eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Remont, utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca do 31.12.2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Sierpc: Remont, utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca do 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 39413 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca do 31.12.2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont, utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca do 31.12.2014 r.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Prace objęte ceną ryczałtową: a. kontrola oznakowania pionowego wraz z urządzeniami drogowymi raz na trzy dni (barierki, słupki, łańcuchy bezpieczeństwa, itp.), b. naprawa lub wymiana zamków przy urządzeniach bezpieczeństwa (barierkach, słupkach parkingowych itp.) oraz ich konserwacja w celu umożliwienia nagłego otwarcia, c. konserwacja i naprawa zamontowanych progów zwalniających (uzupełnianie brakujących elementów), d. drobne naprawy nie wymagające wymiany znaków, barier, słupków, łańcuchów oraz innych urządzeń, e. prostowanie znaków oraz urządzeń drogowych, f. przekręcanie znaków oraz ich podnoszenie, regulowanie ustawienia wysokości oraz kąta ustawienia, g. zawieszanie zerwanych łańcuchów bez ich wymiany, h. mycie znaków w zależności od potrzeb, lecz nie mniej niż dwa razy w roku, i. naprawa uszkodzonych nawierzchni po demontażu znaków i urządzeń drogowych w ich obrębie, j. oznakowanie miejsc wskazanych przez pracownika Urzędu Miejskiego w przypadku organizowania imprez na terenie miasta, gdy zachodzi konieczność wyłączenia dla ruchu pojazdów części ulic, k. usuwanie śniegu i lodu z zamocowanych tarcz, l. zdjęcie tarcz znaków drogowych lub tabliczek informacyjnych pod tarczą znaku, m. naprawy barier energochłonnych n. gotowość (24 h/dobę) do zabezpieczenia nagłych zdarzeń drogowych zgłoszonych przez pracownika Urzędu Miasta Sierpc, Komendy Powiatowej Policji w Sierpcu, Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu, Straży Miejskiej. Czas reakcji od zgłoszenia do zabezpieczenia max. 1,5 h, w tym celu należy wskazać dyżurny numer telefonu, który zostanie udostępniony powyższym służbom. 2. Roboty obliczane według cen jednostkowych: a. montaż tarcz znaków drogowych (małych, średnich) typu A, B, C, D, G (w szt. 35 szt.), b. montaż tarcz znaków drogowych typu D, E, F (w szt. 8 szt.), c. montaż tabliczek informacyjnych pod tarczą znaku, typu T (w szt. 8 szt.), d. montaż słupka znaku drogowego fi 60 mm (w szt. 15 szt.), e. malowanie oznakowania poziomego (za l m2) farbą chlorokauczukową do asfaltu z atestem ścieralności (linie ciągłe, przerywane, na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz strzałki i inne symbole) (w m2 - 2000 m2), f. montaż progów zwalniających do 30km/h o wymiarach szerokość -90 cm, wysokość 5cm (w mb - 15 mb), g. demontaż słupka znaku drogowego (w szt. - 30 szt.), h. wykonanie projektu liniowej stałej organizacji ruchu (w szt. - 7 szt.), i. montaż barier energochłonnych (w mb - 20 mb), j. wygrodzenie ruchu pieszych za pomocą U-12a - szczeblinkowe (w mb - 80 mb) k. wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na wniosek Zamawiającego (w szt. - 2 szt.), 3. Dodatkowe ustalenia obowiązujące Wykonawcę: a. najdłuższy możliwy czas wykonania zgłoszonego przez Zarządcę drogi naprawy oznakowania, wymiany oznakowania lub ustawienia oznakowania ustala się na 2 dni. W przypadku usługi awaryjnej (zagrażającej bezpieczeństwu ruchu drogowego) czas ten ustala się na 1,5 godziny (maksymalnie), b. prace objęte zamówieniem należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. (Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2181r.z późn. zm.), c. podane ilości robót jednostkowych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Roboty w powyższych ilościach należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu uzyskania porównywalności ofert, d. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za prace ryczałtowe i rzeczywiście zlecone i wykonane roboty, e. Wykonawcy nie przysługuje żądanie roszczenia o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot zamówienia w formularzu cenowym w przypadku mniejszej ilości robót jednostkowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługę polegającą na remoncie i konserwacji urządzeń bezpieczeństwa lub oznakowania pionowego i poziomego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł - oświadczenie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, Wykonawca wykaże, że posiada minimum: malowarka znakowania poziomego, kafar do zabijania barier, samochód dostawczy, samochód ciężarowy z hds do 4 t, frezarka do ścierania oznakowania poziomego - oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Uzasadnieniem zmian w umowie może być: 1) uzyskanie dłuższego terminu gwarancji, 2) inne okoliczności niepowodujące zmian parametrów wykonania robót przewidzianych w umowie, a przewidziane w katalogu zmian umowy. 2. Katalog zasad zmian umowy 1) zmiana obowiązującej stawki VAT w zakresie przedmiotu zamówienia - termin związany ze zmianą, 2) zmiana numeru rachunku bankowego i danych teleadresowych stron, 3) zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla wykonywanego zamówienia lub zmiana technologii - na lepszą, 4) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 5) zmiana terminu wykonania zlecenia - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację: a) opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów, b) wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych, c) epidemii lub działań rządowych, d) siły wyższej, e) jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowana przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3. Wnioskować o zmianę umowy może każda z jej stron. 4. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc w sekretariacie Zamawiającego (pokój 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.