eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Fabianki: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 394808 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290275 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, faks 054 2517229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki Wymaganie techniczne i wyposażenie: 1. Rocznik 2011 2. Moc - 90-100 KM 3. Napęd 4x4 z możliwością rozłączenia napędu na przedni most. Koła przednie - 18 lub 20, koła tylne - 26 4. Silnik i mosty tego samego producenta 5. Manualna skrzynia biegów 6. Hydraulika - pompa zębata 7. Wspomaganie kierownicy 8. Zbiornik paliwa min. 160 l. 9. Łyżka przednia 6x1 (poj. min. 1 m3) wielozadaniowa z obracanym lemieszem i zębami 10. Widły otwierane na łyżkę (zęby zainstalowane na lemieszu) 11. Automatyczne poziomowanie łyżki przedniej (funkcja podczas pracy) 12. Funkcja powrót do kopania 13. Amortyzacja łyżki przedniej 14. Ramię tylne kopiące (głębokość kopania min. 5 m) 15. Zamontowana linia do młota 16. Szybkozłącze mechaniczne na tylnym ramieniu 17. Blokada ramienia kopiącego 18. Błotniki na wszystkich kołach 19. Gumy pod podpory 20. sterowanie manetką hydrauliczną 21. Światło ostrzegawcze (kogut) 22. Reflektory do jazdy po drodze (przód i tył) 23. Światła robocze (przód i tył) 24. Gałka na kierownicy 25. Osłona przeciwsłoneczna 26. Radio 27. Odłącznik akumulatora 28. Otwierane drzwi prawe i lewe 29. Szyba przednia z wycieraczką 30. Licznik motogodzin 31. Lusterko wsteczne 32. Skrzynia narzędziowa 33. Fotel podgrzewany 34. Regulowana kolumna kierownicy 35. Osłona wału 36. Smarownica + 10 l smaru 37. Pług do odśnieżania z gumowym lemieszem 280 - 300 cm 38. Dwie łyżki koparkowe - 35, 60 oraz skarpówka 150 39. Urządzenie służące do kontroli pracy maszyny - monitorowanie i GPS dla posiadacza koparki (fabryczny) Warunki dodatkowe - Dostawca dostarczy sprzęt objęty niniejszym zamówieniem do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Fabiankach, z/s Chełmica Duża 1, 87-811 Fabianki - na własny koszt - w terminie wykonania zamówienia. Minimalne warunki gwarancji i serwisu: 1. Minimalny okres gwarancji i bezpłatnego serwisu - 24 miesiące lub 2000 motogodzin od daty zakupu. 2. Serwis stacjonarny w promieniu 50 km od siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Fabianki (ZGK). 3. W okresie gwarancji pokrycie kosztów dojazdu (transportu) do serwisu, jeżeli naprawa nie może zostać dokonana w siedzibie ZGK. 4. W przypadku awarii części (lub zespołu) - wymiana jej na fabrycznie nową . 5. Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego prze 5 lat od zakończenia okresu gwarancyjnego 6. Usuniecie awarii oferowanego sprzętu w ciągu 48 godzin roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. 7. Wskazane punkty serwisowe winny mieć autoryzację producenta od co najmniej trzech lat wstecz od dnia składania ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHANDLER sp. z o.o., ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219512,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269862,00

  • Oferta z najniższą ceną: 269862,00 / Oferta z najwyższą ceną: 269862,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.