eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych instalacji przeciwpożarowych (ZNP/16/02)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Łódź: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych instalacji przeciwpożarowych (ZNP/16/02)
Numer ogłoszenia: 39368 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. , ul. gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 683 52 10, faks 42 683 52 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.airport.lodz.pl lub http://lotnisko.lodz.pl/pl/ogloszenia-i-przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie lotniskami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych instalacji przeciwpożarowych (ZNP/16/02).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych instalacji przeciwpożarowych, szczegółowo określone w SIWZ (w szczególności rozdz. III) i załącznikach do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 10 części: 1) Część 1 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym (system przewietrzania) w budynku Terminala Pasażerskiego. 2) Część 2 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Terminala Pasażerskiego. 3) Część 3 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG w budynku Terminala Pasażerskiego. 4) Część 4 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych w budynku Terminala Pasażerskiego. 5) Część 5 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych w budynku Terminala Pasażerskiego. 6) Część 6 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet na przejściach granicznych w budynku Terminala Pasażerskiego. 7) Część 7 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. w Łodzi. 8) Część 8 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej w budynku Terminala Pasażerskiego. 9) Część 9 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji gaśniczych w budynku Terminala Pasażerskiego. 10) Część 10 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Terminala Pasażerskiego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla żadnej części zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) Dla części 1 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym (system przewietrzania) w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dla części 2 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w jednym z obiektów, o których mowa w § 29 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku (Dz. U. z 2010 roku, nr 109, poz. 719), a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Dla części 3 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4) Dla części 4 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5) Dla części 5 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 6) Dla części 6 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet na przejściach granicznych w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 7) Dla części 7 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta spółka z o.o. w Łodzi: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 8) Dla części 8 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 9) Dla części 9 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji gaśniczych w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 10) Dla części 10 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w jednym z obiektów wskazanych w § 28 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku (Dz.U. z 2010 roku, nr 109, poz. 719), a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej na Platformie aukcji elektronicznych Portu Lotniczego Łódź pod adresem http://lodzairport.proe.biz (lub http://lodzairport.proebiz.com). Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 (dwie) oferty niepodlegające odrzuceniu w postępowaniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Warunki przeprowadzania aukcji elektronicznej zawarte zostały w pkt XV. SIWZ w postępowaniu ZNP/16/02

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w SIWZ w postępowaniu ZNP/16/02

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl lub http://lotnisko.lodz.pl/pl/ogloszenia-i-przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Zespół ds. Zamówień Publicznych i Umów, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Biuro Zarządu, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć mowa w niniejszym ogłoszeniu o specyfikacji lub o SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu ZNP/16/02. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, przyjętego Zarządzeniem Nr 20/2007 Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. z dnia 28 sierpnia 2007 r., wraz z ostatnią zmianą wynikającą z Uchwały Nr 2/2014 Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. dnia 30 kwietnia 2014 r. oraz na podstawie postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i niniejszego ogłoszenia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszego Ogłoszenia, o ile konieczność takiej zmiany będzie wynikała z niezgodności treści niniejszego Ogłoszenia z treścią SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści niniejszego Ogłoszenia oraz możliwość zmiany treści SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym (system przewietrzania) w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym (system przewietrzania) w budynku Terminala Pasażerskiego: wykonanie usługi w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 1 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 2 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 3 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych w budynku Terminala Pasażerskiego: 2 razy w czasie trwania umowy, pierwszy w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, drugi po upływie pół roku od zakończenia pierwszego, przy czym wykonanie drugiego przeglądu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Przy pierwszym przeglądzie dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 4 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych w budynku Terminala Pasażerskiego: 2 razy w czasie trwania umowy, w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, drugi po upływie pół roku od zakończenia pierwszego, przy czym wykonanie drugiego przeglądu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Przy pierwszym przeglądzie dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 5 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet na przejściach granicznych w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet na przejściach granicznych w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 6 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta spółka z o.o. w Łodzi: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 7 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 8 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji gaśniczych w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji gaśniczych w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 9 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Terminala Pasażerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 8 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 10 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.