eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiektach Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Poznań: Konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiektach Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 396166 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8514 200, faks 61 8514 418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiektach Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem I części zamówienia jest konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12. Przedmiotem II części zamówienia jest konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku III.3.1 polegać będzie na stwierdzeniu czy Wykonawca posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.).W celu wykazania posiadania koncesji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. III 4.1, czyli ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.Dokument powinien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia-nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie ww. dokumentu oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku III.3.2 wiedza i doświadczenie, dokonana będzie dwuetapowo. W pierwszym etapie Zamawiający oceni czy poszczególni Wykonawcy spełniają warunek wykonania lub wykonywania co najmniej dwóch usług w zakresie konserwacji i serwisowania elektronicznych systemów zabezpieczających o wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie.Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w pkt III.4.1 oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług.Drugi etap oceny polegać będzie na porównaniu łącznej wartości usług wykonanych i wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Na podstawie tej oceny zostaną wybrani Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku III.3.4 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że dysponuje osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj. 1) dysponuje co najmniej dwoma osobami, które spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.) tj. posiadają licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia oraz co najmniej jedną osobą do kierowania pracami, która spełnia wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.) tj. posiada licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, 2) dysponuje osobami posiadającymi ważne poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 poz. 1228) lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone wydane przez kierownika Wykonawcy oraz posiadającymi przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych-dotyczy kierownika Wykonawcy oraz osób, które będą miały dostęp do informacji związanych z realizacją umowy, 3) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą ważne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie obsługi systemu GEMOS. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę wykazu osób, o którym mowa w pkt III 4.1 oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów określonych w sekcji III według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni mniej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. 3. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunku Wiedza i doświadczenie określonego w pkt 3.2. Ocena spełniania tego warunku polegać będzie na porównaniu łącznej wartości wykazanych przez każdego Wykonawcę usług.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zostały przewidziane w projekcie umowy załączonym do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przesłana Wykonawcom, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu przetargu ograniczonego, wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, II piętro, pokój 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji niżej wymienionych elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12 - system sygnalizacji włamania i napadu wraz z platformą integrującą Gemos, - system dozoru telewizyjnego wraz z rejestracją zdarzeń, -system kontroli dostępu ZK 2000SF wraz z modułem gości i kołowrotem wejściowym, - system alarmu pożaru, - system blokowania bram wraz z domofonami, - system wideobramofonów, - systemu przewodowego połączenia z policją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji niżej wymienionych elektronicznych systemów zabezpieczających wraz z zapewnieniem całodobowej gotowości do usuwania awarii w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22 - system sygnalizacji włamania i napadu wraz z platformą integrującą Gemos, - system dozoru telewizyjnego wraz z rejestracją zdarzeń, - system kontroli dostępu ZK 2000 SF wraz z modułem gości, - system sterowania bram, -system weryfikacji transportów wartości wraz z bezprzewodowym powiadamianiem o przyjeździe i domofonem, -system alarmu pożaru, - systemu wideobramofonów. - systemu przewodowego połączenia z policją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.