Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Łódź: świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez A.N. Nowe Miasto
Numer ogłoszenia: 395786 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto" , ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335610, faks 042 6335969.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez A.N. Nowe Miasto.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w skład których wchodzą: 1. Czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w celu utrzymania ich drożności i bezpiecznego funkcjonowania wraz z wybraniem i wyniesieniem z budynku sadzy w workach foliowych w terminach i na zasadach określonych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109, poz. 719 z późn. zmianami). 1.1. Fakt wykonania usługi wymaga potwierdzenia przez lokatora lub użytkownika lokalu. Wykonanie usługi na całym budynku wymaga potwierdzenia przez administratora budynku. 2. Okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z póź.zm.), przy czym: a/ Kontrole okresowe winny być przeprowadzone sukcesywnie w ciągu całego roku i zakończone w terminie do dnia 30.11.2011 r., b/ Kontrole okresowe będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez wykonawcę do miesiąca od daty podpisania umowy. Harmonogram zostanie sporządzony w uzgodnieniu z pracownikiem zamawiającego wyznaczonym do kontaktów z wykonawcą. c/ Każdy przegląd przewodów kominowych w budynku Wykonawca potwierdza opinią kominiarską, która będzie stanowiła podstawę do wystawienia faktury. 2.1. Zakres okresowego przeglądu technicznego obejmuje: 1/Sprawdzenie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych 2/Sprawdzenie siły ciągu kominowego (podciśnienie) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń grzewczo-kominowych, 3/Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego (przydatność, uszkodzenia) przewodów kominowych na całej ich długości, a także kanałów, czopuchów, rur i łączników, nawiewników okiennych włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominiarskich i nasad kominowych, pobielenia komina w obrębie strychu 4/ Sprawdzenie czy lokale, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piece, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające przewody kominowe, w tym wywiewne i nawiewne tzn.: a/czy jest zapewniony jest dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu (mieszkaniu), b/czy zainstalowane są prawidłowe kratki wentylacyjne (wielkość pow. chłonnej), nawiewniki okienne c/czy nie zainstalowano kratek wentylacyjnych z żaluzjami umożliwiającymi zamykanie lub ograniczanie przepływu powietrza, 5/ Sprawdzenie czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku, gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej. 6/ Sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych, kanałów, czopuchów, rur i nasad kominowych w tym: dostęp do drzwiczek wyciorowych i rewizyjnych, 7/ Sprawdzenie czy nie są składowane materiały łatwopalne lub inne przedmioty w bezpośrednim sąsiedztwie drzwiczek rewizyjnych i wyciorowych. 8/ Sprawdzenie występowania innych nieprawidłowości, mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia. 2.2. Z przeprowadzonych przeglądów wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu protokół z całorocznego przeglądu podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe. 2.3. W razie stwierdzenia, podczas przeglądu, nieprawidłowości zagrażających bezpośrednio zdrowiu lub życiu osób, Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o tym zagrożeniu niezwłocznie tj. nie później niż dniu stwierdzenia tych nieprawidłowości. 2.4. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania usług zgodnie z przedłożonym harmonogramem powiadomi mieszkańców budynku poprzez wywieszenie zawiadomienia w budynku , w widocznym miejscu - na co najmniej trzy dni przed planowanym wykonaniem usługi. 2.5. W przypadku braku możliwości dostania się do mieszkania/lokalu, Wykonawca zgłasza ten fakt niezwłocznie administratorowi budynku, celem uzgodnienia kolejnego terminu kontroli. 3. Wydawanie indywidualnych opinii kominiarskich w zakresie prawidłowości podłączeń przewodów kominowych i ich stanu technicznego, na zlecenie Zamawiającego w razie zaistnienia takiej konieczności. Zlecenie na w/w przegląd wystawia administrator ds. technicznych określając : adres nieruchomości, lokal oraz opis określonych usterek. 3.1. Wymaga się, aby opinie były składane Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę stanu zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańców, niezwłocznie tj. w dniu kontroli lokalu. 3.2. Opinia będzie musiała zawierać: dokładny opis istniejącego przedmiotu opinii, szczegółowy opis zaleceń, które trzeba wykonać w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości wraz z dokładnym opisem zakresu oraz metody wykonania przemurowania czy uszczelnienia komina oraz numer mieszkania, którego opinia dotyczy. Opinie nie zawierające tych informacji nie zostaną przez Zamawiającego przyjęte do rozliczenia. 3.3. W przypadkach, kiedy Zamawiający wyda zgodę najemcy lokalu na montaż kotła c.o. lub c.w.u lub kotła dwufunkcyjnego, a Wykonawca wyda w tym temacie stosowną opinię wskazującą możliwość podłączenia tego urządzenia do kanału spalinowego i wskaże przewód spalinowy i wentylacyjny, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca po wykonaniu w/w prac przez najemcę, bezwzględnie dokonał ponownego sprawdzenia wykonania zaleceń, które zostały ujęte w jego opinii. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, do obowiązku Wykonawcy należy powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, celem podjęcia stosownych działań. 4. Realizowanie czynności związanych z odgruzowaniem przewodów, przemurowaniem nieszczelności przewodów kominowych i wykonywanie innych robót temu towarzyszących oraz usuwaniem gniazd ptasich z przewodów. 4.1. W ramach tych czynności Wykonawca wykona: a/ odgruzowanie przewodu b/ przemurowanie nieszczelności c/ wykucie otworu d/ zamurowanie otworu wraz z otynkowaniem otworu e/ wstawienie drzwiczek wycierowych, rewizyjnych lub kratki wentylacyjnej 5. Wykonywania na bieżąco inwentaryzacji przewodów kominowych we wszystkich budynkach. W terminie do 1 tygodnia od wygaśnięcia umowy Wykonawca składa Zamawiającemu kompletną, aktualną dokumentację inwetaryzacyjną przewodów kominowych w formie rzutów dachów. 6. Informowanie na bieżąco o konieczności usunięcia zauważonych przy czyszczeniu przewodów kominowych usterek lub zaniedbań grożących niebezpieczeństwem powstania pożaru lub zagrożeniem utraty zdrowia. 7. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych w lokalach nieprawidłowościach, zwłaszcza o korzystaniu przez najemcę, w lokalach z instalacją gazu ziemnego, z butli propan-butan. 8. Pozostałe wymagania: 8.1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał w swojej firmie, taką liczbę pracowników, która zapewni należyte wykonanie usługi, jej płynność, bez względu na ilość zleceń i prac związanych z przedmiotem zamówienia. 8.2. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zapewnia nieodpłatną dyspozycyjność w przypadku awarii powstałych w budynkach Zamawiającego codziennie od godz. 15:00 do 22:00 a w dni wolne od pracy, niedziele i święta od godz. 6:00 do 22:00. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, podał Zamawiającemu imię i nazwisko oraz nr tel. kontaktowego pracownika, który w przypadku wystąpienia awarii zagrażającej życiu najemców w wyżej określonym czasie, podejmie skuteczne działania na bezpośrednio zagrożonej nieruchomości. Dodatkowo Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla Zamawiającego wyznaczył stałe godziny pracy w dni robocze, w których Zamawiający będzie mógł kontaktować się w siedzibie Wykonawcy z jego pracownikiem. 2. Zakres świadczenia obejmuje : a/ czyszczenie przewodów dymowych w przypadku kuchni węglowych - 4 razy w roku b/ czyszczenie przewodów dymowych w przypadku pieców i kominków - 3 razy w roku c/ czyszczenie przewodów spalinowych - 2 razy w roku d/ czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku e/ okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych - 1 raz w roku f/ wydawanie opinii na zlecenie zamawiającego ok. 195 g/ odgruzowywanie przewodu min. 50 mb h/ wykucie i zamurowanie otworu min. 20 szt i/ przemurowanie nieszczelności min. 10 szt j/ wstawienie drzwiczek wycierowych, rewizyjnych lub kratki wentylacyjnej min. 10 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych do wysokości 25 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek poprzez złożenia oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonywał przez okres minimum 12 miesięcy, usługi kominiarskie na co najmniej 20 nieruchomościach, przy czym wymaga się aby były to budynki wielorodzinne, o wartości co najmniej: 50 000 zł netto;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek poprzez złożenia oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 pracownikami i co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim, która będzie sprawowała nadzór nad pracownikami Wykonawcy wykonujących prace w zakresie określonym przedmiotem zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada opłaconą polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 300 000 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych) na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz gotowy jest złożyć zobowiązanie do jej odnowienia, jeśli jej ważność będzie się kończyć w okresie realizacji zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. - zmiany podatku VAT na przedmiot zamówienia O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu wykonywania usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Nowe Miasto
ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Nowe Miasto ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź pok. Nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
- Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej w m. Gdynia, Siemirowice, Malbork, Pruszcz Gdański, Ustka.
- ZP/11/2024 "Przegląd instalacji i urządzeń zamontowanych w budynku Blok Operacyjnego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. Pirogowa w Łodzi"
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego - pięcioletnich w przypadku budynków oraz rocznych - w przypadku budynków i innych obiektów budowlanych (...)na terenach ZGN w Dzielnicy Mokotów
- Ekspertyza zniszczonego stopnia w km 10+352 na rz. Biała Głuchołaska zgodnie z decyzją WINB Opole
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.