eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn Zdrój › Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Połczyn Zdrój: Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 39282 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332581 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., ul. Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 716 29 38, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014. Sprzedaż paliw następować będzie poprzez dostawy paliw samochodami Wykonawcy przystosowanymi do ich transportu do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie według niżej wymienionego asortymentu - olej napędowy ON w ilości do 55.000 l na rok Warunki realizacji 1. Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie poprzez dostawy paliw samochodami Wykonawcy przystosowanymi do ich transportu do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie. 2. Dostarczenie paliwa musi być odnotowane i potwierdzone każdorazowo podpisem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy w karcie sprzedaży paliw. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie realizacji umowy w następujących przypadkach - przy wzroście lub obniżce podatku akcyzowego, - przy zmianie podatków pośrednich, - przy zmianie cen producenta lub hurtownika, - przy zmianie cen urzędowych, - przy zmianie kursów walut, w których wykonawca rozlicza się z producentem, - przy zmianie średniookresowego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS. 4. Faktury za zakup paliw winny być wystawione raz w miesiącu. 5. Do faktury powinny być załączone karty sprzedaży paliw. 6. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. Nr 192, poz 1969. Ponadto olej napędowy musi posiadać parametry nie gorsze niż przewiduje PN-EN-590 2005. Ceny jednostkowe paliw podane w ofercie będą cenami wskazanymi na dystrybutorach Wykonawcy w dniu złożenia oferty przetargowej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu % od 1litra pobranego paliwa. Zmiana ceny z powodów określonych w pkt 2 ust. 3 następować będzie poprzez akceptację i przyjęcie przez Zamawiającego wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT z uwzględnieniem zaproponowanego w ofercie przetargowej rabatu. Wymagania stawiane Wykonawcy - jakość świadczonych dostaw, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Płatności za wykonane dostawy będą dokonywane w terminie 30 dni od daty otrzymania i przyjęcia przez Zamawiającego faktury.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOMSOL SP. Z O.O., UL. ZWYCIĘSTWA 276, 75-653 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 739200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 720720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 720720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 742560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.