eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Poznań: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK2
Numer ogłoszenia: 394668 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363156 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 847 09 54, faks 61 847 09 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Poznania przy ulicach: Głuszyna 130 m 3, Małachowskiego 11 m 10, Młyńska 2 m 10, Os.Powstańców Warszawy 4 E m 52, Os.Powstańców Warszawy 6 F m 68, Os.Powstańców Warszawy 6 H m 64, Os.Powstańców Warszawy 6 I m 91, Os.Powstańców Warszawy 9 F m 46, Os.Powstańców Warszawy 9 G m 53, Os.Powstańców Warszawy 9 I m 91, Św.Michała 9 A m 43, Nowotarska 26 (Poczta). Wszystkie wymienione nieruchomości są zarządzane przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o., Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 2, ul.Mielżyńskiego 24, Poznań. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 7-20 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu nakładczego-Głuszyna 130 m 3 (załącznik nr 7 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Małachowskiego 11 m 10 (załącznik nr 8 do SIWZ); -Kosztorysu ofertowego ślepego-Młyńska 2 m 10 (załącznik nr 9 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Osiedle Powstańców Warszawy 4 E m 52 (załącznik nr 10 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Osiedle Powstańców Warszawy 6 F m 68 (załącznik nr 11 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Osiedle Powstańców Warszawy 6 H m 64 (załącznik nr 12 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Osiedle Powstańców Warszawy 6 I m 91 (załącznik nr 13 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Osiedle Powstańców Warszawy 9 F m 46 (załącznik nr 14 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Osiedle Powstańców Warszawy 9 G m 53 (załącznik nr 15 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Osiedle Powstańców Warszawy 9 I m 91 (załącznik nr 16 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Św.Michała 9 A m 43 (załącznik nr 17 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego-Nowotarska 26 Poczta (załącznik nr 18 do SIWZ); -STWIORB (załącznik nr 19 do SIWZ); -STWiORB-Młyńska 2 m 10 (załącznik nr 20 do SIWZ). 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należało przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 7.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz.21) 7.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami) 7.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). 7.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego- Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 8.Zamawiający wymagał, aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Sp. z o.o., ul.Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45555,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42737,77

  • Oferta z najniższą ceną: 42737,77 / Oferta z najwyższą ceną: 47693,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.