eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE W 2010 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Dzierżoniów: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE W 2010 ROKU
Numer ogłoszenia: 387884 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE W 2010 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie w roku 2010 wyszczególnionych w poniższej tabeli: L.p Nazwa artykułu Szacunkowa ilość danego artykułu 1. Atrament do drukarki HP 344 C9363EE 10szt. 2. Atrament do drukarki HP 4844a 20 szt. 3. Atrament do drukarki HP 4836a 5 szt. 4. Atrament do drukarki HP 4837a 5 szt. 5. Atrament do drukarki HP 4838a 5 sz. 6. Atrament do drukarki HP 6656 20 szt. 7. Atrament do drukarki HP 6657 5 szt. 8. Atrament do drukarki HP 339 symb. Kat. C8767EE 10 szt. 9. Atrament do drukarki HP 343 symb. Kat. CB8766EE kolor 2 szt. 10. Atrament do drukarki Lexmark 70 10 szt. 11. Atrament do drukarki Canon BC 20 czarny 10 szt. 12. Toner Panasonic KX-FA83E 10 szt. 13. Atrament Lexmark 32 10 szt. 14. Atrament Lexmark 33 10 szt. 15. Toner do drukarki HP 1200C7115A 15 szt. 16. Toner do drukarki Lexmark Optra E232/330 15 szt. 17. Toner do drukarki Lexmark Optra E321/323 5 szt. 18. Toner do drukarki Lexmark Optra T420 2 szt. 19. Toner do drukarki Minolta PAGE PRO 1100/1200 5 szt. 20. Toner do kserokopiarki Nashuatec DSM 615/618 DT 42 30 szt. 21. Toner do kserokopiarki Nashuatec DT 34 1505/1805 5 szt. 22. Toner Panasonic KX-MB 773 10 szt. 23. Ricoch Toner type 2220D 2 szt. 24.Toner do drukarki Samsung ML 2151N 4 szt. 25.Toner do drukarki Samsung Laser MFPSCX-4720FN 2 szt. 26. Toner Lexmark E-120 20 szt. 27. Toner HP 6470 7 szt. 28. Toner HP 6471 5 szt. 29. Toner HP 6472 5 szt. 30. Toner HP 6473 5 szt. 31. Toner HP CB436A 10 szt. 32. Płyta CDR 600 szt. 33. Płyta CDR-W 100 szt. 34. Płyta DVD 200 szt. 35. Dyskietka 3,5 HD 30 szt. 36. Papier ksero biały białości CIF 160 lub 4 gwiazdki 3000 ryz 37. Papier do faksu 210x 30 10 szt. 38. Koperta B-5 samoprzylepna 4.000 szt. 39. Koperta C-6 biała samoprzylepna 300.000 szt. 40. Koperta C-4 szara samoprzylepna 15.000 szt. 41. Klej w sztyfcie 36 g. 100 szt. 42. Zeszyt A5 96 kart. w twardej oprawie 10 szt. 43. Zeszyt A4 96 kart. w twardej oprawie 20 szt. 44. Notes samoprzylepny 76x76 300 bl. 45. Cienkopis 250 szt. 46. Marker niezmywalny EDDING 300 100 szt. 47. Notes samoprzylepny 76x51 300 bl. 48. Zakreślacz do tekstów 80 szt. 49. Korektor w pędzelku 20 ml na bazie wody 50 szt. 50. Zszywacz biurowy 20 szt. 51. Dziurkacz 15 szt. 52. Poduszka do stempli 10 szt. 53. Tusz do stempli czerwony 20 szt. 54. Spinacz biurowy mały (100szt. w opakowaniu) 300 opak. 55. Zszywki chińskie (1000szt. w opakowaniu) 300 opak. 56. Segregator A4/7 kolorowy 300 szt. 57. Skoroszyt do zawieszania z oczkiem papierowym 2000 szt. 58. Skoroszyt do zawieszania plastikowy 600 szt. 59. Skoroszyt do wpinania papierowy 6.000 szt. 60. Skoroszyt do wpinania plastikowy 1.000 szt. 61. Teczka wiązana papierowa 600 szt. 62. Teczka wiązana plastikowa 200 szt. 63. Ofertówka miękka A-4 3.000 szt. 64. Ofertówka sztywna A-4 200 szt. 65. Toner HP CB 380B 5 szt. 66. Toner HP CB 381 C 3 szt. 67. Toner HP CB 382 Y 3 szt. 68. Toner HP CB 383 M 3 szt. 69. Toner HP Q 7551 A Black 3 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 2000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz: 1.posiadają uprawnienie do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 5.wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, należycie co najmniej dwie dostawy artykułów będących przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych łącznie, 6.wniosą wadium przetargowe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY zawierający następujące załączniki: 1.1.Zestawienie cen ofertowych netto i brutto wybranych artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wg załącznika nr 1. 1.2.Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia: -oświadczenie, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, -oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienie niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, -oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń, -oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i akceptuje projekt umowy oraz zobowiązuje się podpisać umowę w razie wybrania jego oferty, -oświadczenie o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, -oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę za zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości z tego tytułu. Do załącznika nr 2 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaparafowany projekt umowy. 5.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6.Inne dokumenty proponowane przez Wykonawcę. 1.3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed ogłoszeniem postępowania przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 100 tysięcy złotych łącznie (wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ), w tym potwierdzenie wykonania co najmniej dwóch dostaw z należytą starannością (referencje). 1.5. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy zamówionego towaru - 5
  • 3 - Warunki płatności - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27 pokój nr 308, III piętro w godz. 9.00 - 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27 Pokój nr 1 na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.