Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Gościeradów: modernizacja stadionu w m. Gościeradów Folwark
Numer ogłoszenia: 391638 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gościeradów , Gościeradów 61, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381105, faks 015 8381140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/goscieradow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja stadionu w m. Gościeradów Folwark.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja stadionu w m. Gościeradów Folwark i utwardzenie placu przy stadionie Przedmiot zamówienia określają: a)Przedmiar robót - zał. Nr II/1, II/2 do SIWZ obejmuje w szczególności: 1) punkt kasowy, 2) siatka osłonowa za bramką, 3) rozbiórka wolno stojącego budynku WC, 4) demontaż istniejących siedzisk dla zawodników po przeciwnej stronie trybun, 5) ogrodzenie, 6) schody na gruncie Nr 1, 7) schody na gruncie Nr 2, 8) chodniki, 9) trybuna widokowa stadionu, 10) rozbiórka istniejącej trybuny, 11) utwardzenie placu kostka brukowa gr. 8 cm w części stadionowej, 12) utwardzenie parkingu kostką brukowa gr. 8 cm. b) Projekt budowlany - zał. do SIWZ Nr III/1 - modernizacja stadionu, - zał. do SIWZ Nr III/2 - utwardzenie placu przy stadionie. c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. Nr IV do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osoby zdolne do wykonania zamówienia, a) udokumentują to przez złożenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - przynajmniej 1 robota o min. wartość 700000,00 zł (siedemset tysięcy, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, b)udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) udokumentują to po przez złożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300000,00 zł (trzysta tysięcy zł). Wykonawca może złożyć pisemne oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia wraz z dowodem zapłaty za to ubezpieczenie. Okres ubezpieczenia nie może być krótszy niż termin realizacji inwestycji. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzony formularz ofertowy - wzór zał. Nr. I do SIWZ 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy p.z.p.- wzór zał. Nr. 1 do formularza ofertowego, 3.aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie(a) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione(go) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zał. Nr 2 do formularza ofertowego, 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- zał. Nr 3/1 ,3/2 do formularza ofertowego, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - przynajmniej 1 robota o min. wartość 700000,00 zł (siedemset tysięcy, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, - wzór zał. Nr 4 do formularza ofertowego, 6. dokumenty potwierdzające dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego,- zał. Nr 5/1 ,5/2 do formularza ofertowego, 7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300000,00 zł (trzysta tysięcy zł). Wykonawca może złożyć pisemne oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia wraz z dowodem zapłaty za to ubezpieczenie. Okres ubezpieczenia nie może być krótszy niż termin realizacji inwestycji - zał. Nr 6 do formularza ofertoweg, 8. wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom- wzór zał. Nr 7 do formularza ofertowego, 9. wykaz stawek i narzutów - wzór zał. Nr 8 do formularza ofertowego, 10. dowód wpłaty wadium - zał. Nr. 9 do formularza ofertowego, Podstawa do określenia ceny oferty : 11. kosztorys ofertowy - zał. nr 10/1,10/2 do formularza ofertowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/goscieradow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gościeradów, 23-275 Gościeradów, pok. Nr 3 lub przesłana będzie zainteresowanym drogą pocztową w przypadku zwrócenia się o jej uzyskanie na nr fax 015/838 11 40, cena - 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gościeradów, sekretariat I pietro, pok. Nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Wojska Polskiego w Nowych Ręczajach
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - modernizacja kompleksu sportowego przy PSP Nr 24
- Modernizacja całorocznego terenu sportowo-rekreacyjnego przy VII Liceum Ogólnokształcącym im. Dąbrówki w Poznaniu
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Poprawa infrastruktury obiektu stadionu LKS Tempo Stolarzowice - edycja 2.
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.