eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Fabianki: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 290275 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki , Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, faks 054 2517229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki Wymaganie techniczne i wyposażenie: 1. Rocznik 2011 2. Moc - 90-100 KM 3. Napęd 4x4 z możliwością rozłączenia napędu na przedni most. Koła przednie - 18 lub 20, koła tylne - 26 4. Silnik i mosty tego samego producenta 5. Manualna skrzynia biegów 6. Hydraulika - pompa zębata 7. Wspomaganie kierownicy 8. Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu. 9. Zbiornik paliwa min. 160 l. 10. Łyżka przednia 6x1 (poj. min. 1 m3) wielozadaniowa z obracanym lemieszem i zębami 11. Widły otwierane na łyżkę (zęby zainstalowane na lemieszu) 12. Automatyczne poziomowanie łyżki przedniej (funkcja podczas pracy) 13. Funkcja powrót do kopania 14. Amortyzacja łyżki przedniej 15. Ramię tylne kopiące (głębokość kopania min. 5 m) 16. Zamontowana linia do młota 17. Szybkozłącze mechaniczne na tylnym ramieniu 18. Blokada ramienia kopiącego 19. Błotniki na wszystkich kołach 20. Gumy pod podpory 21. sterowanie manetką hydrauliczną 22. Światło ostrzegawcze (kogut) 23. Reflektory do jazdy po drodze (przód i tył) 24. Światła robocze (przód i tył) 25. Gałka na kierownicy 26. Osłona przeciwsłoneczna 27. Radio 28. Odłącznik akumulatora 29. Otwierane drzwi prawe i lewe 30. Szyba przednia z wycieraczką 31. Licznik motogodzin 32. Lusterko wsteczne 33. Skrzynia narzędziowa 34. Fotel podgrzewany 35. Regulowana kolumna kierownicy 36. Osłona wału 37. Smarownica + 10 l smaru 38. Komplet filtrów oryginalnych na wymianę 39. Pług do odśnieżania z gumowym lemieszem 280 - 300 cm 40. Trzy łyżki koparkowe - 35, 60, 80 oraz skarpówka 180 41. Urządzenie służące do kontroli pracy maszyny - monitorowanie i GPS dla posiadacza koparki (fabryczny) Warunki dodatkowe - Dostawca dostarczy sprzęt objęty niniejszym zamówieniem do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Fabiankach, z/s Chełmica Duża 1, 87-811 Fabianki - na własny koszt - w terminie wykonania zamówienia. Minimalne warunki gwarancji i serwisu: 1. Minimalny okres gwarancji i bezpłatnego serwisu - 24 miesiące od daty zakupu. 2. Serwis stacjonarny w promieniu 50 km od siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Fabianki (ZGK). 3. W okresie gwarancji pokrycie kosztów dojazdu (transportu) do serwisu, jeżeli naprawa nie może zostać dokonana w siedzibie ZGK. 4. W przypadku awarii części (lub zespołu) - wymiana jej na fabrycznie nową . 5. Pokrycie całkowitych kosztów okresowych przeglądów gwarancyjnych (w tym wymiana filtrów i olejów - 1000 m-g) 6. Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego prze 5 lat od zakończenia okresu gwarancyjnego 7. Usuniecie awarii oferowanego sprzętu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. 8. Wskazane punkty serwisowe winny mieć autoryzację producenta od co najmniej trzech lat wstecz od dnia składania ofert..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ustawy Pzp., zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji (W przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Oświadczenie o udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Wymagane jest udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji 4. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom. 5. Opis, fotografię lub folder oferowanego sprzętu Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio , nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 , i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust. 1 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku (w przypadku postawienia przez zamawiającego warunków dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany umowy, w następujących okolicznościach: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) ; - w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT . Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. - wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek) - wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, - wystąpi konieczność zmiany terminów umownych - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami; - udzielenie zamówień dodatkowych lub uzupełniających określonych w przepisach Prawa zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Fabianki, 87-811 Fabianki lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego jw. pok. nr 18 Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 15.11.2011 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.