eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › ZDH/38/2011 - Dostawa i uruchomienie wózka widłowego



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Legnica: ZDH/38/2011 - Dostawa i uruchomienie wózka widłowego
Numer ogłoszenia: 39198 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDH/38/2011 - Dostawa i uruchomienie wózka widłowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Instytutu Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy - Zakładu Doświadczalnego Hutnictwa 1 sztuki fabrycznie nowego czołowego wózka widłowego z napędem silnikowym zgodnego z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, jego instalacja i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. Miejsce dostawy: Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy - Zakład Doświadczalny Hutnictwa, ul. Złotoryjska 194, 59-220 Legnica (teren HM Legnica). Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w ciągu maksymalnie 18 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia w pełni sprawne. Dopuszczalny, fabryczny przebieg wózka to 250 mth oraz rok produkcji 2011-2012. Wykonawca musi posiadać serwis w promieniu maksymalnie 100 km od Legnicy. Wykonawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy lub 2000 mth (w zależności, co pierwsze nastąpi) na dostarczony wózek, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy, lub urządzenie jako całość, dostarczone w ramach niniejszej umowy, okazały się wadliwe całkowicie lub częściowo z powodu wady materiału lub wadliwego wykonania w ciągu trwania okresu gwarancyjnego, Wykonawca podejmie działania w ciągu maksymalnie 12 godzin (czas reakcji) od chwili pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego, jeżeli zgłoszenie nastąpiło do godz. 10:00 danego dnia. Szczegółowe ustalenia zawarte zostały w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych Warunkach Umowy. Wykonawca będzie dokonywał przeglądów konserwacyjnych dostarczonego wózka zgodnie z wymogami UDT w okresie gwarancji. Dokonanie jakichkolwiek przeróbek w okresie gwarancji wymaga pisemnej zgody od Sprzedawcy, pod rygorem utraty uprawnień do gwarancji i rękojmi. Warunkiem udzielenia gwarancji przez Wykonawcę jest wykonanie odpłatnie na koszt Zamawiającego technicznych przeglądów serwisowych przez Sprzedawcę w okresie gwarancji przy przebiegach określonych w dokumentacji techniczno - ruchowej. Wykonawca, przy przekazaniu nowego wózków, przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Podstawowe dane techniczne 1)rodzaj napędu silnik spalinowy, Diesel, chłodzony cieczą 2)moc silnika min. 85 kW 3)układ przeniesienia napędu hydrostatyczny, bezstopniowy 4)pojemność zbiornika paliwa min. 65 l 5)układ hamulcowy główny hydrauliczny 6)hamulec postojowy hydrauliczny, działający poprzez odcięcie układu 7)udźwig nominalny 6000 kg 8)wysokość podnoszenia max. 3600 mm 9)wysokość masztu złożonego max. 2750 mm 10)wysokość kabiny max. 2800 11)długość (bez wideł) max. 3515 mm 12)widły - długość min. 1200 mm 13)rozstaw osi max.2600 mm 14)szerokość max 1995 mm (dla kół pojedycznych na przedniej osi) 15)masa własna wózka max. 10500 kg 16)promień skrętu max. 3300 mm Wyposażenie 1)pełne oświetlenie drogowe wózka; 2)oświetlenie robocze pola pracy (2 reflektory przód, 1 reflektor tył); 3)sygnał dźwiękowy; 4)akustyczny sygnalizator cofania; 5)komputer pokładowy z centralnym wyświetlacz danych eksploatacyjnych, (z możliwością wprowadzenia progu maksymalnej prędkości jazdy - blokada przyśpieszenia); 6)wskaźniki: licznik pracy w mth, temperatura cieczy chłodzącej, lampka alarmowa zablokowania filtra powietrza, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik ciśnienia oleju; 7)dodatkowy filtr przeciwpyłowy powietrza zasysanego do silnika; 8)amortyzowany, regulowany fotel operatora z pasami bezpieczeństwa; 9)pełna zabudowana kabina z ogrzewaniem i wentylacją; 10)panoramiczne lusterko wsteczne; 11)opony klasy superelastycznej, pełne. Wykonawca zapewni (dostarczy) również: 1)Deklarację Zgodności dostawcy, potwierdzającą, że urządzenie jest zgodne z postanowieniami Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (wprowadzające dyrektywę 98/37/WE) i wszystkich innych dyrektyw, których wymagania odnoszę się do tego urządzenia oraz ze stosownymi normami zharmonizowanymi; 2)Dokumentację w postaci książkowej 1 szt., oraz elektronicznej (format .pdf) na płycie CD 1 szt., zawierającą instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację techniczno ruchową (DTR) zawierającą między innymi instrukcję spełniającą wymogi § 50 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa - Dz.U.05.259.2170, specyfikację techniczną wózka; 3)zakres przeglądów gwarancyjnych wraz z cennikiem; 4)wykaz części eksploatacyjnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z cennikiem; 5)kartę gwarancyjną z gwarancją na min 24 miesiące lub na min 2000 mth (w zależności, co pierwsze nastąpi) od daty uruchomienia maszyny na terenie Zamawiającego; 6)decyzję odbioru pojazdu przez UDT; 7)książkę pojazdu zgodną z wymaganiami UDT; 8)warunki obsługi i serwisu; 9)serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z niezwłocznym dojazdem do Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu faksowym lub telefonicznym, zlokalizowany w odległości max. 100 km od siedziby Zamawiającego; 10)wykonawca przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Pojazd musi być dopuszczony do eksploatacji na terenie Polski. Stelaż kabiny zgodny z wymogami UDT. Przy odbiorze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty wymagane przez Urząd Dozoru Technicznego tj. dokumenty UDT: -decyzję odbioru pojazdu przez UDT; -książkę pojazdu zgodną z wymaganiami UDT; -warunki obsługi i serwisu itp.; Realizacja transportu wózka, w tym wyładunek oraz uruchomienie urządzenia odbędzie się na koszt Wykonawcy, przy użyciu jego własnych maszyn i pojazdów lub będących w jego dyspozycji. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. Dokładny termin dostawy będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej czterech dni roboczych przed datą dostarczenia wózka. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu ZDH/38/2011, która stanowi integralną część umowy. Wydanie wózka wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym pozytywnie przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu dostawy i uruchomienia wózka. Protokół sporządzi Wykonawca. Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony wózek widłowy Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Sprzedawca włączy dostarczony wózek pod dozór UDT O/Wrocław na swój koszt i dostarczy Kupującemu dokumentację UDT. Kupujący udzieli Sprzedawcy stosownego pełnomocnictwa niezwłocznie po podpisaniu umowy. Do oferty Wykonawca dołączy kartę katalogową lub kartę techniczną oferowanego urządzenia. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza przedpłatę w wysokości maksymalnie 20% wartości umowy, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy i otrzymania faktury. Pozostała część płatności 80%, w terminie do 14 dni od daty dostawy i uruchomienia wózka oraz otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10 - Wózki widłowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Linde Material Handling Polska Sp. z o.o., ul. Płochocińska 59, 03-044 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294737,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57000,00

  • Waluta: EUR.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: podst. art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych: w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonych kolejno postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego o sygnaturach ZDH/24/2011 oraz ZDH/TC/32/2011 nie wyłoniono Wykonawcy. W przypadku pierwszego postępowania nie zostały złożone żadne oferty natomiast w kolejnym postępowaniu jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający uruchamiając procedurę zamówienia z wolnej reki nie dokonał istotnych zmian w pierwotnej treści SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.