eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Manowo › Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem w pomieszczeniach docelowych biurowych Nadleśnictwa Manowo w Manowie 54 budynek administracyjny nr inw.105/00001

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Manowo: Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem w pomieszczeniach docelowych biurowych Nadleśnictwa Manowo w Manowie 54 budynek administracyjny nr inw.105/00001
Numer ogłoszenia: 390154 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362678 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Manowo, Manowo 54, 76-015 Manowo, woj. , tel. 094 3183291, faks 094 3183281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem w pomieszczeniach docelowych biurowych Nadleśnictwa Manowo w Manowie 54 budynek administracyjny nr inw.105/00001.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z ich montażem w pomieszczeniach biurowych docelowych w Manowie 54 w budynku administracyjnym nr inw. 105/00001. Obejmuje on dostawę i montaż następujących mebli wg wykazu poniżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5b do niniejszej siwz: 1. Biurko narożne- 20 szt. 2. Kontener-15 szt. 3. Szafa aktowa-56 szt. 4. Nadstawka-35 szt. 5. Szafa aktowo-ubraniowa-11 szt. 6. Dostawka konferencyjna z nogą podpierającą-4 szt. 7. Szafka niska-13 szt. 8. Biurko proste-3 szt. 9. Stolik okolicznościowy-4 szt. 10. Szafka pod ksero-2 szt. 11. Szafa ubraniowa-8 szt. 12. Krzesło biurowe-24 szt. 13. Krzesło konferencyjne-19 szt. 14. Fotel konferencyjny-33 szt. 15. Biurko gabinetowe-1 szt. 16. Przystawka do biurka gabinetowego-1 szt. 17. Dostawka konferencyjna-1 szt. 18. Nadstawka-5 szt. 19. Kontener gabinetowy-1 szt. 20. Szafa z drzwiami szklanymi-4 szt. 21. Szafa aktowa-1 szt. 22. Kontener z przedłużonym blatem-7 szt. 23. Lada-1 szt. 24. Kontener podbiurkowy-1 szt. 25. Szafka z drzwiami szklanymi-1 szt. 26. Szafa gospodarcza trzydrzwiowa-1 szt. 27. Foteliki-2 szt. 28. Półka - 2 szt. 29. Dostawka do biurka-4 szt. 30. Stół konferencyjny-11 szt. 31. Stół konferencyjny-2 szt. 32. Regał otwarty-1 szt. 33. Szafka z drzwiami przesuwnymi-1 szt. 34. Szafka gospodarcza - sekretariat-1 szt. 35. Krzesło z techno rattanu z poduszką-4 szt. 36. Stół-1 szt. 37. Kanapa z techno rattanu-1 szt. 38. Szafki gospodarcze-2 szt. 39. Zabudowa kuchenna - poddasze-1 szt. 39-1. Stół kuchenny-1 szt. 39-2. Krzesła kuchenne - 5 sztuk: 40. Zabudowa kuchenna - parter - 1 sztuka 41. Chłodziarko-zamrażarka - 1 sztuka 42. Chłodziarko-zamrażarka pod zabudowę - 1 sztuka 43. Zmywarka 60 pod zabudowę - 1 sztuka 44. Zmywarka 45 pod zabudowę - 2 sztuki 45. Chłodziarka - mini bar - 1 sztuka 46. Tablica korkowa informacyjna - 1 sztuka 47. Mata zabezpieczająca podłoże przed zniszczeniem pod fotele biurowe 26 sztuk 48. Wieszak ubraniowy drewniany, 6 ramion - 3 sztuki 49. Dekoracja ścienna w formie małego obrazu (cegiełka)-3 szt. 50. Dekoracja ścienna w formie średniego obrazu (cegiełka)-1 szt. 51. Dekoracja ścienna w formie b. dużego obrazu (cegiełka)- 6 szt. 52. Ramki na zdjęcia i dyplomy - 30 sztuk 53. Belki dekoracyjne drewniane bejcowane imitujące stare drewno 11 m2. 54. Zabudowa ściany wieszakiem - 1 sztuka 55. Szafki łazienkowe na parterze w łazience dla niepełnosprawnych - 2 sztuki 56. Szafka pod umywalkę na piętrze - 1 sztuka 57. Lustro łazienkowe - 3 sztuki 58. Tabliczka z piktogramem - 4 sztuki 59. Tabliczka przydrzwiowa informacyjna z nazwiskiem - 29 sztuk 60. Tablica informacyjna zbiorcza - 1 sztuka 61. Tabliczka przydrzwiowa informacyjna - 7 sztuk Wymogi ogólne : W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: Atestów na wszystkie rodzaje krzeseł tj. certyfikat trudnopalności tapicerki i certyfikat ścieralności. krzesło obrotowe: Krzesło musi posiadać opinię zgodności z wymaganiami norm: PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1335-3:2009, PN-EN 1022:2007, PN-EN 15373:2010, PN-EN 12520:2010 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych. Opinie winny być wystawione przez niezależne certyfikowane laboratorium badawcze. Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001 oraz ISO 1400. krzesło stacjonarne: Wymagane wyniki badań zgodności z normą PN-EN 13761:2004 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych lub z normą PN-EN 16139-2013-07 w zakresie wymagań wytrzymałościowych, trwałości i bezpieczeństwa: Meble - Wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo - Wymagania dla siedzisk użytkowanych poza mieszkaniem. fotel konferencyjny: Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001 oraz ISO 14001. Krzesło powinno posiadać badania: PN-EN 12520:2010; PN-EN 15373:2010 - poziom 2; PN-EN 1022:2007. Atesty dotyczące materiałów na wykonanie i dostawy mebli: atest zgodności wyroby z wymaganiami wytrzymałości i trwałości, atest dotyczący powłok lakierniczych na przeszlifowanie i na uderzenia, atest odporności powierzchni na przeszlifowanie. Obowiązek przedłożenia powyższych atestów, opinii , badań i certyfikatów wraz z protokołem odbioru przy odbiorze przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.13.00 - Szafy 39.14.11.00 - Regały 39.14.12.00 - Blaty 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.29.93.00 - Lustra szklane 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.53.20.00 - Maty 30.19.50.00 - Tablice 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 44.19.10.00 - Różne drewniane materiały budowlane 39.29.81.00 - Ramki do fotografii 39.29.82.00 - Ramki do obrazków 39.19.00.00 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klass Design Sp. z o.o., Różana 1, 75-015 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.