Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-21
Werbkowice: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Werbkowice wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w okresie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r.
Numer ogłoszenia: 387558 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572628, faks 084 6572080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.werbkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Werbkowice wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w okresie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usług transportowa polegająca na przewozie uczniów do szkół z terenu Gminy Werbkowice wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w okresie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r. 3.2. Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 3.3. Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV: 60172000-4 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. 3.4. Zakres zamówienia obejmuje przewóz uczniów do dwóch szkół, tj.: 1) do ZESPOŁU SZKÓŁ W WERBKOWICACH - 115 uczniów zgodnie z poniższym: a) z Dobromierzyc - 11 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o godz. 13.00, 13.40 i 14.40, orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 7 km; b) z Frankamionki - 5 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, odwóz o 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 8 km; c) z Gozdowa (przystanek PKP) - 2 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 7 km; d) z Gozdowa (przystanek Gozdów POM) - 3 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 5 km; e) z Gozdowa (przystanek Gozdów Zalesie) - 3 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, , z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 6 km; f) z Honiatycz Kolonii - 1 uczeń, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, odwóz o godz. 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 15 km. g) z Honiatyczek - 3 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, odwóz o godz. o 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 11 km; h) z Hostynnego - 14 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 4 km; i) z Hostynnego Kolonii - 8 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 5 km; j) z Kotorowa - 10 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 6 km; k) z Łotowa - 1 uczeń, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dziecko nie może być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, odwóz o 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 7 km; l) z Malic - 6 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 6 km; m) z Peresołowic - 21 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.00, 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 9 km; n) z Podhorzec - 18 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o godz. 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 8 km; o) z Wilkowa - 8 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.00, 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 4 km; p) z Konopnego - 1 uczeń, tylko odwóz o 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 3 km; 2) do SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HOSTYNNEM KOLONII - 1 uczeń z miejscowości Frankamionka (tylko dowóz) na zajęcia rozpoczynające się o godz. 8.00, z zastrzeżeniem, że dziecko nie może być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 5 km..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz jednocześnie Wykonawca udokumentuje, że posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winni spełniać wszyscy Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz jednocześnie udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o łącznej wartości minimum 150 000 zł brutto, polegające na przewozie uczniów do szkół wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz zrealizowanych usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający nie wymaga, aby wykazane usługi przewozu uczniów do szkół realizowane były łącznie z opieką ze strony oferenta. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz jednocześnie gdy Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3) wykaz zrealizowanych usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, przedstawia pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.werbkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach,
ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Nisko.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- "Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz po zakończonych zajęciach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.