eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Pleszew: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część I.
Numer ogłoszenia: 395498 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370286 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, woj. , tel. 062 7429652, faks 062 7429665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną,współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014. Część I zadania obejmuje dostawę sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby uruchomienia wypożyczalni sprzętu i teleopieki oraz bieżącej rehabilitacji pensjonariuszy Domu Opieki Społecznej w Pleszewie.2. Zakres zamówienia obejmuje 1). dostawę następującego sprzętu i artykułów:ssak elektryczny 3 - 1 szt; stojaki to kroplówek - 5 szt; łóżka rehabilitacyjne z możliwością regulacji (elektryczne z pilotem) wraz z materacem łamanym w pokrowcu medycznym - 5 kpl; koncentrator tlenu - 1 szt; materace przeciwodleżynowe - 5 szt; wózki inwalidzkie - 10 szt; podpiętki przeciwodleżynowe - 10 szt;poduszki poprzeczne - 4 szt; wałki w pokrowcu nieprzemakalnym - 10 szt; krążki przeciwodleżynowe - gumowe - 5 szt; poduszki przeciwodleżynowe dmuchane - 4 kpl; poduszki przeciwodleżynowe - 4 szt;poduszki przeciwodleżynowe z otworem - 5 szt; balkoniki ułatwiające wstawanie - 2 szt; balkoniki dwufunkcyjne krocząco-stałe - 2 szt; balkoniki aluminiowe składane dwukołowe - 2 szt; chodziki czterokołowe z koszem - 5 szt; czwórnogi - 3 szt; trójnogi - 3 szt; kule łokciowe z obejmą stałą - 10 szt;kule łokciowe z uchylną obejmą - 10 szt; ortezy stawu kolanowego z regulacją kąta zgięcia - 4 szt; ortezy stawu łokciowego z regulacją kąta zgięcia - 4 szt; wysokie ortezy kręgosłupa z potrójnym systemem usztywnień - 2 szt; trójfazowe multifunkcyjne ortezy kręgosłupa - 2 szt; kamizelki ortopedyczne - 2 szt; ortezy typu temblak - 3 szt; klin do masażu kończyny górnej - 1 szt; klin pod barki (komplet 2 szt) - 1 szt;łóżko rehabilitacyjne przenośne z wyposażeniem - 1 szt; półwałek rehabilitacyjny - 1 szt; wałek rehabilitacyjny - 1 szt; aparat do badania cholesterolu - 1 szt; aparat do mierzenia glukozy - 1 szt ; ciśnieniomierz - 1 szt; neseser pielęgniarki + ampulatorium - 1 szt; żel do ultradźwięków 500g - 1 szt. kompresy żelowe 20 x 18 cm - 4 szt; kompresy żelowe 28x34 cm - 2 szt; kompresy żelowe 48 x 18 cm - 2 szt; rękawiczki jednorazowe nitrylowe (kartonik 100 szt) - 48 szt; olejki do masażu 450 ml - 8 szt; płyny do dezynfekcji łóżka rehabilitacyjnego (650 ml) - 24 szt; płyny do dezynfekcji rąk (500ml) - 24 szt; prześcieradła celulozowe na wałku (70cm x 50mb) - 12 szt; paski do badania cholesterolu (op. 5 szt) do aparatu do mierzenia cholesterolu - 123 szt; paski do badania glukozy (op.50 szt) do aparatu do mierzenia glukozy - 13 szt; elektrody jednorazowe 5,5x5,5 cm - para - samoprzylepne - 20 szt. 2. Sprzęt medyczny i rehabilitacyjny będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty medyczne na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające go do użytkowania na terenie naszego kraju w jednostkach prowadzących działalność medyczną. 3. W razie konieczności wykonawca zapewni pełnozakresowe bezpłatne przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medeir Przemysław Fila, ul. Lipowa 17 / 4, 65-028 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58246,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64852,08

  • Oferta z najniższą ceną: 64852,08 / Oferta z najwyższą ceną: 75726,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.