eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zawarcie umowy ubezpieczenia majątku i działalności Izby Celnej w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39416

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: zawarcie umowy ubezpieczenia majątku i działalności Izby Celnej w Katowicach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Izba Celna w Katowicach, do kontaktów: Renata Pawlik, Joanna Wigłasz, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, fax 032 3587204, e-mail: renata.pawlik@kat.mofnet.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 66. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zawarcie umowy ubezpieczenia majątku i działalności Izby Celnej w Katowicach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.1. W zakresie ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia 1.1.1. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 1.1.2. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, 1.1.3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego stacjonarnego i przenośnego od wszystkich ryzyk, 1.1.4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności, 1.2 W zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych 1.2.1 Ubezpieczenie autocasco i ubezpieczenie od kradzieży, 1.2.2 Ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 1.2.3 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów pojazdów zamawiającego 1.2.4 Ubezpieczenie Assistance. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Izba Celna w Katowicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.62.00 - Usługi ubezpieczenia własności Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.41.00 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 202 520 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: W okresie obowiązywania umowy we wszystkich ubezpieczeniach, w związku z możliwością zwiększenia się majątku zamawiającego, przyjęcia do użytkowania pojazdów, zwiększeniem sum ubezpieczenia i związanej z tym konieczności zawarcia dodatkowych ubezpieczeń, zamawiający w niniejszym postępowaniu zastrzega sobie prawo opcji tzn. zastrzega sobie prawo zawarcia na warunkach określonych w postępowaniu ubezpieczeń wynikających ze zwiększenia wielkości mienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 28.11.2005; data zakończenia: 05.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przepisami w zakresie ubezpieczeń.. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej; Wykonawcami w niniejszym postępowaniu mogą być wyłącznie zakłady ubezpieczeń. Ofertę w imieniu zakładu ubezpieczeń może złożyć jego jednostka organizacyjna. Nie będą rozpatrywane oferty składane przez pośredników ubezpieczeniowych, biura doradcze i inne podmioty gospodarcze, nawet, jeżeli będą oni posiadali upoważnienie do reprezentowania zakładu ubezpieczeniowego oraz do zawierania w jego imieniu umów ubezpieczenia. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu wmagane jest: - Prowadzenie działalności przez okres nie krótszy niż 5 lat tj. od 2000 roku, - Posiadanie na terenie Katowic placówki do obsługi ubezpieczenia, - Posiadanie na terenie województwa śląskiego przynajmniej 5 placówek, zatrudniających w działach likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych przynajmniej po 2 osoby upoważnione do sporządzenia protokółu likwidacji szkody, gwarantujące zamawiającemu wykonanie oględzin szkody, wykonanie i wydanie zamawiającemu protokółu likwidacji szkody najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu szkody. - Placówki muszą być placówkami, których pracownicy są zatrudnieni u wykonawcy na podstawie umowy o pracę. Nie mogą to być placówki związane z wykonawcą umowami cywilno-prawnymi. - Wszystkie osoby wykonujące czynności wykonawcy związane z realizacją umowy ubezpieczenia jak: wystawianie polis, sporządzanie protokółów likwidacji szkód, wyceny szkód itp. muszą być jego pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje własnymi pracownikami do wykonania usług z zakresu realizacji ubezpieczenia komunikacyjnego Assistance, zamawiający dopuszcza wykonanie tych usług przez firmy lub osoby związane z wykonawcą umową cywilno-prawną, lecz w tej sytuacji pełną odpowiedzialność za działalność tych firm lub osób ponosi wykonawca.. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu wykazania warunków posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej każdy z wykonawców powinien załączyć: - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności w ubezpieczeniowej - Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ubezpieczeń lub inny dokument na podstawie którego prowadzi działalność ubezpieczeniową, - Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu wykazania warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Oświadczenie, o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego o badanym sprawozdaniu lata 2002, 2003, 2004. - W celu wykazania warunków określonych - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy: - Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy: - Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu wykazania warunków posiadania niezbędnej wiedzę i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Oświadczenie, o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - Oświadczenie o dacie rozpoczęcia działalności, - Wykaz placówek wykonawcy na terenie województwa śląskiego, zawierający nazwę, adres, informację o ilości osób zatrudniających na podstawie umowy o pracę w działach likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych (oddzielnie) upoważnionych do sporządzenia protokółu likwidacji szkody, wraz z deklaracją, że wykonanie oględzin szkody zamawiającego, wykonanie i wydanie zamawiającemu protokółu likwidacji szkody nastąpi najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu szkody. Zachowanie jednodniowego terminu wydania zamawiającemu protokółu likwidacji szkody jest wymagane przez zamawiającego też w przypadkach oględzin szkody poza placówką wykonawcy oraz przy oględzinach dodatkowych. - Oświadczenie, że wszystkie osoby wykonujące czynności wykonawcy związane z realizacją umowy ubezpieczenia jak: wystawianie polis, sporządzanie protokółów likwidacji szkód, wyceny szkód itp. są jego pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. - W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje własnymi pracownikami do wykonania usług z zakresu realizacji ubezpieczenia komunikacyjnego Assistance, informacje o nazwie, adresie firmy wykonującej w imieniu wykonawcy tę usługę, oraz kserokopię umowy z tą firmą.. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 33-WLO-253-9/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.09.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.09.2005, godzina 10:15, siedziba Izby Celnej w Katowicach, Pl. Grunwaldzki 8-10 pok. 250 (II piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.