eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › BUDOWA KĄPIELISKA SEZONOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY ULICY SPORTOWEJ W KOSZĘCINIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Koszęcin: BUDOWA KĄPIELISKA SEZONOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY ULICY SPORTOWEJ W KOSZĘCINIE.
Numer ogłoszenia: 3968 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KĄPIELISKA SEZONOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY ULICY SPORTOWEJ W KOSZĘCINIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budowę niecki rekreacyjnej wraz z brodzikiem 2.Urządzenia technologii basenowej 3.Wyposarżenie basenowe. 4.Kanał zrzutowy 5.Plaża zmywalna 6.Kanalizacja sanitarna 7.Budynek filtrowni z wyposażeniem 8.Ogrodzenie 9.Zasilanie energetyczne obiektu 10.Przyłącz i, sieć i instalacje wodociągowe.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (art. 67 ust 1 p. 6 i 7) Nie przekraczających 20 % wartości zamówienia polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót .tj w zakresie sieci i instalacji i urządzeń i wyposażenia wod- kan, sieci instalacji i urządzeń energetycznych, Robót związanych z budową niecki basenowej-roboty ziemne ,podbudowy ,zbrojenia, wykonaniu nasypów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu 120 000,00zł słownie sto dwadzieścia tysięcy złotych . Dopuszczalne formy wadium: -Pieniądz. -Poręczenia bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. -Gwarancje bankowe. -Gwarancje ubezpieczeniowe. -Poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Informacje dodatkowe o wadium: 1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelew na rachunek zamawiającego, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego wykonawców lub pełnomocnika. 2)Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek wykonawcy wskazany na piśmie, a wniesionego w innej formie - w kancelarii zamawiającego. 3)Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d)na wniosek wykonawcy, jeśli wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, e)na wniosek wykonawcy, jeśli został on wykluczony z postępowania, f)na wniosek wykonawcy, jeśli jego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Urzędu Gminy w Koszęcinie w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 10:00 dnia20.01.2014oferta była zabezpieczona wadium: BS KOSZĘCIN 84 82880004 2000 0000 0013 0010 Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Bankowe i winny zawierać niżej wymienione elementy: - nazwę dającego zlecenie i adres jego siedziby, -dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium - kwota wadium, która ma być zabezpieczona gwarancją, -termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą -- warunki wygaśnięcia, - zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne, doręczone przez zamawiającego żądanie zapłaty, - warunki utraty wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 5 ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy ,lub jeżeli w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw ,chyba ,że udowodni ,że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Okres gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, należy złożyć w siedzibie zamawiającego - w kasie przed terminem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na postawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. .22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą zerojedynkową według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust 3.ustawy Pzp nie spełnia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości minimum 7 000 000,00 zł brutto z podaniem jej wartości, oraz daty i miejsca wykonania ,oraz załączyć dokumenty potwierdzające że robota została wykonana należycie ,oraz wskazujący że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: a poświadczenie. b inne dokumenty-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.a, c w niniejszym postępowaniu Wykonawca w miejsce poświadczeń ,o których mowa w pkt a może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie stosowane w postępowaniach wszczętych przed dniem 20 lutego 2013 r n p. protokół odbioru końcowego robót. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą zerojedynkową według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust 3.ustawy Pzp nie spełnia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń jako kierownik budowy, wymagane wykształcenie wyższe doświadczenie w zawodzie 3 lata od dnia uzyskania uprawnień, kwalifikacji zawodowych. b.co najmniej 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,gazowych ,wodociągowych i kanalizacyjnych , wymagane doświadczenie w zawodzie 3 lata od dnia uzyskania uprawnień, kwalifikacji zawodowych.. c. co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych , wymagane doświadczenie w zawodzie 3 lata od dnia uzyskania uprawnień, kwalifikacji zawodowych. Na podstawie art.12a ustawy Prawo budowlane Wykonawca może dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznanymi na zasadach określonych w przepisach odrębnych. .Na podstawie art.104 ustawy Prawo budowlane posiadane wcześniej nadane uprawnienia lub kwalifikacje zawodowe zachowują swoją moc w zakresie w jakim zostały nadane. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą zerojedynkową według formuły pełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust 3.ustawy Pzp nie spełnia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż kwota 5 000 000,00 zł .wymóg opłacenia polisy a w przypadku jej braku ,innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinien być spełniony na dzień upływu terminu składania ofert b.Wykonawca zobowiązany jest wykazać ,że dysponuje środkami finansowymi w kwocie co najmniej 2 000 000,00 zł, ,lub posiada zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą zerojedynkową według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust 3.ustawy Pzp nie spełnia tego warunku. Uwaga ; Wartości podane w walutach innych niż wskazane powyżej Zamawiający przeliczy wg średniego kursu walut NBP na dzień ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca na podstawie art.26 ust.2 b ustawy Pzp. Może polegać na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-wg wzoru Załącznik nr 8 Jeżeli Wykonawca ,wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp .Wykonawca składa dla każdego z tych podmiotów : 1.W przypadku polegania na zasobach dotyczących zdolności finansowej-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku ,inny dokument potwierdzający ,że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej prowadzącej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa innego podmiotu ,wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty dotyczące : a.zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu. b.sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ,przy wykonaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców ,wobec których występują podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1i 2 ustawy Pzp. 4.Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia 2.W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Publicznego. 4.Przy ocenie spełnienia warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienia musi wykazać ,iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach ,o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wspólne oświadczenie ,że razem spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 6.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony pismem maszynowym lub czytelnym pismem odręcznym, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Ofertowy na lub wg druku Załącznika Nr2. 2. Pełnomocnictwa (jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik). 9 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. 10.Kosztorys Ofertowy, opracowany metoda kalkulacji uproszczonej, obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia zgodny z Przedmiarem Robót tj. Załącznikiem nr 1 i STWiORB Oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót do wykonania przez Podwykonawców na lub wg drukuZałącznika nr 10. 17.Kopia dokumentu wniesienia wadium.Zobowiązanie .wynikające art. 26 ust 2b-Załącznik nr 8

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy gdy 1.nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 2 nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT 3.Zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do prawidłowego wykonania; zamówienia .lub robót zamiennych 4.Zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca ,ze wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym ,czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http ://new.bazagmin.pl/bip_koszecin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koszęcin pokój nr .4 42-286 Koszęcin ul. Powstańców Śląskich 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Koszęcin pokój nr 10 Sekretariat Urzędu Gminy.4 42-286 Koszęcin ul. Powstańców Śląskich 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 w ramach Priorytetu Programu Operacyjnego 3 Turystyka, nr ,działania 3.2 Infrastruktura około turystyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.