eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Dęblin: Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N
Numer ogłoszenia: 261638 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 30 13 N Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj formularzu ofertowym oraz załączniku Nr 1a do formularza ofertowego. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej funkcje i parametry graniczne przedstawione poniżej oraz w załączeniach Nr 1 i 1a określone jako parametry graniczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakup tuszy i tonerów jest niezbędny do zabezpieczenia bieżącej działalności pododdziałów znajdujących się na zaopatrzeniu 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Miejscem realizacji dostawy oraz świadczenia usług w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jest 41 Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na następujące zadania: Zadanie I Służba Łączności i Informatyki; Zadanie II Służba Wychowawcza, w skład którego wchodzą następujące podzadania: Zadanie II a 4 Skrzydło Lotnictwa Szkolnego; Zadanie II b 41 Baza Lotnictwa Szkolnego; Zadanie II c SPSP; Zadanie II d OLL; Zadanie II e bdm; Zadanie II f WKU Puławy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w asortymencie oraz ilości dla zadania I oraz zadania II określonych w formularzu ofertowym, jednorazowo i w całości w terminie 10 dni dziesięciu dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający wszystkie parametry określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz formularzu ofertowym wzór wg. załącznika Nr 1 oraz w załączniku nr 1 a do formularza ofertowego, we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do dla zadania I do magazynu służby łączności i informatyki budynku nr 64, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin Lotnisko, 08-521 Dęblin; dla zadania II do magazynu służby wychowawczej budynku znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin - Twierdza, 08-530 Dęblin Dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego powyżej może nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. dzień roboczy pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem w godzinach 800 - 1400.. O dokładny terminie dostawy Wykonawca powiadomi upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem Zadanie I Szefa Służby Łączności i Informatyki; Zadanie II Szefa Służby Wychowawczej; Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego, ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem asortymentu ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, rozładunku, transportu przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności odbioru zostanie sporządzony stosowny protokół odbioru. Podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia w wymiarze Zadanie I 12 miesięcy dwunastu miesięcy Zadanie II 12 miesięcy dwunastu miesięcy Termin gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Wykonawcy oraz upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury na poszczególne zadania oraz podzadania. Wykonawca może powierzyć Wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcom. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w a załączniku nr 1 a do formularza ofertowego; b w ogólnych warunkach umowy, wzór załącznik nr 4 oraz 4a do SIWZ Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowych, nieregenerowanych i opatrzonych znakiem firmowym producenta. Informacje dodatkowe: Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów, które w sposób ogólnie przyjęty w branży wykorzystywane są jako wzorzec odniesienia. Wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ produkty oryginalne, tj. pochodzące od producenta sprzętu, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie, wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów, ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów. Zamawiający wyjaśnia, iż towar równoważny należy rozumieć asortyment kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych pojemność tonera, tuszu, wydajność i jakość wydruku w stosunku do typu zamawianego towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację techniczną oferowanego towaru równoważnego, z której powinno w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W celu oceny spełnienia wymogu równoważności dotyczących właściwości wyrobu zamiennego, Zamawiający porówna treść specyfikacji towaru oryginalnego z treścią dokumentu dostarczonego przez Wykonawcę. Z porównania treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że konkretny produkt, posiada nie gorsze parametry niż towar określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego specyfikacja towaru . Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowych, nieregenerowanych i opatrzonych znakiem firmowym producenta. Zamawiający wymaga, aby przedstawiona przez Wykonawcę, wydajność tonerów i tuszy była określona za pomocą pomiaru zgodnego z normą ISO IEC 19752 dotyczącą monochromatycznych kartridży do drukarek laserowych, normą ISO IEC 24711 dotyczącą kolorowych i monochromatycznych kartridży do drukarek atramentowych), normą ISO IEC 19798 dotyczącą kolorowych kartridży do drukarek laserowych. Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów fabrycznie nowe to takie, które są wytworzone przez producenta z fabrycznie nowych elementów (w szczególności fabrycznie nowa obudowa, fabrycznie nowe dysze, fabrycznie nowy tusz lub toner, fabrycznie nowe bębny światłoczułe, fabrycznie nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania), bez śladów używania lub uszkodzenia, nieregenerowane, zapakowane w opakowanie indywidualne, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie produktu, takich jak np. światło, kurz i wilgoć. zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez producenta oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał. z terminem ważności, który powinien być widoczny na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty. Zamawiający nie uzna materiału za fabrycznie nowy wyrób eksploatowany wcześniej, przerabiany, wyczyszczony przed ponownym napełnieniem albo wykonany z zastosowaniem używanych elementów. Zamawiający nie dopuszcza, by przedmiotem dostawy były tusze lub tonery w zestawach dwupack Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe. Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów muszą być produktami zalecanymi przez producentów tych urządzeń lub równoważne. Materiały eksploatacyjne do drukarek lub faksów równoważne muszą spełniać wszystkie wyżej wymienione wymagania oraz co najmniej takie same lub wyższe normy jakościowe i wydajnościowe co materiały zalecane przez producentów sprzętu, a także materiały te nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, w których zastosowano toner tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. W przypadku uszkodzenia sprzętu, wynikłego z faktu użycia równoważnego materiału eksploatacyjnego, będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt Wykonawcy. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia wskazanych przez Zamawiającego próbek tuszy i tonerów, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Celem takiego wezwania będzie wykonania testu Dostarczone do testów tonery i tusze mają być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni zgodne z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ oraz w Załącznikach nr 1 i 1 a do SIWZ. Test dostarczonych tonerów i tuszy przeprowadzony zostanie na sprzęcie pracującym w środowisku Zamawiającego i polegać będzie na wykonaniu następujących czynności Włożenie dostarczonego do testów produktu do urządzenia i sprawdzenie poprawności odczytu informacji o poziomie tuszu lub tonem w sposób przewidziany przez producenta urządzenia wyświetlenie na panelu urządzenia, poprzez wydruk, za pomocą oprogramowania przez sieć LAN. W przypadku wyniku negatywnego, w celu jego potwierdzenia, test zostanie przeprowadzony ponownie, jeden raz, na innym egzemplarzu urządzenia tego samego modelu. Wynik testu zostanie określony w Protokole z przeprowadzenia testu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli wynik testu wykaże, że badany produkt równoważny w postaci zasobnika z tuszem lub tonerem ogranicza pełną współpracę z programem sprzętu, monitorującym stan tuszu lub toneru, Zamawiający uzna, że zaoferowane materiały równoważne nie spełniają wymagań określonych w Siwz i w związku z tym oferta zostanie odrzucona. O terminie przeprowadzenia testu Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego upoważniony przedstawiciel może uczestniczyć w czynnościach testowych w charakterze obserwatora..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 15 000, 00 zł słownie złotych piętnaście tysięcy. Wadium w wymaganej przez zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach a pieniądzu; b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c gwarancjach bankowych; d gwarancjach ubezpieczeniowych; e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r, poz. 275 ze zm.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwóch umów, których przedmiotem były dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych tuszy i tonerów o wartości każdej z tych umów nie mniejszej niż 300 000,00 zł PLN brutto wyłącznie do zadania I

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter, zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uwagi na charakter, zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN zł słownie złotych czterysta tysięcy lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN zł słownie złotych siedemset tysięcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa, itp.). podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w punkcie V siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów dotyczących a zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, poprzez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innymi podmiotami; d zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w pkt. 3. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (y) nie wymieniona (e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków 2 wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT 3 gdy ze względu na zmianę przepisów prawa uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego,08 521,Dęblin Lotnisko, Budynek 205, pokój nr 304 w godzinach 7.30 15.30 lub pocztą po wpłacie 15 zł lub pocztą na konto 24 1010 1339 0016.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 521 Dęblin, Budynek 226, pokój nr 7 Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.