eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O. W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Kleszczów: DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O. W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8
Numer ogłoszenia: 395690 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kompleks Dydaktyczno-Sportowy "SOLPARK KLESZCZÓW" , ul. Sportowa 8, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 0-44 731 31 10 wew. 148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark.bip.keszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnścią.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O. W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 3000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: .pieniądzu, .poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, .gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, .poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 07.42.275).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2A - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zał. nr 2B - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zał. nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zał. nr 4 i nr 5 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostawy w ciągu ostatnich 3 lat (od 18.11.2006r. do 17.11.2009r.) tj. jednej dostawy Samochodu osobowego o wartości min. PLN (80000) brutto. Zał. nr 7 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200000 PLN. Zał. nr 8 - Informacja  banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej  w   których   Wykonawca   posiada  rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków  finansowych na kwotę min 80000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min 80000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie ww. dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solpark.kleszczow.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kompleks Dydaktyczno-Sportowy SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O., UL. SPORTOWA 8 97-410 KLESZCZÓW.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 13:00, miejsce: KOMPLEKS DYDAKTYCZNO-SPORTOWY SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O., UL. SPORTOWA 8 97-410 KLESZCZÓW - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.