eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garczyn › Renowacja elewacji i wymiana stolarki w zabytkowym kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Garczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Garczyn: Renowacja elewacji i wymiana stolarki w zabytkowym kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Garczynie
Numer ogłoszenia: 388428 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Apostoła w Garczynie , Garczyn 1, 83-420 Garczyn, woj. pomorskie, tel. 058 6879319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://garczyn.kaszeb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji i wymiana stolarki w zabytkowym kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Garczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją elewacji i wymianą stolarki w zabytkowym kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Garczynie zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Zamawiającego. W ramach renowacji elewacji prace będą obejmowały:skucie tynków cementowych; założenie tynków wapienno-piaskowych, paraprzepuszczalnych o odpowiednio dobranej fakturze z odtworzeniem lub uzupełnieniem detali architektonicznych; wykonanie malatury zgodnie z projektem na podstawie zachowanych śladów pierwotnego założenia kolorystycznego. Stolarkę okienną należy wymienić na nową z drewna dębowego. Na stolarkę składają się:13 szt. okien rozwieralnych i uchylno - rozwieralnych dwudzielnych; 1 szt. okien rozwieralnych i uchylno - rozwieralnych jednodzielnych; 4 szt. okiennic drewnianych. Wymiana stolarki winna być wykonana zgodnie ze wskazaniami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W ramach wymiany stolarki należy uwzględnić wykonanie wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest: Dla ubiegających się o zamówienie w części 1: renowacja elewacji obiektów kubaturowych wpisanych do rejestru zabytków - przynajmniej 1 zamówienia, którego wartość robót wynosiła minimum 100.000,00 zł; w części 2: wykonanie i montaż stolarki w obiekcie kubaturowym wpisanym do rejestru zabytków - przynajmniej 1 zamówienia, którego wartość robót wynosiła minimum 80.000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się o obie części zamówienia muszą spełniać oba wymienione warunki. 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym kierownikiem budowy z uprawnieniami bez ograniczeń oraz 2-letnim doświadczeniem. 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest: Część 1: renowacja elewacji obiektów kubaturowych wpisanych do rejestru zabytków - przynajmniej 1 zamówienia, którego wartość robót wynosiła minimum 100.000,00 zł (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców); Część 2: wykonanie i montaż stolarki w obiekcie kubaturowym wpisanym do rejestru zabytków - przynajmniej 1 zamówienia, którego wartość robót wynosiła minimum 80.000,00 zł (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).Wykonawcy ubiegający się o obie części zamówienia składają dokumenty potwierdzające spełnianie obu warunków. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://garczyn.kaszeb.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Apostoła w Garczynie, Garczyn 1, 83-420 Liniewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Apostoła w Garczynie, Biuro Parafialne, Garczyn 1, 83-420 Liniewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie, jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania: Odnowa i Rozwój Wsi.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja elewacji zabytkowego kościoła p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Garczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach renowacji elewacji prace będą obejmowały:skucie tynków cementowych; założenie tynków wapienno-piaskowych, paraprzepuszczalnych o odpowiednio dobranej fakturze z odtworzeniem lub uzupełnieniem detali architektonicznych; wykonanie malatury zgodnie z projektem na podstawie zachowanych śladów pierwotnego założenia kolorystycznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-1, 45.41.00.00-4, 45.45.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej zabytkowego kościoła p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Garczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolarkę okienną należy wymienić na nową z drewna dębowego. Na stolarkę składają się: 13 szt. okien rozwieralnych i uchylno - rozwieralnych dwudzielnych; 1 szt. okien rozwieralnych i uchylno - rozwieralnych jednodzielnych; 4 szt. okiennic drewnianych Wymiana stolarki winna być wykonana zgodnie ze wskazaniami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W ramach wymiany stolarki należy uwzględnić wykonanie wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.