eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonywanie usługi ochrony fizycznej obiektów i terenu 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Dęblin: Wykonywanie usługi ochrony fizycznej obiektów i terenu 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie
Numer ogłoszenia: 259833 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396986 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 71 28;551 72 60, faks 81 551 72 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony fizycznej obiektów i terenu 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony fizycznej obiektów i terenu 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie, ul. Szpitalna 2. Obowiązki Wykonawcy: -Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia całodobowej służby przy bramie głównej szpitala; -pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić ewidencję zdawania i pobierania kluczy przez osoby upoważnione zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; -zamykanie i otwieranie wejść do budynku głównego szpitala na podstawie harmonogramu pracy przychodni specjalistycznej i wytycznych Zamawiającego; -pracownicy ochrony nie dopuszczają do blokowania dróg dojazdowych do szpitala oraz bram ewakuacyjnych; -pracownicy ochrony udzielają bezwzględnego pierwszeństwa przejazdu dla karetek pogotowia, a w szczególności tym będącym w akcji; -pracownicy ochrony wpuszczają prywatne samochody pracowników szpitala oraz dokonują kontroli pod kątem zgodności wwożonych i wywożonych towarów i materiałów zgodnie z dokumentami przewozowymi dostawców i dzierżawców pomieszczeń szpitalnych; -pracownicy ochrony nie zezwalają na jazdę rowerami i motorami po terenie szpitala; -Wykonawca zabezpiecza i chroni samochody zaparkowane na parkingach szpitalnych; -Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie pełnienia dyżuru, a w szczególności: brama wjazdowa, parking przed wejściem głównym i wejście główne do szpitala ( w okresie zimowym posypywanie solą i piaskiem); -Wykonawca zobowiązuję się do wysyłania patrolu interwencyjnego w celu skontrolowania obiektów w godzinach od 16.00 do godz. 7.00 co najmniej 3 - krotnie, a w niedzielę i dni wolne od pracy minimum 5 - krotnie w ciągu doby; -Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania monitoringu Izby Przyjęć oraz Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz wyposażyć personel Izby Przyjęć oraz personel POZ w system antynapadowy wzywające patrol interwencyjny w sytuacjach zagrożenia życia (agresywność pacjentów ); -Wykonawca zainstaluje system alarmowy w kasie szpitala połączony ze stacją monitorowania; -Czas dojazdu własnego patrolu interwencyjnego w przypadku wezwania wynosi 10 minut w dzień i w nocy; -W przypadku zagrożenia należy natychmiast powiadomić Zamawiającego lub osobę przez niego wskazaną oraz odpowiednie służby publiczne w zależności od rodzaju zagrożenia; -Zamawiający lub uprawniony przez niego przedstawiciel mogą wydawać polecenia pracownikom ochrony, lecz nie mogą ujemnie wpływać na stan bezpieczeństwa chronionego mienia; -konwojowanie środków pieniężnych do i z banku; -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powstałe szkody w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonywania obowiązków służbowych. -prowadzenie księgi wyjazdu i powrotu karetki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA UNIWERSUM, ul. Kasprzaka 24, 01-211 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327868,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 306112,07

  • Oferta z najniższą ceną: 306112,07 / Oferta z najwyższą ceną: 460622,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.