eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez A.N. Nowe Miasto.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Łódź: świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez A.N. Nowe Miasto.
Numer ogłoszenia: 11375 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395786 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto", ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335610, faks 042 6335969.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez A.N. Nowe Miasto..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w skład których wchodzą: 1. Czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w celu utrzymania ich drożności i bezpiecznego funkcjonowania wraz z wybraniem i wyniesieniem z budynku sadzy w workach foliowych w terminach i na zasadach określonych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109, poz. 719 z późn. zmianami). 1.1. Fakt wykonania usługi wymaga potwierdzenia przez lokatora lub użytkownika lokalu. Wykonanie usługi na całym budynku wymaga potwierdzenia przez administratora budynku. 2. Okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z póź.zm.), przy czym: a/ Kontrole okresowe winny być przeprowadzone sukcesywnie w ciągu całego roku i zakończone w terminie do dnia 30.11.2011 r., b/ Kontrole okresowe będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez wykonawcę do miesiąca od daty podpisania umowy. Harmonogram zostanie sporządzony w uzgodnieniu z pracownikiem zamawiającego wyznaczonym do kontaktów z wykonawcą. c/ Każdy przegląd przewodów kominowych w budynku Wykonawca potwierdza opinią kominiarską, która będzie stanowiła podstawę do wystawienia faktury. 2.1. Zakres okresowego przeglądu technicznego obejmuje: 1/Sprawdzenie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych 2/Sprawdzenie siły ciągu kominowego (podciśnienie) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń grzewczo-kominowych, 3/Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego (przydatność, uszkodzenia) przewodów kominowych na całej ich długości, a także kanałów, czopuchów, rur i łączników, nawiewników okiennych włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominiarskich i nasad kominowych, pobielenia komina w obrębie strychu 4/ Sprawdzenie czy lokale, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piece, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające przewody kominowe, w tym wywiewne i nawiewne tzn.: a/czy jest zapewniony jest dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu (mieszkaniu), b/czy zainstalowane są prawidłowe kratki wentylacyjne (wielkość pow. chłonnej), nawiewniki okienne c/czy nie zainstalowano kratek wentylacyjnych z żaluzjami umożliwiającymi zamykanie lub ograniczanie przepływu powietrza, 5/ Sprawdzenie czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku, gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej. 6/ Sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych, kanałów, czopuchów, rur i nasad kominowych w tym: dostęp do drzwiczek wyciorowych i rewizyjnych, 7/ Sprawdzenie czy nie są składowane materiały łatwopalne lub inne przedmioty w bezpośrednim sąsiedztwie drzwiczek rewizyjnych i wyciorowych. 8/ Sprawdzenie występowania innych nieprawidłowości, mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia. 2.2. Z przeprowadzonych przeglądów wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu protokół z całorocznego przeglądu podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe. 2.3. W razie stwierdzenia, podczas przeglądu, nieprawidłowości zagrażających bezpośrednio zdrowiu lub życiu osób, Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o tym zagrożeniu niezwłocznie tj. nie później niż dniu stwierdzenia tych nieprawidłowości. 2.4. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania usług zgodnie z przedłożonym harmonogramem powiadomi mieszkańców budynku poprzez wywieszenie zawiadomienia w budynku , w widocznym miejscu - na co najmniej trzy dni przed planowanym wykonaniem usługi. 2.5. W przypadku braku możliwości dostania się do mieszkania/lokalu, Wykonawca zgłasza ten fakt niezwłocznie administratorowi budynku, celem uzgodnienia kolejnego terminu kontroli. 3. Wydawanie indywidualnych opinii kominiarskich w zakresie prawidłowości podłączeń przewodów kominowych i ich stanu technicznego, na zlecenie Zamawiającego w razie zaistnienia takiej konieczności. Zlecenie na w/w przegląd wystawia administrator ds. technicznych określając : adres nieruchomości, lokal oraz opis określonych usterek. 3.1. Wymaga się, aby opinie były składane Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę stanu zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańców, niezwłocznie tj. w dniu kontroli lokalu. 3.2. Opinia będzie musiała zawierać: dokładny opis istniejącego przedmiotu opinii, szczegółowy opis zaleceń, które trzeba wykonać w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości wraz z dokładnym opisem zakresu oraz metody wykonania przemurowania czy uszczelnienia komina oraz numer mieszkania, którego opinia dotyczy. Opinie nie zawierające tych informacji nie zostaną przez Zamawiającego przyjęte do rozliczenia. 3.3. W przypadkach, kiedy Zamawiający wyda zgodę najemcy lokalu na montaż kotła c.o. lub c.w.u lub kotła dwufunkcyjnego, a Wykonawca wyda w tym temacie stosowną opinię wskazującą możliwość podłączenia tego urządzenia do kanału spalinowego i wskaże przewód spalinowy i wentylacyjny, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca po wykonaniu w/w prac przez najemcę, bezwzględnie dokonał ponownego sprawdzenia wykonania zaleceń, które zostały ujęte w jego opinii. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, do obowiązku Wykonawcy należy powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, celem podjęcia stosownych działań. 4. Realizowanie czynności związanych z odgruzowaniem przewodów, przemurowaniem nieszczelności przewodów kominowych i wykonywanie innych robót temu towarzyszących oraz usuwaniem gniazd ptasich z przewodów. 4.1. W ramach tych czynności Wykonawca wykona: a/ odgruzowanie przewodu b/ przemurowanie nieszczelności c/ wykucie otworu d/ zamurowanie otworu wraz z otynkowaniem otworu e/ wstawienie drzwiczek wycierowych, rewizyjnych lub kratki wentylacyjnej 5. Wykonywania na bieżąco inwentaryzacji przewodów kominowych we wszystkich budynkach. W terminie do 1 tygodnia od wygaśnięcia umowy Wykonawca składa Zamawiającemu kompletną, aktualną dokumentację inwetaryzacyjną przewodów kominowych w formie rzutów dachów. 6. Informowanie na bieżąco o konieczności usunięcia zauważonych przy czyszczeniu przewodów kominowych usterek lub zaniedbań grożących niebezpieczeństwem powstania pożaru lub zagrożeniem utraty zdrowia. 7. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych w lokalach nieprawidłowościach, zwłaszcza o korzystaniu przez najemcę, w lokalach z instalacją gazu ziemnego, z butli propan-butan. 8. Pozostałe wymagania: 8.1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał w swojej firmie, taką liczbę pracowników, która zapewni należyte wykonanie usługi, jej płynność, bez względu na ilość zleceń i prac związanych z przedmiotem zamówienia. 8.2. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zapewnia nieodpłatną dyspozycyjność w przypadku awarii powstałych w budynkach Zamawiającego codziennie od godz. 15:00 do 22:00 a w dni wolne od pracy, niedziele i święta od godz. 6:00 do 22:00. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, podał Zamawiającemu imię i nazwisko oraz nr tel. kontaktowego pracownika, który w przypadku wystąpienia awarii zagrażającej życiu najemców w wyżej określonym czasie, podejmie skuteczne działania na bezpośrednio zagrożonej nieruchomości. Dodatkowo Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla Zamawiającego wyznaczył stałe godziny pracy w dni robocze, w których Zamawiający będzie mógł kontaktować się w siedzibie Wykonawcy z jego pracownikiem. 2. Zakres świadczenia obejmuje : a/ czyszczenie przewodów dymowych w przypadku kuchni węglowych - 4 razy w roku b/ czyszczenie przewodów dymowych w przypadku pieców i kominków - 3 razy w roku c/ czyszczenie przewodów spalinowych - 2 razy w roku d/ czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku e/ okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych - 1 raz w roku f/ wydawanie opinii na zlecenie zamawiającego ok. 195 g/ odgruzowywanie przewodu min. 50 mb h/ wykucie i zamurowanie otworu min. 20 szt i/ przemurowanie nieszczelności min. 10 szt j/ wstawienie drzwiczek wycierowych, rewizyjnych lub kratki wentylacyjnej min. 10 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MISTRZ KOMINIARSKI Usługowy Zakład Kominiarski Bogdan Okupski, ul. Szermiercza 11, 94-048 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134351,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135564,14

  • Oferta z najniższą ceną: 135564,14 / Oferta z najwyższą ceną: 135564,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.