eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK NR 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Pobiedziska: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK NR 2
Numer ogłoszenia: 390720 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162437 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 0-618177142,504008608, 8177409, faks 0-61 8177142.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK NR 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach budynek nr 2. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Wszystkie okna montowane w pomieszczeniach szkolnych muszą posiadać współczynnik przenikalności szyby, co najmniej U=0,7 W/m2/K . 2.2. Okna muszą być zbudowane z profili PCV wzmacnianych, minimum pięciokomorowych w kolorze białym. Okna muszą być wyposażone w system okuć dający możliwość: otwierania, zamykania, uchylanie okna oraz mikrowentylacji. 2.3. Montaż parapetu komorowego wewnętrznego PCV białego 2.4. Uszczelki zastosowane w oknach muszą gwarantować trwałość i funkcjonalność. 2.5. Na wykonane roboty i montowane okna wykonawca udzieli minimum dziesięcioletniej gwarancji oraz dostarczy stosowne atesty i dopuszczenia. 2.6. Wygląd okna, musi odwzorowywać obecnie istniejące okno. 2.7. Do zakresu wykonanych robót wchodzi: a) Ostrożne wykucie z murów podokienników, starych okien i krat okiennych. Odniesienie i założeniem na wskazane miejsce. b) Osadzenie okien i podokienników z obróbką. Wyszczególnienie robót: - Montaż ościeżnicy wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem. - Montaż parapetów wewnętrznych wystających 4 cm za lico ściany. - Zawieszenie skrzydeł wraz z regulacją. - Wykonanie i uzupełnienie uszkodzonych tynku od wewnątrz i na zewnątrz. - Oczyszczenie powierzchni stolarki okiennej po jej montażu i pomieszczenia. 2.8. Okna i użyte materiały muszą być wykonane i zamontować z obowiązującymi normami, przepisami techniczno budowlanymi w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 2.9. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót powinny a) być nowe i nie używane b) być materiałem gatunkowym aktualnie produkowanym z okapnikiem zewnętrznym zapobiegającym dostawaniu się wody w szczelinę między oknem a zewnętrznym istniejącym parapetem ceglanym 3. Wymiana stolarki okiennej będzie dokonywana podczas roku szkolnego w wyniku czego należy przygotować harmonogram kolejności wykonywanych prac w porozumieniu z Dyrekcją Zespołu Szkół w Pobiedziskach. 4. Pomiary okien zostały dokonane wewnątrz budynku. Przedmiar robót ma charakter poglądowy, wykonawca w celu oszacowania wartości zamówienia przed złożeniem oferty powinien dokonać własnych pomiarów okien, parapetów w celu weryfikacji przedmiaru. 5. W celu umówienia spotkania na dokonanie pomiarów należy kontaktować się z Piotrem Teraźniewskim , nr tel. 504008608..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 43578.55 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Sp. z o.o., Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43578.55
  • Oferta z najniższą ceną: 43578.55 oferta z najwyższą ceną: 66754.55
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.