Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Kobierzyce: Wykonania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego pn. Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej Umowa nr RPZŚF.UM-0001.2009 z dnia 07.01.2009r. i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Numer ogłoszenia: 396870 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego pn. Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej Umowa nr RPZŚF.UM-0001.2009 z dnia 07.01.2009r. i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmuje się zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego pn. Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej Umowa nr RPZŚF.UM-0001.2009 z dnia 07.01.2009r. i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamawiający zleci każdorazowo Wykonawcy pracę - zleceniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD NADZORU BUDOWLANEGO TADEUSZ WASZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD NADZORU BUDOWLANEGO TADEUSZ WASZAK
- Zakład Nadzoru Budowlanego Tadeusz Waszak, ulica Świeradowska 47/3,, 50-559 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61200,00
Oferta z najniższą ceną: 61200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z wyczerpaniem się kwoty umownej a trwające inwestycje wymagają stałego nadzoru inspektora nadzoru inwestorskiego w tej branży, nastąpiła potrzeba podpisania umowy dalszego świadczenia tych usług. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do umowy nr Umowa nr RPZŚF.UM-0001.2009 z dnia 07.01.2009r dotyczącej Usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektryczne Podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie zamówienia jest zgodne z wyżej wymenionym przepisem, gdyż są spełnione przesłanki w nim wymienione tj. udziela się zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług a zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.