Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Pleszew: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część I.
Numer ogłoszenia: 370286 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014. Część I zadania obejmuje dostawę sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby uruchomienia wypożyczalni sprzętu i teleopieki oraz bieżącej rehabilitacji pensjonariuszy Domu Opieki Społecznej w Pleszewie.2. Zakres zamówienia obejmuje 1). dostawę następującego sprzętu i artykułów:ssak elektryczny 3 - 1 szt; stojaki to kroplówek - 5 szt; łóżka rehabilitacyjne z możliwością regulacji (elektryczne z pilotem) wraz z materacem łamanym w pokrowcu medycznym - 5 kpl; koncentrator tlenu - 1 szt; materace przeciwodleżynowe - 5 szt; wózki inwalidzkie - 10 szt; podpiętki przeciwodleżynowe - 10 szt; poduszki poprzeczne - 4 szt; wałki w pokrowcu nieprzemakalnym - 10 szt; krążki przeciwodleżynowe - gumowe - 5 szt; poduszki przeciwodleżynowe dmuchane - 4 kpl; poduszki przeciwodleżynowe - 4 szt;poduszki przeciwodleżynowe z otworem - 5 szt; balkoniki ułatwiające wstawanie - 2 szt; balkoniki dwufunkcyjne krocząco-stałe - 2 szt; balkoniki aluminiowe składane dwukołowe - 2 szt; chodziki czterokołowe z koszem - 5 szt; czwórnogi - 3 szt; trójnogi - 3 szt; kule łokciowe z obejmą stałą - 10 szt;kule łokciowe z uchylną obejmą - 10 szt; ortezy stawu kolanowego z regulacją kąta zgięcia - 4 szt; ortezy stawu łokciowego z regulacją kąta zgięcia - 4 szt; wysokie ortezy kręgosłupa z potrójnym systemem usztywnień - 2 szt; trójfazowe multifunkcyjne ortezy kręgosłupa - 2 szt; kamizelki ortopedyczne - 2 szt; ortezy typu temblak - 3 szt; klin do masażu kończyny górnej - 1 szt; klin pod barki (komplet 2 szt) - 1 szt;łóżko rehabilitacyjne przenośne z wyposażeniem - 1 szt; półwałek rehabilitacyjny - 1 szt; wałek rehabilitacyjny - 1 szt; aparat do badania cholesterolu - 1 szt; aparat do mierzenia glukozy - 1 szt ;ciśnieniomierz - 1 szt; neseser pielęgniarki + ampulatorium - 1 szt; żel do ultradźwięków 500g - 1 szt.kompresy żelowe 20 x 18 cm - 4 szt; kompresy żelowe 28x34 cm - 2 szt; kompresy żelowe 48 x 18 cm - 2 szt.rękawiczki jednorazowe nitrylowe (kartonik 100 szt) - 48 szt; olejki do masażu 450 ml - 8 szt; płyny do dezynfekcji łóżka rehabilitacyjnego (650 ml) - 24 szt; płyny do dezynfekcji rąk (500ml) - 24 szt; prześcieradła celulozowe na wałku (70cm x 50mb) - 12 szt; paski do badania cholesterolu (op. 5 szt) do aparatu do mierzenia cholesterolu - 123 szt; paski do badania glukozy (op.50 szt) do aparatu do mierzenia glukozy - 13 szt; elektrody jednorazowe 5,5x5,5 cm - para - samoprzylepne - 20 szt.2. Sprzęt medyczny i rehabilitacyjny będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty medyczne na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające go do użytkowania na terenie naszego kraju w jednostkach prowadzących działalność medyczną. 3. W razie konieczności wykonawca zapewni pełnozakresowe bezpłatne przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Skrócenie terminu dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach:a). zmiany ogólne: zmiana adresu wykonawcy,zmiana osób występujących po stronie zamawiającego,wykonawcy.Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa.b). niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne). c). zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto.d). W przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 212..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój 104 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów medycznych na Blok Operacyjny.
- Dostawa wieży histeroskopowej wraz z diatermią elektrochirurgiczną.
- Czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej zamkniętej (WKF - z) wraz z przeglądem komory i infrastruktury towarzyszącej
- Remont mieszadła w WKF-z typu MFSB 2-II firmy Halberg
- Dostawa materiałów do sterylizacji (powtórzenie).
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.