eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dla uczniów z ponadgimnazjalnych szkół zawodowych, w tymzajęć fakultatywnych z grafiki komputerowej, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych, zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego oraz zajęć w Szkolnym Ośrodku Kariery z elementami doradztwa zawodowego na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków EFS POKL pn. Ja też mogę pracować, część 20

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Łódź: Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dla uczniów z ponadgimnazjalnych szkół zawodowych, w tym: zajęć fakultatywnych z grafiki komputerowej, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych, zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego oraz zajęć w Szkolnym Ośrodku Kariery z elementami doradztwa zawodowego na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków EFS POKL pn. Ja też mogę pracować, część 20
Numer ogłoszenia: 388106 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dla uczniów z ponadgimnazjalnych szkół zawodowych, w tym: zajęć fakultatywnych z grafiki komputerowej, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych, zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego oraz zajęć w Szkolnym Ośrodku Kariery z elementami doradztwa zawodowego na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków EFS POKL pn. Ja też mogę pracować, część 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dla uczniów z ponadgimnazjalnych szkół zawodowych, w tym: zajęć fakultatywnych z grafiki komputerowej, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych, zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego oraz zajęć w Szkolnym Ośrodku Kariery z elementami doradztwa zawodowego na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków EFS POKL pn. Ja też mogę pracować.Projekt jest realizowany dla uczniów szkół wchodzących w skład Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Łodzi - Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 22 oraz Technikum Specjalnego dla Niesłyszących i Słabosłyszących. Opis przedmiotu zamówienia: Zajęcia w Szkolnym Ośrodku Kariery z elementami doradztwa zawodowego dla uczniów niesłyszących. Usługa polega na przeprowadzeniu przez wykwalifikowaną osobę (posiadającą niezbędne doświadczenie i praktykę zawodową oraz wykształcenie) zajęć dla uczniów ww. tematyki z zaangażowaniem w ilości 310 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Koordynatora Projektu w porozumieniu z Zamawiającym oraz Dyrekcją szkół w taki sposób, aby w zajęciach mogli uczestniczyć uczniowie biorący udział w Projekcie bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi. Program zajęć powinien uwzględniać zdiagnozowane potrzeby i możliwości rozwojowe uczniów. Wszystkie zaplanowane zajęcia prowadzone będą w małych grupach zgodnie z zasadami udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej określonych w Rozporządzeniu MEN z dnia 30.04.2013r. z wykorzystaniem środków dydaktycznych przeznaczonych do danej dysfunkcji rozwojowej, umożliwiających przyswajanie i kształtowanie nowej wiedzy i umiejętności wynikających z podstawy programowej. Zajęcia maja na celu rozwijanie kompetencji kluczowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania uczniów niepełnosprawnych w środowisku społecznym. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkół biorących udział w projekcie w wyznaczonych pomieszczeniach w godzinach popołudniowych od poniedziałku do soboty. Zajęcia mogą prowadzić jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie i umiejętności, o których mowa w Dziale VI ust. 6.SIWZ. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia zajęć do możliwości psychofizycznych uczniów uczestniczących w zajęciach, b) prowadzenie zajęć w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną pozytywną opinię Dyrektora Szkoły dla przygotowanego Programu przed przystąpieniem do prowadzenia zajęć szkolnych, c) prowadzenie kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ. W celu wykazania spełniania ww. warunku, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: Jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe, uprawnienia pedagogiczne, kwalifikacje z zakresu surdopedagogiki i oligofrenopedagogiki, potwierdzona znajomość języka migowego - minimum kurs 2 stopnia. Doświadczenie - staż pracy w szkole zawodowej specjalnej jako nauczyciel minimum 3 lata.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że: a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, b) pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zamawiającego lub Wykonawcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź sekretariat pokój nr 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Ja też mogę pracować (dalej: Projekt). Projekt jest realizowany dla uczniów szkół wchodzących w skład Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Łodzi - Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 22 oraz Technikum Specjalnego dla Niesłyszących i Słabosłyszących.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.