eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi drukowania, z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Warszawa: Wykonanie usługi drukowania, z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 392106 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232649, faks 22 6232315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi drukowania, z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi drukowania, z możliwością składania ofert częściowych: Część I - opracowanie redakcyjne i graficzne, przygotowanie do druku, wydrukowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej dotyczącej integrowanej ochrony roślin, Część II - prace redakcyjne, w tym redakcja językowo-merytoryczna, dwie recenzje, korekta wydawnicza, wprowadzenie poprawek po redakcji i korektach, wykonanie projektu graficznego 35 rysunków, środka i okładki, skład i łamanie komputerowe oraz wydanie drukiem publikacji pt. Uwarunkowania innowacyjnego rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w ramach polityki rolnej, Część III - przygotowanie do druku i druk 120 000 ulotek informacyjno-promocyjnych dotyczących Programu Poznaj Dobrą Żywność, Część IV - opracowanie redakcyjne 36 przepisów kulinarnych zgłoszonych do konkursu na najlepszy przepis kulinarny wykorzystujący produkty zarejestrowane jako Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP), Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG) lub Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), w celu ich ujednolicenia, w tym pod względem językowym oraz w zakresie zastosowanych w tych przepisach jednostek miar.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na opracowaniu redakcyjnym i graficznym oraz druku broszur informacyjnych lub ulotek informacyjnych w nakładzie nie mniejszym niż 100 000 szt. Część II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na pracach redakcyjnych, w tym redakcja językowo-merytoryczna i korekta wydawnicza oraz druku publikacji książkowej. Część III: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na druku broszur informacyjnych lub ulotek informacyjnych w nakładzie nie mniejszym niż 100 000 szt. Część IV: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu graficznym i druku publikacji o objętości co najmniej 50 stron.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przykładowy wzór formularza zobowiązania podmiotu podany jest w załączniku nr 4a, 4b, 4c i 4d do SIWZ. Zobowiązanie składane jest w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji poszczególnych części przedmiotu umowy z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minrol.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Wydział Zamówień Publicznych, pok. 122 ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Wydział Zamówień Publicznych, pok. 122 lub Biuro Podawcze ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część II zamówienia wspołfinansowana jest na podstawie Porozumienia w sprawie przekazania środków pochodzących z Funduszy Counterpart Funds (CPF) Sektorowych Agrolinia (PL 9005) zawartego w dniu 15.03.2011 r. pomiędzy Ministrem Spraw Zagranicznych a Ministrem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Część IV zamówienia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie redakcyjne i graficzne, przygotowanie do druku, wydrukowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej dotyczącej integrowanej ochrony roślin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie redakcyjne i graficzne, przygotowanie do druku, wydrukowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej dotyczącej integrowanej ochrony roślin. Nakład broszury: 100 000 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: prace redakcyjne, w tym redakcja językowo-merytoryczna, dwie recenzje, korekta wydawnicza, wprowadzenie poprawek po redakcji i korektach, wykonanie projektu graficznego 35 rysunków, środka i okładki, skład i łamanie komputerowe oraz wydanie drukiem publikacji pt. Uwarunkowania innowacyjnego rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w ramach polityki rolnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace redakcyjne, w tym redakcja językowo-merytoryczna, dwie recenzje, korekta wydawnicza, wprowadzenie poprawek po redakcji i korektach, wykonanie projektu graficznego 35 rysunków, środka i okładki, skład i łamanie komputerowe oraz wydanie drukiem publikacji pt. Uwarunkowania innowacyjnego rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w ramach polityki rolnej. Nakład: 1000 egzemplarzy. Nr ISBN zostanie nadany przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie do druku i druk 120 000 ulotek informacyjno-promocyjnych dotyczących Programu Poznaj Dobrą Żywność.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku i druk 120 000 ulotek informacyjno-promocyjnych dotyczących Programu Poznaj Dobrą Żywność.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie redakcyjne 36 przepisów kulinarnych zgłoszonych do konkursu na najlepszy przepis kulinarny wykorzystujący produkty zarejestrowane jako Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP), Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG) lub Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), w celu ich ujednolicenia, w tym pod względem językowym oraz w zakresie zastosowanych w tych przepisach jednostek miar.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach przedmiotowej części zamówienia zobowiązuje się do: 1) opracowania redakcyjnego 36 przepisów kulinarnych zgłoszonych do konkursu na najlepszy przepis kulinarny wykorzystujący produkty zarejestrowane jako Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP), Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG) lub Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), w celu ich ujednolicenia, w tym pod względem językowym oraz w zakresie zastosowanych w tych przepisach jednostek miar, 2) sporządzenia publikacji zawierającej, opracowane zgodnie z pkt 1, przepisy kulinarne, dodatkowe informacje dotyczące produktów zarejestrowanych jako ChNP, ChOG oraz GTS, zdjęcia potraw i opis sytemu ChNP, ChOG i GTS, 3) wykonania korekty, łamania tekstu i oprawy graficznej publikacji, o której mowa w pkt 2, zwanej dalej publikacją, 4) druku publikacji, 5) dystrybucji publikacji. Nakład: 6 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.