eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn Zdrój › Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Połczyn Zdrój: Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 332581 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. , ul. Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 716 29 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014. Sprzedaż paliw następować będzie poprzez dostawy paliw samochodami Wykonawcy przystosowanymi do ich transportu do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie według niżej wymienionego asortymentu - olej napędowy ON w ilości do 55.000 l na rok Warunki realizacji 1. Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie poprzez dostawy paliw samochodami Wykonawcy przystosowanymi do ich transportu do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie. 2. Dostarczenie paliwa musi być odnotowane i potwierdzone każdorazowo podpisem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy w karcie sprzedaży paliw. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie realizacji umowy w następujących przypadkach - przy wzroście lub obniżce podatku akcyzowego, - przy zmianie podatków pośrednich, - przy zmianie cen producenta lub hurtownika, - przy zmianie cen urzędowych, - przy zmianie kursów walut, w których wykonawca rozlicza się z producentem, - przy zmianie średniookresowego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS. 4. Faktury za zakup paliw winny być wystawione raz w miesiącu. 5. Do faktury powinny być załączone karty sprzedaży paliw. 6. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. Nr 192, poz 1969. Ponadto olej napędowy musi posiadać parametry nie gorsze niż przewiduje PN-EN-590 2005. Ceny jednostkowe paliw podane w ofercie będą cenami wskazanymi na dystrybutorach Wykonawcy w dniu złożenia oferty przetargowej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu % od 1litra pobranego paliwa. Zmiana ceny z powodów określonych w pkt 2 ust. 3 następować będzie poprzez akceptację i przyjęcie przez Zamawiającego wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT z uwzględnieniem zaproponowanego w ofercie przetargowej rabatu. Wymagania stawiane Wykonawcy - jakość świadczonych dostaw, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Płatności za wykonane dostawy będą dokonywane w terminie 30 dni od daty otrzymania i przyjęcia przez Zamawiającego faktury.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonego zamówienia, 2. Wykonawca posiada koncesję wymaganą na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem - koncesję na obrót paliwami, 3. Wykonawca zaoferuje paliwo spełniające wymagania określone w normach dla paliw płynnych: Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 192, poz 1969). Ponadto olej napędowy musi posiadać parametry nie gorsze niż przewiduje PN-EN-590:2005, a benzyna bezołowiowa nie może mieć parametrów gorszych niż wynikające z PN-EN-228:2005 Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym 2. Wykonawca posiada minimum jeden punkt sprzedaży benzyny bezołowiowej i oleju napędowego położonego w Połczynie-Zdroju, czynny w godz. 6.00 - 18.00 Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca złoży oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Wykonawca umożliwi bezgotówkowy sposób rozliczenia transakcji z miesięcznym fakturowaniem i 30-to dniowym terminem płatności. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, 2) Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Świadectwo jakości oleju napędowego ( zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie, dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym) atest laboratoryjny zgodny z Polską normą PN-EN 590, 4) Oświadczenie o posiadaniu punktu sprzedaży paliw na terenie Połczyna-Zdroju;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całośc i wykonania decyzji właściwego organu, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), 3) Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Oświadczenie Wykonawcy o możliwości bezgotówkowego tankowania z miesięcznym fakturowaniem i 30-to dniowym terminem płatności. 5) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 6) Parafowany projekt umowy wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: - Zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku; - Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie realizacji umowy w następujących przypadkach: a. przy wzroście lub obniżce podatku akcyzowego, b. przy zmianie podatków pośrednich, c. przy zmianie cen producenta lub hurtownika, d. przy zmianie cen urzędowych, e. przy zmianie kursów walut, w których wykonawca rozlicza się z producentem, f. przy zmianie średniookresowego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. Wardyń Górny 35 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. Wardyń Górny 35 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.