eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Roboty budowlane w zakresie przebudowy strefy wejściowej i rejestracji w budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a oraz remontu elewacji ściany zachodniej budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Katowice: Roboty budowlane w zakresie przebudowy strefy wejściowej i rejestracji w budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a oraz remontu elewacji ściany zachodniej budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a
Numer ogłoszenia: 391004 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Katowice , ul. Warszawska 42, 40-008 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598859, faks 032 2598859.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie przebudowy strefy wejściowej i rejestracji w budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a oraz remontu elewacji ściany zachodniej budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Roboty budowlane w zakresie przebudowy strefy wejściowej i rejestracji w budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a. 1)Demontaż rolety w portierni. 2)Demontaż (na czas remontu) istniejących grzejników. 3)Zdrapanie istniejących warstw farby na ścianach i sufitach (wykonać etapami np. pomieszczeniami). 4)Wykonać projektowane przekucia/ wybicia w ścianie nośnej oraz wyburzenia zgodnie z dokumentacją projektową. 5)Skuć istniejący fartuch ceramiczny oraz posadzki ceramiczne w pomieszczeniach wiatrołapu, portierni oraz zerwanie linoleum pcw w istniejącej rejestracji. 6)Demontaż istniejącej umywalki, przerobienie instalacji wodnej na drugą stronę i montaż zlewozmywaka oraz schowanie bojlera w szafce 7)Wykonanie okablowania pod nowe oświetlenie i urządzenia elektryczne zgodnie z dokumentacją projektową i aranżacja wnętrza. 8)Wyrównanie posadzek. 9)Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt G-K lub bloczków zgodnie z dokumentacją projektową. 10)Montaż nowych drzwi i okien wg dokumentacji projektowej. 11)Wyrównanie ścian i sufitów, zabudowa listew narożnych, wykonanie gładzi gipsowych. 12)Montaż kurtyny powietrznej. 13)Wykonanie posadzek w wiatrołapie i holu wejściowym płytkami gresowymi ,wykonanie cokolików przyściennych zgodnie z dokumentacją projektową. 14)Wykonanie posadzek pcw typu tarkett w rejestracji wraz z wyłożeniem cokolików przyściennych. 15)Wykonanie sufitów podwieszanych zgodnie z dokumentacją projektową. 16)Fugowanie posadzek i fartucha ceramicznego. 17)Malowanie ścian i sufitów, wykonanie tynków mozaikowych. 18)Montaż nowej kratki wentylacyjnej w suficie podwieszanym - podpięcie z instalacją wentylacją grawitacyjną rurą giętą spiro. 19)Montaż nowej rolety w portierni. 20)Montaż grzejników. 21)Montaż nowego oświetlenia. 22)Montaż wycieraczki w pomieszczeniu wiatrołapu. 23)Montaż luster , włożenie kwiatów doniczkowych w donicę i montaż żaluzji. 24)Uruchomienie i sprawdzenie instalacji sterowania oddymiania, centrali alarmowej, czujki alarmowej i kamery - wykonane przez odpowiednie instytucje i służby. 25)Wywóz gruzu i śmieci, ostateczne sprzątanie, ściąganie zabezpieczenie etc. Zakres prac branży elektrycznej: 1)Demontaż istniejących instalacji elektrycznych ; 2)Instalacja oświetlenia; 3)Instalacja gniazd wtyczkowych; 4)Zasilanie obwodów elektrycznych; 5)Zmiana lokalizacji urządzeń instalacji słaboprądowych; 6)Ochrona przed porażeniem. Zadanie nr 2 Remont elewacji ściany zachodniej budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a 1)Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowej o powierzchni 5m2. 2)Zamurowanie przebić w ścianach. 3)Skucie nierówności 4 cm na ścianach z cegieł na zaprawie cementowo- wapiennej. 4)Przygotowanie starego podłoża poprzez gruntowanie preparatem wzmacniającym. 5)Tynki zwykłe III kategorii wykonane mechanicznie na ścianach płaskich. 6)Tynki zwykłe III kategorii wykonane ręcznie. 7)Dwukrotne malowanie farbą akrylową do stosowania zewnętrznego tynków zewnętrznych. 8)Wywóz gruzu i śmieci, ostateczne sprzątanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do ( zadania nr 1 i 2) zawiera dokumentacja projektowa ( przedmiar robót) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, plan BIOZ stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.43.00-3, 45.31.12.00-2, 45.31.43.20-0, 45.31.40.00-1, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie z art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże,że zrealizował w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okrez prowadzenia działalnośći jest krótszy w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. wykazu co najmniej 2 zrealizowanych zamówień,obejmujących roboty budowlane , o wartości każdego nie mniejszej niz 50 000,00zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie z art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykażę,że dysponuje osobami,które będą uczestniczyć w wykonaywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności:Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej dla zadania 1 i 2 oraz oraz Kierownik robót branżowych - uprawnienia budowlane do kierownia robotami w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych dla zadania nr 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie spełnainia warunku Wykonawca musi złozyć oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy -sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 lub 1A do SIWZ;2) dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście;3) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej; W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do materiału wskazanego w dokumentacji, informacja o tym musi znaleźć się w kosztorysie ofertowym-należy podać nazwę materiału równoważnego. W przypadku braku wskazania materiału wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć materiały zgodnie z dokumentacją;4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ;5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1)przedłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku konieczności prowadzenia zmian w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia; pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę; 2)zmiana osób Wykonawcy uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany ze wskazaniem innych osób legitymujących się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę; 3)zmiana sposobu lub terminu płatności w przypadku gdy konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę; 4) wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego; 2.Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 1 stanowią katalog zmian postanowień umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 3.Nie stanowią zmian umowy zmiany spowodowane przyczynami organizacyjnymi, a w szczególności: 1)zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 2)zmiana danych teleadresowych Wykonawcy; 3)zmiana osób Zamawiającego wskazanych do nadzoru nad wykonaniem przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach ul. Warszawska 42, 40-008 Katowice tel.: (32) 2598859, fax: (32) 2598859 e-mail: sekretariat@womp.info.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Sekretariacie WOMP w Katowicach przy ul. Warszawskiej 42 ( I p.), nie później niż do dnia 24.10.2012 r. do godziny 12:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane w zakresie przebudowy strefy wejściowej i rejestracji w budynku Działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Demontaż rolety w portierni. 2)Demontaż (na czas remontu) istniejących grzejników. 3)Zdrapanie istniejących warstw farby na ścianach i sufitach (wykonać etapami np. pomieszczeniami). 4)Wykonać projektowane przekucia/ wybicia w ścianie nośnej oraz wyburzenia zgodnie z dokumentacją projektową. 5)Skuć istniejący fartuch ceramiczny oraz posadzki ceramiczne w pomieszczeniach wiatrołapu, portierni oraz zerwanie linoleum pcw w istniejącej rejestracji. 6)Demontaż istniejącej umywalki, przerobienie instalacji wodnej na drugą stronę i montaż zlewozmywaka oraz schowanie bojlera w szafce 7)Wykonanie okablowania pod nowe oświetlenie i urządzenia elektryczne zgodnie z dokumentacją projektową i aranżacja wnętrza. 8)Wyrównanie posadzek. 9)Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt G-K lub bloczków zgodnie z dokumentacją projektową. 10)Montaż nowych drzwi i okien wg dokumentacji projektowej. 11)Wyrównanie ścian i sufitów, zabudowa listew narożnych, wykonanie gładzi gipsowych. 12)Montaż kurtyny powietrznej. 13)Wykonanie posadzek w wiatrołapie i holu wejściowym płytkami gresowymi ,wykonanie cokolików przyściennych zgodnie z dokumentacją projektową. 14)Wykonanie posadzek pcw typu tarkett w rejestracji wraz z wyłożeniem cokolików przyściennych. 15)Wykonanie sufitów podwieszanych zgodnie z dokumentacją projektową. 16)Fugowanie posadzek i fartucha ceramicznego. 17)Malowanie ścian i sufitów, wykonanie tynków mozaikowych. 18)Montaż nowej kratki wentylacyjnej w suficie podwieszanym - podpięcie z instalacją wentylacją grawitacyjną rurą giętą spiro. 19)Montaż nowej rolety w portierni. 20)Montaż grzejników. 21)Montaż nowego oświetlenia. 22)Montaż wycieraczki w pomieszczeniu wiatrołapu. 23)Montaż luster , włożenie kwiatów doniczkowych w donicę i montaż żaluzji. 24)Uruchomienie i sprawdzenie instalacji sterowania oddymiania, centrali alarmowej, czujki alarmowej i kamery - wykonane przez odpowiednie instytucje i służby. 25)Wywóz gruzu i śmieci, ostateczne sprzątanie, ściąganie zabezpieczenie etc..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.43.00-3, 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.31.43.20-0, 45.31.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji ściany zachodniej budynku Działu Konsultacyjno -Diagnostycznego przy ul. Staszica 44a w Sosnowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowej o powierzchni 5m2. 2)Zamurowanie przebić w ścianach. 3)Skucie nierówności 4 cm na ścianach z cegieł na zaprawie cementowo- wapiennej. 4)Przygotowanie starego podłoża poprzez gruntowanie preparatem wzmacniającym. 5)Tynki zwykłe III kategorii wykonane mechanicznie na ścianach płaskich. 6)Tynki zwykłe III kategorii wykonane ręcznie. 7)Dwukrotne malowanie farbą akrylową do stosowania zewnętrznego tynków zewnętrznych. 8)Wywóz gruzu i śmieci, ostateczne sprzątanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do ( zadania nr 2) zawiera dokumentacja projektowa( przedmiar robót) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, plan BIOZ stanowiące załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.