Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Zakopane: Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem urządzeń medycznych:
1. Aparatu do znieczulenia ogólnego,
2. Wózka transportowego do przewożenia chorych,
3. Stołu do badań,
4. Łóżek porodowych
Numer ogłoszenia: 39042 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, fax 018 2015351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem urządzeń medycznych: 1. Aparatu do znieczulenia ogólnego, 2. Wózka transportowego do przewożenia chorych, 3. Stołu do badań, 4. Łóżek porodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę fabrycznie nowych następujących urządzeń medycznych: 1) Aparat do znieczulenia ogólnego z monitorem funkcji życiowych pacjenta - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ 2) Wózka transportowego do przewożenia chorych - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ 3) Stołu do badań - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ 4) Łóżek porodowych - w ilości 3 sztuk, wg zestawienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, oraz szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.22.10 - Stoły do badania Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.10 - Stoły do badania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych dostaw odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ. - na zasadzie spełnia / nie spełnia. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (w zakresie, którego Wykonawca składa swoją ofertę przetargową) udokumentowanych referencjami - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres podany powyżej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet - Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulenia ogólnego z monitorem funkcji życiowych pacjenta - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.17.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowy do przewożenia chorych - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet - Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do badań - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.22.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet - Nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka porodowe - w ilości 3 sztuk, wg zestawienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.