eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 35 w Łodzi w ramach projektu pn.Świadome planowanie kariery w gimnazjum

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Łódź: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 35 w Łodzi w ramach projektu pn.: Świadome planowanie kariery w gimnazjum
Numer ogłoszenia: 393736 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 35 w Łodzi w ramach projektu pn.: Świadome planowanie kariery w gimnazjum.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, zajęć grupowych (warsztatów) z zakresu doradztwa zawodowego dla wybranych uczniów wybranych łódzkich gimnazjów.Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć grupowych dla dwóch grup uczniów/uczennic klas I-III Gimnazjum nr 35 w Łodzi. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie usługi dla min. 10 uczniów/uczennic z klas I-III w ramach jednej grupy zajęciowej. Zamawiający przewiduje utworzenie dwóch grup uczniów. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zajęć grupowych w wymiarze 15 godzin dydaktycznych na jedną grupę (2x15 godzin; razem 30 godzin) Zajęcia grupowe dotyczą zagadnień z zakresu roli pracy w życiu człowieka, umiejętności oceny własnych predyspozycji, sposobów uczenia się, wyboru ścieżki edukacyjnej i planowania kariery zawodowej, informacji o rynku pracy. Zajęcia grupowe należy realizować z wykorzystaniem różnorodnych metod prowadzenia zajęć takich jak m.in.: odkrywanie, przeżywanie, działanie, metoda projektu, metody aktywizujące. Do realizacji programu zajęć należy wykorzystać materiały dydaktyczne opracowane w ramach przedmiotowego projektu Świadome planowanie kariery w gimnazjum (materiały zostaną przekazane Wykonawcom z którymi zostaną zawarte umowy) Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć grupowych; dopuszczalne są m.in. mini-wykłady, warsztaty, ćwiczenia, zajęcia z wykorzystaniem komputera. Terminy i godziny warsztatów muszą być dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgodnione z Dyrekcją danej szkoły. Zamawiający przewiduje, że Dyrekcja szkoły tak ułoży plan zajęć dla klas I-III, aby wszyscy uczniowie uczestniczący w Programie mogli wziąć udział w warsztatach (bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi). Przewidywane terminy realizacji zajęć w poszczególnych szkołach. Część F (grupa nr 6) - max. 12 uczniów; 15 godzin / 2 semestry Gimnazjum Nr 35 Data Dzień tygodnia Liczba godzin lekcyjnych Godziny - grupa nr 6 13.12.2014 sobota 3 9.00-11.15 24.01.2015 sobota 2 9.00-10.30 28.02.2015 sobota 2 9.00-10.30 11.04.2015 sobota 2 9.00-10.30 25.04.2015 sobota 2 9.00-10.30 09.05.2015 sobota 2 9.00-10.30 23.05.2015 sobota 2 9.00-10.30 Część F (grupa nr 7) - max. 12 uczniów; 15 godzin / 2 semestry Gimnazjum Nr 35 Data Dzień tygodnia Liczba godzin lekcyjnych Godziny - grupa nr 7 13.12.2014 sobota 3 11.30-13:45 24.01.2015 sobota 2 11.00-12.30 28.02.2015 sobota 2 11.00-12.30 11.04.2015 sobota 2 11.00-12.30 25.04.2015 sobota 2 11.00-12.30 09.05.2015 sobota 2 11.00-12.30 23.05.2015 sobota 2 11.00-12.30 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów realizacji w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych na dzień ogłaszania przetargu. W przypadku zmiany terminów warsztaty będą odbywać się po maksymalnie po 3 godziny dydaktyczne w zależności od opracowanego planu lekcji uczestniczących uczniów oraz w terminie ustalonym przez Dyrekcję szkół przy uwzględnieniu przerw świątecznych, ferii etc. wynikających z organizacji roku szkolnego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w dni powszednie lub w soboty w godzinach 7:00-18:00. O zmianie terminów wykonawca zostanie poinformowany z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli terminy zajęć wynikające z powyższego przewidywanego harmonogramu zajęć okażą się niemożliwe do dochowania z uwagi na przepisy administracyjne (wynikające np. z procedury o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp), wówczas zostaną wyznaczone nowe terminy zajęć lub Wykonawca będzie realizował zakres czasowy umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w ust. 2.9. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym oraz z Koordynatorem SzOK-u nadzorującym kompleksowo sprawną realizację przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia w prowadzeniu usług z zakresu doradztwa zawodowego grupowych w liczbie min. 200 godzin) prowadzonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, daty wykonania oraz odbiorców. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ b) Na potwierdzenie, że usługi, na których zrealizowanie powołuje się Wykonawca zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wykazu poświadczenie (wystawione przez uprawniony podmiot lub osobę) lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 lit. a) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej, a wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie ich należytego wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności W celu wykazania spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadającą: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - przygotowanie zawodowe pod kątem pełnienia funkcji doradcy zawodowego - studia podyplomowe bądź kursy/szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego (w liczbie co najmniej 100 h zajęć); - udokumentowane, doświadczenie w prowadzeniu doradztwa zawodowego, w ramach którego należy wykazać udokumentowaną realizację min. 200 godzin zajęć z zakresu doradztwa grupowego w ostatnich dwóch latach. Z uwagi, iż doświadczenie osoby wskazanej do prowadzenia warsztatów jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga załączenia do załącznika nr 4 wykazu doświadczenia posiadanego przez każdą z osób wyznaczonych do realizacji umowy (lub części) wraz z dowodami potwierdzającymi posiadane doświadczenie zgodnie z warunkami oceny tego kryterium (patrz Dział XIII ust. 4 i 5 SIWZ). W przypadku nie załączenia tych dokumentów, Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu jedynie na podstawie złożonego oświadczenia i przyzna odpowiednią ilość punktów zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert. Wykonawcy wypełniają załącznik nr 4 do SIWZ z podaniem osoby lub osób którym zostanie powierzona realizacja umowy oraz składają oświadczenie, że te osoby spełniają warunki wymagane dla danej części. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza podpisać umowę, zobowiązany jest przedstawić przed jej zawarciem wymagane przepisami prawa uprawnienia, zaświadczenia i umowy oraz inne dokumenty, na potwierdzenie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 lit. a) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej, a wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie ich należytego wykonania.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie osoby dedykowanej do prowadzenia doradztwa grupowego w ostatnich 2 latach - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, b) pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zamawiającego lub Wykonawcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź sekretariat pokój nr 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.