eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU WYŻSZEJ SZKOŁY INŻYNIERYJNO-EKONOMICZNEJ NA BUDYNEK BIUROWY W ROPCZYCACH wykonywanego w ramach planu budżetowego Zakup i dostosowanie lokalu z przeznaczeniem na siedzibę PIW w Ropczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-01

Ropczyce: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU WYŻSZEJ SZKOŁY INŻYNIERYJNO-EKONOMICZNEJ NA BUDYNEK BIUROWY W ROPCZYCACH wykonywanego w ramach planu budżetowego Zakup i dostosowanie lokalu z przeznaczeniem na siedzibę PIW w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 392004 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321970 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 17 22 18 981, faks 17 22 18 981.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU WYŻSZEJ SZKOŁY INŻYNIERYJNO-EKONOMICZNEJ NA BUDYNEK BIUROWY W ROPCZYCACH wykonywanego w ramach planu budżetowego Zakup i dostosowanie lokalu z przeznaczeniem na siedzibę PIW w Ropczycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę budynku dla zapewnienia bezpiecznych warunków ewakuacji ludzi na wypadek pożaru, w tym wykonanie nowej klatki schodowej i przebudowę wejścia do budynku, likwidację barier architektonicznych, a także budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej, wykonanie opaski drenażowej wokół budynku, budowę przyłącza kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nawierzchni utwardzonych na działce: droga wewnętrzna, plac manewrowy, chodniki, dwa miejsca postojowe w tym jedno dla osób niepełnosprawnych. Na dwóch kondygnacjach użytkowych zaprojektowano łącznie dziewięć pokoi biurowych, dwa sanitariaty w tym jeden przystosowany dla osób niepełnosprawnych, pokój socjalny, pomieszczenie gospodarcze i serwerownia. Piwnice gospodarcze zamykane drzwiami EI30. Strych nieużytkowy, dostępny przez wyłaz w stropie nad ostatnią kondygnacją - klapa EI30 ze schodami składanymi. Parametry budynku po przebudowie: - powierzchnia użytkowa - 324,20 m2 - kubatura budynku - 1 560,0 m3 - powierzchnia zabudowy - 170,0 m2 - wysokość budynku - 8,80 m. Wykonanie instalacji sanitarnych obejmuje: instalacje wewnętrzne wod. - kan., przyłącza gazowe, instalacje wewnętrzną gazową i instalację centralnego ogrzewania. Wykonanie instalacji elektrycznych swoim zakresem obejmuje: demontaż istniejących instalacji elektrycznych (oświetlenia ogólnego, zasilania gniazd wtyczkowych, zasilania urządzeń technicznych), demontaż istniejącej instalacji odgromowej, dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej w nieprzebudowywanej części budynku, montaż projektowanego złącza kablowego ZK-1, montaż tablicy licznikowej TL-1, montaż skrzynki wył.p.poż., montaż wewnętrznych linii zasilających, montaż projektowanych rozdzielni RG, RE0, RE1, RE2, RK, wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych (oświetlenia ogólnego, zasilania gniazd wtyczkowych, zasilania urządzeń technicznych, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, wykonanie instalacji odgromowej)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remontowo - Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Pokój Ropczyce, ul. Przemysłowa 15, 39-100 Ropczyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 516146,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 515217,79

  • Oferta z najniższą ceną: 515217,79 / Oferta z najwyższą ceną: 718667,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.