eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrek › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Bobrek: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku
Numer ogłoszenia: 394842 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360988 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, woj. małopolskie, tel. 0-33 8464404, faks 0-33 8461349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku w podziale na 5 części. Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia, wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych obejmujących przynajmniej jedną część. Część 1 - Funkcjonowanie życiowe dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną - ograniczenia i możliwości ich kompensowania w pracy opiekuna DPS. 1) Zarys zawartości tematycznej szkolenia: Klasyfikacja deficytów poznawczych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Charakterystyka poszczególnych stopni upośledzenia umysłowego poprzez możliwości uczenia się i nabywania umiejętności życiowych przez niepełnosprawnego mieszkańca. Potrzeby psychiczne osób z niepełnosprawnością intelektualną, skutki deprywacji potrzeb. Sposoby i możliwości zaspakajania indywidualnych potrzeb mieszkańca w pracy opiekuna. Rola relacji emocjonalnych opiekuna z mieszkańcem dla codziennego funkcjonowania i rozwoju mieszkańca. Możliwości kompensowania niedoborów poznawczych w codziennym funkcjonowaniu osoby niepełnosprawnej intelektualnie poprzez zakres pomocy dostosowany do jego możliwości i potrzeb psychofizycznych. Ułatwianie osobom niepełnosprawnym intelektualnie dokonywania wyborów i wyrażania własnego zdania. 2) Liczba uczestników: Do przeszkolenia 2 grupy i łącznie nie więcej niż 44 osoby. 3) Liczba godzin szkolenia: Szkolenie dwu dniowe (dzień po dniu) bez noclegu dla każdej z grup - jeden dzień szkolenia min. 6 godzin. Część 2 - Sytuacje trudne w pracy z osobą niepełnosprawną intelektualnie.. 1) Zarys zawartości tematycznej szkolenia: Rodzaje sytuacji trudnych. Przyczyny powstawania sytuacji trudnych - ich rozpoznawanie i możliwości ich eliminowania (minimalizowania). Sposoby identyfikowania przyczyn sytuacji trudnych ze szczególnym uwzględnieniem analizy okoliczności poprzedzających powstanie sytuacji trudnej. Rola postępowania opiekuna w zmniejszaniu prawdopodobieństwa wystąpienia sytuacji trudnej. Rola czynników związanych z niepełnosprawnością intelektualną i psychiczną mieszkańca w powstawaniu sytuacji trudnych. 2) Liczba uczestników: Do przeszkolenia 2 grupy i łącznie nie więcej niż 46 osób. 3) Liczba godzin szkolenia: Szkolenia jednodniowe dla każdej z grup jeden - dzień szkolenia min. 6 godzin. Część 3 - Zasady i techniki komunikowania się z niepełnosprawnymi intelektualnie mieszkańcami DPS. 1) Zarys zawartości tematycznej szkolenia: Formy komunikacji. Cechy dobrej komunikacji. Bariery komunikacyjne. Znaczenie prawidłowej komunikacji dla budowania relacji z podopiecznym mieszkańcem DPS. Asertywność w komunikacji. Identyfikacja znaczenia sygnałów niewerbalnych. Rozumienie komunikatów o zaburzonej artykulacji i logice wypowiedzi. Odczytywanie intencji komunikatów. Umiejętność prowadzenia dialogu werbalnego i niewerbalnego z mieszkańcem DPS. Zasady dostosowywania komunikatów do możliwości poznawczych niepełnosprawnego mieszkańca DPS. 2) Liczba uczestników: Do przeszkolenia 3 grupy i łącznie nie więcej niż 60 osób. 3) Liczba godzin szkolenia: Szkolenia dwu dniowe (dzień po dniu) bez noclegu dla każdej z grup - jeden dzień szkolenia min. 6 godzin. Część 4 - Formy i sposoby aktywizacji dorosłych mieszkańców niepełnosprawnych intelektualnie DPS. 1) Zarys zawartości tematycznej szkolenia: Zasady planowania i zagospodarowywania czasu wolnego mieszkańca. Cele nowoczesnej terapii zajęciowej. Innowacyjne formy terapii. Zasady dostosowania celów i form terapii do potrzeb i możliwości niepełnosprawnego intelektualnie mieszkańca. Oddziaływania terapeutyczne w relacji z mieszkańcem leżącym z głębokim upośledzeniem umysłowym. 2) Liczba uczestników: Do przeszkolenia 2 grupy i łącznie nie więcej niż 56 osób. 3) Liczba godzin szkolenia: Szkolenia dwu dniowe (dzień po dniu) bez noclegu dla każdej z grup - jeden dzień szkolenia min. 6 godzin. Część 5 - Wypalenie zawodowe pracowników DPS - sposoby radzenia sobie ze stresem. 1) Zarys zawartości tematycznej szkolenia: Syndrom wypalenia zawodowego i jego objawy i rozpoznawanie ich u siebie, sposoby przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Znaczenie sytuacji stresowych związanych z codzienną pracą opiekuna dla rozwijania się syndromu wypalenia. Radzenie sobie ze stresem sytuacyjnym w codziennej pracy ze szczególnym, uwzględnieniem rozpoznawania własnych emocji i sposobów ich odreagowywania. 2) Liczba uczestników: Do przeszkolenia 1 grupa, nie większa niż 24 osobowa. 3) Liczba godzin szkolenia: Szkolenia dwu dniowe (dzień po dniu) bez noclegu dla każdej z grup - jeden dzień szkolenia min. 6 godzin. Wspólne założenia dla wszystkich części zamówienia. 1. Wykonawca musi dysponować salą szkoleniową w hotelu lub ośrodku konferencyjno-szkoleniowym położonym w granicach administracyjnych powiatu oświęcimskiego utrzymaną w czystości z dostępem do zaplecza sanitarnego, odpowiednio wyposażoną do potrzeb przeprowadzenia szkolenia (tz. posiadającą: projektor, tablicę, ekran do wyświetlania). 2. Wymagania w zakresie obsługi cateringowej: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił w każdym dniu zajęć jedną przerwę kawową, przy zachowaniu następujących wymogów: - nielimitowane napoje: gorąca kawa/herbata z ekspresu lub dystrybutora; schłodzona woda mineralna gazowana/niegazowana; mleko i śmietanka do kawy, cytryna do herbaty, cukier do kawy i herbaty dla każdego z uczestników, dostępne dla uczestników przez cały dzień zajęciowy; - posiłki: min. jeden kawałek ciasta lub jedna bułka słodka dla każdego z uczestników. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił w trakcie zajęć obiad (zupa + drugie danie) dla każdego z uczestników szkolenia, przy zachowaniu następujących wymogów (gramatura dań po przyrządzeniu): - zupa 300 g, - danie niewegetariańskie: w przypadku mięsa lub ryby (łosoś, dorsz, mintaj, miruna lub karp) - 150 g (w przypadku dania zawierającego sos jest to waga sztuki mięsa/ryby bez sosu), dodatki: ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki - 150 g, surówki - 100 g; w przypadku pierogów, makaronów z sosami, zapiekanek - porcja min. 400 g, albo, - danie wegetariańskie: w przypadku kotleta lub gulaszu wegetariańskiego (sojowego albo warzywnego) - 150 g (w przypadku dania zawierającego sos - 200 g), dodatki: ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki - 150 g, surówki - 100 g, w przypadku pierogów, makaronów z sosami, zapiekanek - porcja min. 400 g, c) Jadłospis na wszystkie dni szkolenia (zupy + danie wegetariańskie i niewegetariańskie) podczas obiadu, a także słodyczy serwowanych podczas przerw kawowych wykonawca ustali z zamawiającym na min. 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, d) Zamawiający wymaga, aby przygotowanie oraz dostarczenie cateringu odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 3. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę uczestników. 4. Za uczestnika przeszkolonego uważa się uczestnika, który wziął udział w co najmniej 75% zajęć. Uczestnikowi przeszkolonemu wydaje się certyfikat o ukończeniu szkolenia zgodnie z ppkt 9. 5. Wykonawca opracuje materiały szkoleniowe na zajęcia (skrypt, prezentacje) i przedłoży Zamawiającemu w terminie 30 dni przed rozpoczęciem szkoleń w przypadku części od 2 do 5 i na co najmniej 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia w przypadku części 1. Materiały szkoleniowe należy przygotować w formie kolorowego wydruku. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić materiały szkoleniowe, o których mowa w ppkt 5 - po 1 egzemplarzu dla każdego uczestnika szkolenia oraz 1 egzemplarz do dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego. 7. Wszystkie dokumenty i materiały opracowane przez Wykonawcę (wskazane w ppkt 5 i 6) winny zostać przekazane w formie papierowej i w formie elektronicznej na płycie CD oraz oznakowane logotypami SWISS CONTRIBUTION oraz zawierać informację, że Projekt współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 8. Wykonawca przeprowadzi zajęcia w formie wykładowo - warsztatowej, zgodnie ze sporządzonym przez siebie harmonogramem (data i godzina, forma zajęć, imię i nazwisko prowadzącego), uzgodnionym i zatwierdzonym przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. Wykonawca przedstawi zatwierdzony harmonogram zamawiającemu do 7 dni od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przeszkolonym uczestnikom certyfikat oznakowany logotypami SWISS CONTRIBUTION oraz zawierający informację, że Projekt współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Wymagane logotypy zostaną przesłane przez Zamawiającego. Wzór certyfikatu Wykonawca prześle Zamawiającemu w formie elektronicznej celem akceptacji. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z należytą starannością, w sposób rzetelny, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami. 11. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, w skład której wchodzą co najmniej: 1) harmonogram, 2) listy obecności - wzór listy obecności wraz z wymaganymi logotypami SWISS CONTRIBUTION oraz informacją, że Projekt współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 12. Wykonawca zobowiązuje się udzielać z własnej inicjatywy i/lub na żądanie zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w szkoleniu - frekwencji na zajęciach, przypadkach powtarzających się nieobecności).. 13. Po zakończeniu szkolenia wykonawca dostarczy dokumentację z przebiegu szkolenia, w skład której wejdą: 1) listy obecności - oryginały, 2) potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych - oryginał, 3) potwierdzenie odbioru certyfikatów - oryginał, 4) potwierdzenie korzystania z cateringu, 5) kserokopie certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem, 6) dokumentacja fotograficzna z zajęć (min. 10 zdjęć na grupę) - w formie elektronicznej (na płycie CD), Dane zawarte w powyższej dokumentacji powinny być ze sobą spójne. 14. Zgodnie z wytycznymi Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy materiały nie mogą zawierać żadnych logotypów wykonawców prywatnych realizujących działania w ramach projektu. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć oceniającej prowadzącego oraz organizację szkolenia 16. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Regionalnemu Ośrodkowi Polityki Społecznej w Krakowie (Instytucja Realizująca) i innym podmiotom uprawnionym do kontroli i audytu, prawo wglądu we wszystkie dokumenty, w tym dokumenty w wersji elektronicznej, związane z realizacją umowy, do dnia 31.12.2020 r. 17. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania całości dokumentacji dotyczącej realizacji umowy do 31.12.2025r. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowego wykonania umowy przez Wykonawcę. 19. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia, wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Funkcjonowanie życiowe dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną - ograniczenia i możliwości ich kompensowania w pracy opiekuna DPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMM Sp. z o.o, ul. Przemysłowa 4a, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13118,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13156,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sytuacje trudne w pracy z osobą niepełnosprawną intelektualnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Rozwojowe Olga Matecka, ul. Szpitalna 52, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6714,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3963,82

  • Oferta z najniższą ceną: 3963,82 / Oferta z najwyższą ceną: 7820,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zasady i techniki komunikowania się z niepełnosprawnymi intelektualnie mieszkańcami DPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMM Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 4a, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16645,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17940,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Formy i sposoby aktywizacji dorosłych mieszkańców niepełnosprawnych intelektualnie DPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMM Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 4a, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15514,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16744,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wypalenie zawodowe pracowników DPS - sposoby radzenia sobie ze stresem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Rozwojowe Olga Matecka, ul. Szpitalna 52, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6958,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3664,08

  • Oferta z najniższą ceną: 3664,08 / Oferta z najwyższą ceną: 7176,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.