eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów) dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Dęblin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów) dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N.
Numer ogłoszenia: 387756 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261638 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów) dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj formularzu ofertowym oraz załączniku Nr 1a do formularza ofertowego. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej funkcje i parametry graniczne przedstawione poniżej oraz w załączeniach Nr 1 i 1a określone jako parametry graniczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakup tuszy i tonerów jest niezbędny do zabezpieczenia bieżącej działalności pododdziałów znajdujących się na zaopatrzeniu 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Miejscem realizacji dostawy oraz świadczenia usług w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jest 41 Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na następujące zadania: Zadanie I Służba Łączności i Informatyki Zadanie II Służba Wychowawcza, w skład którego wchodzą następujące podzadania Zadanie II a 4 Skrzydło Lotnictwa Szkolnego Zadanie II b 41 Baza Lotnictwa Szkolnego Zadanie II c SPSP Zadanie II d OLL Zadanie II e bdm Zadanie II f WKU Puławy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w asortymencie oraz ilości dla zadania I oraz zadania II określonych w formularzu ofertowym, jednorazowo i w całości w terminie 10 dni dziesięciu dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający wszystkie parametry określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz formularzu ofertowym wzór wg. załącznika Nr 1 oraz w załączniku nr 1 a do formularza ofertowego, we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do dla zadania I do magazynu służby łączności i informatyki budynku nr 64, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin Lotnisko, 08 521 Dęblin; dla zadania II do magazynu służby wychowawczej budynku znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin - Twierdza, 08-530 Dęblin Dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego powyżej może nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. dzień roboczy pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem w godzinach 800 - 1400.O dokładny terminie dostawy Wykonawca powiadomi upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem Zadanie I Szefa Służby Łączności i Informatyki Zadanie II Szefa Służby Wychowawczej Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego, ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem asortymentu ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, rozładunku, transportu przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności odbioru zostanie sporządzony stosowny protokół odbioru. Podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia w wymiarze Zadanie I 12 miesięcydwunastu miesięcy Zadanie II 12 miesięcy dwunastu miesięcy Termin gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Wykonawcy oraz upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury na poszczególne zadania oraz podzadania. Wykonawca może powierzyć Wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcom. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w a załączniku nr 1 a do formularza ofertowego; b w ogólnych warunkach umowy, wzór załącznik nr 4 oraz 4a do SIWZ Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowych, nieregenerowanych i opatrzonych znakiem firmowym producenta. Informacje dodatkowe: Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów, które w sposób ogólnie przyjęty w branży wykorzystywane są jako wzorzec odniesienia. Wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ produkty oryginalne, tj. pochodzące od producenta sprzętu, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie, wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów, ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów. Zamawiający wyjaśnia, iż towar równoważny należy rozumieć asortyment kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych pojemność tonera, tuszu, wydajność i jakość wydruku w stosunku do typu zamawianego towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację techniczną oferowanego towaru równoważnego, z której powinno w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W celu oceny spełnienia wymogu równoważności dotyczących właściwości wyrobu zamiennego, Zamawiający porówna treść specyfikacji towaru oryginalnego z treścią dokumentu dostarczonego przez Wykonawcę. Z porównania treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że konkretny produkt, posiada nie gorsze parametry niż towar określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego specyfikacja towaru Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowych, nieregenerowanych i opatrzonych znakiem firmowym producenta. Zamawiający wymaga, aby przedstawiona przez Wykonawcę, wydajność tonerów i tuszy była określona za pomocą pomiaru zgodnego z normą ISO IEC 19752 dotyczącą monochromatycznych kartridży do drukarek laserowych, normą ISO IEC 24711 dotyczącą kolorowych i monochromatycznych kartridży do drukarek atramentowych, normą ISO IEC 19798 dotyczącą kolorowych kartridży do drukarek laserowych. Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów fabrycznie nowe to takie, które są:wytworzone przez producenta z fabrycznie nowych elementów w szczególności fabrycznie nowa obudowa, fabrycznie nowe dysze, fabrycznie nowy tusz lub toner, fabrycznie nowe bębny światłoczułe, fabrycznie nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania), bez śladów używania lub uszkodzenia, nieregenerowane, zapakowane w opakowanie indywidualne, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie produktu, takich jak np. światło, kurz i wilgoć. zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez producenta oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał. z terminem ważności, który powinien być widoczny na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty. Zamawiający nie uzna materiału za fabrycznie nowy wyrób eksploatowany wcześniej, przerabiany, wyczyszczony przed ponownym napełnieniem albo wykonany z zastosowaniem używanych elementów. Zamawiający nie dopuszcza, by przedmiotem dostawy były tusze lub tonery w zestawach dwupack, Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe. Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów muszą być produktami zalecanymi przez producentów tych urządzeń lub równoważne. Materiały eksploatacyjne do drukarek lub faksów równoważne muszą spełniać wszystkie wyżej wymienione wymagania oraz co najmniej takie same lub wyższe normy jakościowe i wydajnościowe co materiały zalecane przez producentów sprzętu, a także materiały te nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, w których zastosowano tonertusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. W przypadku uszkodzenia sprzętu, wynikłego z faktu użycia równoważnego materiału eksploatacyjnego, będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt Wykonawcy. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia wskazanych przez Zamawiającego próbek tuszy i tonerów, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Celem takiego wezwania będzie wykonania testu Dostarczone do testów tonery i tusze mają być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni zgodne z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ oraz w Załącznikach nr 1 i 1 a do SIWZ. Test dostarczonych tonerów i tuszy przeprowadzony zostanie na sprzęcie pracującym w środowisku Zamawiającego i polegać będzie na wykonaniu następujących czynności Włożenie dostarczonego do testów produktu do urządzenia i sprawdzenie poprawności odczytu informacji o poziomie tuszu lub tonem w sposób przewidziany przez producenta urządzenia wyświetlenie na panelu urządzenia, poprzez wydruk, za pomocą oprogramowania przez sieć LAN. W przypadku wyniku negatywnego, w celu jego potwierdzenia, test zostanie przeprowadzony ponownie, jeden raz, na innym egzemplarzu urządzenia tego samego modelu. Wynik testu zostanie określony w Protokole z przeprowadzenia testu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli wynik testu wykaże, że badany produkt równoważny w postaci zasobnika z tuszem lub tonerem ogranicza pełną współpracę z programem sprzętu, monitorującym stan tuszu lub toneru, Zamawiający uzna, że zaoferowane materiały równoważne nie spełniają wymagań określonych w Siwz i w związku z tym oferta zostanie odrzucona. O terminie przeprowadzenia testu Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego upoważniony przedstawiciel może uczestniczyć w czynnościach testowych w charakterze obserwatora..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J M Data S. C. Jarosław Żebrowski, Maciej Ryciak, ul. Trakt Lubelski 233, 304-667 Warszawa., ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342313,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 322568,73

  • Oferta z najniższą ceną: 322568,73 / Oferta z najwyższą ceną: 414603,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych (tuszy i tonerów) dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 30//13/N,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Al. Prymasa Tysiąclecia 103, Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18886,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16175,73

  • Oferta z najniższą ceną: 16175,73 / Oferta z najwyższą ceną: 17158,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.