eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu jako jednostki organizacyjnej Gminy Inowrocław realizującego projekt systemowy Lepsze jutro w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Inowrocław: Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu jako jednostki organizacyjnej Gminy Inowrocław realizującego projekt systemowy Lepsze jutro w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 388178 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357676 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3570251, faks 52 3540490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu jako jednostki organizacyjnej Gminy Inowrocław realizującego projekt systemowy Lepsze jutro w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu jako jednostki organizacyjnej Gminy Inowrocław realizującego projekt systemowy Lepsze jutro w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 3.2 Zamówienie składa się z 9 części: Lp. Nazwa szkolenia Ilość osób* Termin wykonania zadania Miejsce realizacji Ilość godzin szkoleniowych 1 Pracownik małej gastronomii 3 wrzesień - listopad 2013r. Inowrocław 140 godz. 2 Kurs prawo jazdy kat. B 18 wrzesień - listopad 2013r. Inowrocław 60 godz. 3 Florystyka i zdobienie przedmiotów 1 wrzesień - listopad 2013r. Inowrocław 120 godz. 4 Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego 5 wrzesień - listopad 2013r. Inowrocław 120 godz. 5 Wizaż i zdobienie paznokci 2 wrzesień - listopad 2013r. Inowrocław 120 godz. 6 Operator maszyn do prac ziemnych 2 wrzesień - listopad 2013r. Inowrocław 212 godz. 7 Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej 7 wrzesień - listopad 2013r. Inowrocław 90 godz. 8 Opiekun osób starszych 7 wrzesień - listopad 2013r. Inowrocław 140 godz. 9 Spawacz w metodzie 111 lub 135 1 wrzesień - listopad 2013r.0, Inowrocław 120 godz. * Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników kursów w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. Część 1. Pracownik małej gastronomi. 1.1 Ilość osób do przeszkolenia - 3 osoby w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie) 1.2 Miejsce szkolenia: Część teoretyczna i praktyczna szkolenia w Inowrocławiu. 1.3 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 140 godz. 1 godz. dydaktyczna = 60 minut 1.4 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r. Zajęcia powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. 1.5 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - szkolenie BHP, minimum sanitarne; - wymogi systemu HACCP; - zasady prawidłowego żywienia; - wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych; - technologia gastronomiczna z towaroznawstwem; - podstawy sztuki kucharskiej; - systematyka składników mięsnych i jarskich; - typologia potraw; - procesy gotowania, smażenia, pieczenia, grillowania; - planowanie posiłków, sporządzanie menu; - metodologia przyrządzania potraw jarskich; - przepisy kulinarne kuchni staropolskiej i międzynarodowej; - sposoby serwowania dań; - obsługa klienta; - zajęcia praktyczne z wykorzystaniem poznanych metod i przepisów; 1.6 Wykonawca pokryje koszty związane z przeprowadzeniem niezbędnych badań do celów sanitarno - epidemiologicznych, które uprawniają uczestników do pracy w małej gastronomi oraz otrzymanie książeczki zdrowia dla celów sanitarno epidemiologicznych. 1.7 Zapewnienie odzieży roboczej(fartuch, rękawiczki, czepek) i środków ochrony pracy wymagane na danym stanowisku pracy. Część 2. Kurs prawo jazdy kat. B 2.1 Ilość osób do przeszkolenia - 18 osób w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie). 2.2 Miejsce szkolenia: Inowrocław. 2.3 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 60 godz. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 05 marca 2013 roku w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2013r. 319) Ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 30 sierpnia 2012r. (Dz. U z 2012 r. poz. 1137) 2.4 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r.. Zajęcia teoretyczne powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. Część 3. Florystyka i zdobienie przedmiotów 3.1 Ilość osób do przeszkolenia - 1 osoba w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie). 3.2 Miejsce szkolenia: Część teoretyczna i praktyczna szkolenia w Inowrocławiu. 3.3 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 120 godz. Kurs powinien być podzielony na część teoretyczną i praktyczną. 1 godz. dydaktyczna = 60 minut 3.4 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r. Zajęcia powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. 3.5 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Florystyka: ślubna, komunijna, pogrzebowa, okolicznościowa i inna; - zasady doboru kwiatów do różnorodnych kompozycji, techniki ich układania; - kompozycje z roślin suchych, sztucznych i żywych; - pielęgnacja kwiatów, narzędzia i środki techniczne; - okolicznościowa dekoracja wnętrz; - zdobienie przedmiotów użytkowych. 3.6 Na zajęciach praktycznych należy uwzględnić pracę na kwiatach ciętych, żywych. Część 4. Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego 4.1 Ilość osób do przeszkolenia - 5 osoba w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie) 4.2 Miejsce szkolenia: Część teoretyczna i praktyczna szkolenia w Inowrocławiu. 4.3 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 120 godz. Kurs powinien być podzielony na część teoretyczną i praktyczną. 1 godz. dydaktyczna = 60 minut. 4.4 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r.. Zajęcia powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. 4.5 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - typy stosowanych wózków, - budowa wózka, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy, w czasie pracy i po pracy, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości o dozorze technicznym, - zasady budowy i działania oraz warunki techniczne obsługi butli i instalacji gazowych, - zasady i warunki techniczne wykonywania wymiany butli z gazem w wózkach widłowych - zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy, - praktyczna nauka jazdy i manewrowania wózkiem widłowym, - uprawnienia eksploatacyjne na wymianę butli gazowych, - poznanie najważniejszych programów magazynujących, fakturujących, - technologie i zasady gospodarki magazynowej (w tym m.in. proces magazynowy, procedury i dokumenty dostawy, manipulacje materiałami i pakowanie). 4.6 Wykonawca zapewni badania lekarskie dopuszczające do uczestnictwa w kursie oraz zapewni opłatę za przeprowadzenie kursu. 4.7 Kurs winien być przeprowadzony w warunkach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 2002 Nr 70, poz. 650) określa wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym. 4.8 Kurs kończy się egzaminem i uzyskaniem uprawnień na obsługę wózków widłowych i samodzielną wymianę butli gazowej. Część 5. Wizaż i zdobienie paznokci Ilość osób do przeszkolenia - 2 osoby w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie). 5.1 Miejsce szkolenia: Część teoretyczna i praktyczna szkolenia w Inowrocławiu. 5.2 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 120 godz. Kurs powinien być podzielony na część teoretyczną i praktyczną. 1 godz. dydaktyczna = 60 minut. 5.3 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r.. Zajęcia powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. 5.4 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - zapoznanie z zasadami BHP, - procesy starzenia się skóry, - dermatologia schorzeń, - manicure tradycyjny, biologiczny, pedicure kosmetyczny, - budowa paznokcia, - masaż dłoni i stóp, - zabiegi pielęgnacyjne, metody pielęgnacji skóry, - zdobienie paznokci, metody przedłużania paznokci, - depilacja ciała, - techniki makijażu, - elementy kosmetyki ciała, - podstawy wizażu, kreacja wizerunku w pracy zawodowej. 5.5 Wykonawca pokryje koszty związane z przeprowadzeniem niezbędnych badań do celów sanitarno - epidemiologicznych dla beneficjentów. Część 6. Operator maszyn do prac ziemnych Ilość osób do przeszkolenia - 2 osoby w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie). 5.1 Miejsce szkolenia: Część teoretyczna i praktyczna szkolenia w Inowrocławiu. 5.2 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 212 godz. Kurs powinien być podzielony na część teoretyczną i praktyczną. 1 godz. dydaktyczna = 60 minut. 5.3 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r.. Zajęcia powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. 5.4 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - dokumentacji technicznej maszyn roboczych, - bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, - technologii wykonywania robót ziemnych, - użytkowania i obsługi maszyn roboczych, - naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych, - elementy hydrauliki, - budowa koparko-ładowarek, - technologia robót. 5.5Szkolenie powinno kończyć się wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu oraz zorganizowaniem egzaminu po zdaniu którego uczestnicy otrzymają książeczki z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie uprawniające do wykonywania zawodu Operatora maszyn do robót ziemnych. Część 7. Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej Ilość osób do przeszkolenia - 7 osób w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie). 7.1 Miejsce szkolenia: Inowrocław. 7.2 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 90 godz. 1 godz. dydaktyczna = 60 minut. 7.3 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r.. Zajęcia powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. 7.4 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - nowoczesne techniki sprzedaży; - obsługa programów magazynowych, fakturujących; - pierwszy kontakt z klientem; - techniki negocjacyjne; - przyjmowanie reklamacji; - umiejętność słuchania i zadawania pytań; - analiza zachowań konsumentów na rynku; - obsługa kas fiskalnych; - higiena pracy. 7.5 Każdy uczestnik musi mieć zapewniony dostęp do kasy fiskalnej(jeden uczestnik przy stanowisku pracy). 7.6 Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 8. Opiekun osób starszych Ilość osób do przeszkolenia - 7 osób w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie). 8.1 Miejsce szkolenia: Część teoretyczna i praktyczna szkolenia w Inowrocławiu. 8.2 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 140 godz. - część teoretyczna 70 godz. - część praktyczna (w DPS lub innych placówkach pomocowych dla osób starszych w zakresie opiekuna osoby starszej) 70 godz. 1 godz. dydaktyczna = 60 minut. 8.3 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r.. Zajęcia powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. 8.4 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu geriatrii, - udzielanie pierwszej pomocy, - nabycie umiejętności pomocy osobom starszym w czynnościach dnia codziennego, - pielęgnowanie osób chorych, starszych i niepełnosprawnych, - posługiwanie się sprzętem i aparaturą medyczną, - prowadzenie dokumentacji, - profilaktyka odleżyn, - podstawy rehabilitacji i aktywizacji, - podstawy komunikacji z podopiecznym i jego rodziną Część 9. Spawacz w metodzie 111 lub 135 Ilość osób do przeszkolenia - 1 osoba w ramach projektu współfinansowanego z EFS, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników kursu w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie). 9.1 Miejsce szkolenia: Inowrocław. 9.2 Liczba godzin szkolenia (dla jednej osoby) - 120 godz. 1 godz. dydaktyczna = 60 minut. 9.3 Termin wykonania kursu: Od września do listopada 2013r.. Zajęcia powinny trwać od poniedziałku do piątku po min 5 godz. dziennie, a nie więcej niż 8 godz. dziennie. 9.4 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - przepisy BHP; - urządzenia spawalnicze, budowa i ich użytkowanie; - charakterystyka pracy w hali produkcyjnej; - oznakowanie i wymiarowanie spoin; - metody przygotowania złączy do spawania - metody spawania; 9.5 Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. 9.6 Program szkolenia musi uwzględniać wytyczne Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 9.7 Szkolenie zakończy się końcowym egzaminem kwalifikacyjnym według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-17 oraz wydanie każdemu z kursantów Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza i książeczki spawacza. 9.8 Szkolenie musi być poprzedzone badaniami lekarskimi kursantów przez lekarza Medycyny Pracy. 9.9 Koszty badań lekarskich ponosi Wykonawca. 3.3 Obowiązki wykonawcy (dla wszystkich części): 3.3.1 Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram kursów, i przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu. 3.3.2Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami i uprawnieniami do prowadzenia kursów w przedmiotowym zakresie, którzy przeprowadzili po min. 3 kursy z danej tematyki (dla każdej części). 3.3.3Zapewnienie odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych z zapleczem socjalnym niezbędnym do należytego przeprowadzenia kursów w części teoretycznej i praktycznej każdego dnia, w którym odbywa się szkolenie. Wykonawca zapewni sale z oknami zapewniającymi światło dzienne oraz miejsca siedzące dla uczestników z możliwością sporządzania notatek, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, zestawy komputerowe połączone z Internetem. 3.3.4 Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW wszystkich uczestników kursów przekazanych listą przez Zamawiającego, w trakcie oraz w drodze do i z miejsca kursu - od pierwszego do ostatniego dnia kursu. 3.3.5 Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr.101,poz. 926, z późn. zm.). 3.3.6 Zapewnienie materiałów szkoleniowych (dydaktycznych) oraz narzędzi niezbędnych do realizacji zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla wszystkich uczestników kursu, nie podlegające zwrotowi oraz jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej. 3.3.7 Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin z logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego. 3.3.8W przypadku gdy realizacja szkolenia wymaga zezwoleń i certyfikatów oraz program szkolenia regulowany jest rozporządzeniami, Zamawiający wymaga, aby szkolenie to przeprowadzone było zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ponadto zajęcia zakończą się wydaniem dokumentów świadczących o uczestnictwie w zajęciach będących przedmiotem zamówienia (zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp.) 3.3.9 Wykonawca przeprowadzi ewaluację z każdego kursu - (przed rozpoczęciem i po realizacji szkolenia ) oraz dokona zbiorczej analizy ankiet i przedstawi zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia. 3.3.10 Bieżącego informowania zamawiającego o; - wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych, - rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. 3.3.11Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór, dziennik zajęć zawierający liczbę godzin i tematy szkolenia, oryginały ankiet ewaluacyjnych, zdjęcia z przebiegu szkolenia , informacja wykonania usługi szkoleniowej. 3.3.12 Odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją szkolenia. Wytyczne i logotypy dostępne są na stronie www.efs.gov.pl 3.3.13Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych zdjęć w formie elektronicznej z przebiegu realizacji szkoleń. 3.3.14 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatnie uczestnikom szkoleń środki ochrony indywidualnej oraz zobligować ich do stosowania, jeżeli przepisy szczegółowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wymagają stosowania takich środków podczas wykonywania zadań. 3.3.15 W przypadku awarii jakiegokolwiek sprzętu używanego podczas realizacji zajęć, Wykonawca jest zobowiązany zastąpić sprzęt niesprawny na sprzęt sprawny, tak aby zajęcia odbywały się bez przestoju. 3.3.14 Dla Części 1,2,3,4,5,6,7,8,9 podczas prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, dłużej niż 4 godz. dziennie Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu w każdym dniu zajęć jednego ciepłego posiłku (np. ziemniaki, ryż lub frytki, surówka, ryba, kotlet schabowy lub z kurczaka lub równoważnej porcji wegetariańskiej). Posiłki powinny być urozmaicane, posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania ciepłego posiłku w formie dań gotowych typu Fast food oraz gotowych zup typu instant. 3.3.15Dla części 1,2,3,4,5,6,7,8,9 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu w każdym dniu zajęć serwisu kawowego w przerwach pomiędzy zajęciami, składającego się z:kawy czarnej, śmietanka do kawy, herbaty czarnej, wrzątek w termosach oraz ciastka kruche min. 10 dag na osobę, cukier. 3.3.16Dla części 2 Wykonawca jest zobowiązany do: - pokrycia kosztów za materiały szkoleniowe dla 18 uczestników , w tym kodeks drogowy dla każdego uczestnika, - opłata za wydanie prawa jazdy - koszty wymaganych badań lekarskich dla kandydatów na kierowców kat. B oraz wszelkie opłaty związane z realizacją praktycznej nauki jazdy, - koszty pierwszego egzaminu, - koszty ubezpieczenia kursantów NNW przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, - przeprowadzenie wew. egzaminu zgodnie z przepisami, - po zakończeniu nauki jazdy Wykonawca wystawi słuchaczom zaświadczenia o ukończeniu części teoretycznej i praktycznej, uprawniające ich do przystąpienia do państwowego egzaminu na prawo jazdy kat. B Godziny jazdy będą odnotowywane na bieżąco przez instruktorów w indeksach słuchaczy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pracownik małej gastronomi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7922,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs prawa jazdy Kat. B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Ekspert - Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27473,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26910,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Florystyka i zdobienie przedmiotów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2502,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8093,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wizaż i zdobienie paznokci.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5004,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Operator maszyn do prac ziemnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doskonalenia Zawodowego B.M. Skaza, P. Kilianski, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Ekspert - Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8024,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Opiekun osób starszych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11407,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Spawacz w metodzie 111

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doskonalenia Zawodowego B.M. Skaza, P. Kilianski, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3093,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.