eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godów › Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Godów: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii
Numer ogłoszenia: 392606 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Godów , ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 032 47 65 065, 47 65 063, faks 032 4765100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z elementami artoterapii w ramach projektu Mój Europass kluczem do sukcesu w szkołach na terenie gminy Godów pod nazwą Prowadzenie zajęć z artoterapii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest zwiększenie szans edukacyjnych 800 uczniów oraz zapewnienie im równego startu w przyszłość poprzez wzrost jakości i skuteczności nauczania przy pomocy metody WebQuest. Projekt ukierunkowany jest na rozwój kompetencji kluczowych, wzrost aspiracji edukacyjnych i zawodowych oraz zapobieganiu patologii. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: a)przygotowanie scenariusza zajęć tj. planów metodycznych i przedłożenie ich do akceptacji koordynatorowi metodyczno-programowemu, b)prowadzenie zajęć zgodnie z wcześniej przygotowanym scenariuszem oraz harmonogramem, c)przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, d)dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności e)przedstawieniu do dnia 5 stycznia 2011 roku harmonogramu prowadzonych zajęć na okres 3 stycznia - 31 marca 2011 oraz do dnia 5 kwietnia harmonogramu prowadzonych zajęć na okres 1 kwietnia - 31 maja 2011 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie : oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej po jednej usłudze związanej z posiadaniem doświadczenia w następujących zakresach : - wykonywania pracy zawodowej z dziećmi i młodzieżą, - wykonywania pracy zawodowej w placówkach oświatowych na terenie wiejskim. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie : a)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą, która posiada : - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć wskazanych w danej części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie : a)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony druk oferta. 2. Wypełniony szczegółowy wykaz cen. 3. Oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w terminie od 3 stycznia 2011r. do 31 maja 2011r. 4. Pełnomocnictwo względnie dokument z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wskazujące sposób i zakres umocowania wykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku : a.Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów wykonywania usługi. b.Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, (za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - zastosowanie elementów plastyki, techniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Szkoły Podstawowej w Godowie grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - ćwiczenie sprawności manualnych, nadgarstka i palców, poznanie technik hafciarskich i orgiami, posługiwanie się techniką haftowania, wycinania, stworzenie galerii prac.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janka Krasickiego w Godowie grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii z elementami techniki, poznanie technik tanecznych, współpraca w grupie, komunikowanie się.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Skrbeńsku - Szkoła Podstawa im. K.I. Gałczyńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - zastosowanie elementów plastyki oraz muzyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnym w Łaziskach - Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - zajęcia o charakterze muzycznym, rytmika, muzykoterapia w połączeniu z kinezjologią edukacyjną, słuchanie muzyki w celu wyciszenia, podnoszenia energii (wykorzystanie płyt CD Mozart, Beethoven), tworzenie zespołów muzycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica grupa1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - zajęcia o charakterze akrobatycznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - zajęcia o charakterze muzycznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach - Gimnazjum im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - o charakterze muzycznym, nauka gry na instrumentach (gitara basowa, perkusja, keyboard), prowadzenie zajęć z muzykoterapii aktywnej - aktywne muzykowanie (wykorzystanie własnego ciała, własnego głosu, gra na instrumentach).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach - Gimnazjum im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - o charakterze muzycznym, tworzenie układów choreograficznych przez uczniów; nauka elementów tańców: house, hip-hop, wacking, rock n roll, salsa, dance hall. Nauka elementów aerobiku: low impast, aerobik, Hi low impact aerobik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach - Gimnazjum im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - o charakterze pracy twórczej; terapia poprzez formy plastyczne; wykonywanie witraży, malarstwo akwarelowe na płótnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Skrzyszowie - Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - elementy plastyki, techniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla Zespołu Szkół w Skrzyszowie - Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - elementy muzyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Skrzyszowie - Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - elementy plastyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Skrzyszowie - Gimnazjum im. Powstańców Śląskich grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - elementy plastyki, techniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Skrzyszowie - Gimnazjum im. Powstańców Śląskich grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii dla uczniów Zespołu w Szkół Skrzyszowie - Gimnazjum im. Powstańców Śląskich - elementy muzyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prowadzenie zajęć z elementami artoterapii dla uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach -Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z artoterapii - z elementami muzyki oraz plastyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.