eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Remont, utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca do 31.12.2014 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Sierpc: Remont, utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca do 31.12.2014 r
Numer ogłoszenia: 107300 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39413 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca do 31.12.2014 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont, utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca do 31.12.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Prace objęte ceną ryczałtową: a. kontrola oznakowania pionowego wraz z urządzeniami drogowymi raz na trzy dni (barierki, słupki, łańcuchy bezpieczeństwa, itp.), b. naprawa lub wymiana zamków przy urządzeniach bezpieczeństwa (barierkach, słupkach parkingowych itp.) oraz ich konserwacja w celu umożliwienia nagłego otwarcia, c. konserwacja i naprawa zamontowanych progów zwalniających (uzupełnianie brakujących elementów), d. drobne naprawy nie wymagające wymiany znaków, barier, słupków, łańcuchów oraz innych urządzeń, e. prostowanie znaków oraz urządzeń drogowych, f. przekręcanie znaków oraz ich podnoszenie, regulowanie ustawienia wysokości oraz kąta ustawienia, g. zawieszanie zerwanych łańcuchów bez ich wymiany, h. mycie znaków w zależności od potrzeb, lecz nie mniej niż dwa razy w roku, i. naprawa uszkodzonych nawierzchni po demontażu znaków i urządzeń drogowych w ich obrębie, j. oznakowanie miejsc wskazanych przez pracownika Urzędu Miejskiego w przypadku organizowania imprez na terenie miasta, gdy zachodzi konieczność wyłączenia dla ruchu pojazdów części ulic, k. usuwanie śniegu i lodu z zamocowanych tarcz, l. zdjęcie tarcz znaków drogowych lub tabliczek informacyjnych pod tarczą znaku, m. naprawy barier energochłonnych n. gotowość (24 h/dobę) do zabezpieczenia nagłych zdarzeń drogowych zgłoszonych przez pracownika Urzędu Miasta Sierpc, Komendy Powiatowej Policji w Sierpcu, Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu, Straży Miejskiej. Czas reakcji od zgłoszenia do zabezpieczenia max. 1,5 h, w tym celu należy wskazać dyżurny numer telefonu, który zostanie udostępniony powyższym służbom. 2. Roboty obliczane według cen jednostkowych: a. montaż tarcz znaków drogowych (małych, średnich) typu A, B, C, D, G (w szt. 35 szt.), b. montaż tarcz znaków drogowych typu D, E, F (w szt. 8 szt.), c. montaż tabliczek informacyjnych pod tarczą znaku, typu T (w szt. 8 szt.), d. montaż słupka znaku drogowego fi 60 mm (w szt. 15 szt.), e. malowanie oznakowania poziomego (za l m2) farbą chlorokauczukową do asfaltu z atestem ścieralności (linie ciągłe, przerywane, na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz strzałki i inne symbole) (w m2 - 2000 m2), f. montaż progów zwalniających do 30km/h o wymiarach szerokość -90 cm, wysokość 5cm (w mb - 15 mb), g. demontaż słupka znaku drogowego (w szt. - 30 szt.), h. wykonanie projektu liniowej stałej organizacji ruchu (w szt. - 7 szt.), i. montaż barier energochłonnych (w mb - 20 mb), j. wygrodzenie ruchu pieszych za pomocą U-12a - szczeblinkowe (w mb - 80 mb) k. wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na wniosek Zamawiającego (w szt. - 2 szt.), 3. Dodatkowe ustalenia obowiązujące Wykonawcę: a. najdłuższy możliwy czas wykonania zgłoszonego przez Zarządcę drogi naprawy oznakowania, wymiany oznakowania lub ustawienia oznakowania ustala się na 2 dni. W przypadku usługi awaryjnej (zagrażającej bezpieczeństwu ruchu drogowego) czas ten ustala się na 1,5 godziny (maksymalnie), b. prace objęte zamówieniem należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. (Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2181r.z późn. zm.), c. podane ilości robót jednostkowych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Roboty w powyższych ilościach należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu uzyskania porównywalności ofert, d. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za prace ryczałtowe i rzeczywiście zlecone i wykonane roboty, e. Wykonawcy nie przysługuje żądanie roszczenia o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot zamówienia w formularzu cenowym w przypadku mniejszej ilości robót jednostkowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe M&M Ewa Mikucka, ul. Łąkowa 1, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96938,76

  • Oferta z najniższą ceną: 96938,76 / Oferta z najwyższą ceną: 138910,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.