eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Koluszki w 2008 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Koluszki: bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Koluszki w 2008 r
Numer ogłoszenia: 39047 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, fax 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Koluszki w 2008 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Koluszki. Prace polegać będą na remontach cząstkowych nawierzchni asfaltowych i tłuczniowych, wykonywaniu nakladek z masy asfaltowej, naprawie, odnawianiu i uzupełnianiu oznakowania pionowego i poziomego dróg, udrażnianiu rowów i przepustów oraz innych drobnych pracach na drogach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których nowa w art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) załączenie zestawienia wykonanych w ciągu z ostatnich 5 lat robót związanych z wykonaniem robót polegających na wykonywaniu podbudowy tłuczniowej i nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 500 m 2 każda realizacja z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 3) załączenie wykazu sprzętu będącego w posiadaniu Wykonawcy, który będzie brał udział w bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki. Wykonawca powinien wykazać, że posiada: a) samobieżną rozkładarkę mas bitumicznych- 1 sztuka, b) samobieżna równiarkę drogową - 1 sztuka, c) walec drogowy - 1 sztuka, d) termos do przewozu masy bitumicznej o pojemności minimum 5 ton - 1 sztuka, e) kocioł do asfaltu lanego - 1 sztuka, 4) załączenie minimum 1 kserokopii uprawnień drogowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 18. 09. 2007 r 6) założenie na terenie Gminy Koluszki bazy sprzętowo - materiałowej w terminie do jednego miesiąca od podpisania umowy. 7) inne wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty, 2) formularz cen jednostkowych, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ). 4) wykaz wykonanych w ciągu z ostatnich 5 lat robót związanych z wykonaniem robót polegających na wykonywaniu podbudowy tłuczniowej i nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 500 m 2 każda realizacja z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 5) wykaz sprzętu będącego w posiadaniu Wykonawcy, który będzie brał udział w bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki. Wykonawca powinien wykazać, że posiada: a) samobieżna rozkładarkę mas bitumicznych- 1 sztuka, b) samobieżna równiarkę drogową - 1 sztuka, c) walec drogowy - 1 sztuka, d) termos do przewozu masy bitumicznej o pojemności minimum 5 ton - 1 sztuka, e) kocioł do asfaltu lanego - 1 sztuka, 6) załączenie minimum 1 kserokopii uprawnień drogowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11- go Listoapda 65 pok nr. 203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11- go Listopada 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.