej niż 2006 lub ISO 9001 w wersji nie starszej niż 2000. Do potwierdzenia: Certyfikat AQUAP 2120 lub certyfikat ISO 9001.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca posiadam własną stację monitorowania oraz własny patrol interwencyjny z czasem dojazdu 10 minut w dzień i w nocy.(Załącznik Nr 5 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, II piętro, pokój numer 203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, II piętro, pokój numer 202, Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.