eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Werbkowice wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w okresie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Werbkowice: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Werbkowice wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w okresie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r.
Numer ogłoszenia: 387558 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572628, faks 084 6572080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.werbkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Werbkowice wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w okresie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usług transportowa polegająca na przewozie uczniów do szkół z terenu Gminy Werbkowice wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w okresie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r. 3.2. Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 3.3. Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV: 60172000-4 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. 3.4. Zakres zamówienia obejmuje przewóz uczniów do dwóch szkół, tj.: 1) do ZESPOŁU SZKÓŁ W WERBKOWICACH - 115 uczniów zgodnie z poniższym: a) z Dobromierzyc - 11 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o godz. 13.00, 13.40 i 14.40, orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 7 km; b) z Frankamionki - 5 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, odwóz o 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 8 km; c) z Gozdowa (przystanek PKP) - 2 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 7 km; d) z Gozdowa (przystanek Gozdów POM) - 3 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 5 km; e) z Gozdowa (przystanek Gozdów Zalesie) - 3 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, , z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 6 km; f) z Honiatycz Kolonii - 1 uczeń, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, odwóz o godz. 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 15 km. g) z Honiatyczek - 3 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, odwóz o godz. o 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 11 km; h) z Hostynnego - 14 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 4 km; i) z Hostynnego Kolonii - 8 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 5 km; j) z Kotorowa - 10 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 6 km; k) z Łotowa - 1 uczeń, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dziecko nie może być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, odwóz o 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 7 km; l) z Malic - 6 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.40 lub 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 6 km; m) z Peresołowic - 21 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.00, 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 9 km; n) z Podhorzec - 18 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o godz. 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 8 km; o) z Wilkowa - 8 uczniów, dowóz na zajęcia rozpoczynające się o godz. 08.00, z zastrzeżeniem, że dzieci nie mogą być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00, odwóz o 13.00, 13.40 i 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 4 km; p) z Konopnego - 1 uczeń, tylko odwóz o 14.40; orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 3 km; 2) do SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HOSTYNNEM KOLONII - 1 uczeń z miejscowości Frankamionka (tylko dowóz) na zajęcia rozpoczynające się o godz. 8.00, z zastrzeżeniem, że dziecko nie może być zabrane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 06.50, orientacyjna odległość przystanku autobusowego od szkoły - ok. 5 km..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz jednocześnie Wykonawca udokumentuje, że posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winni spełniać wszyscy Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz jednocześnie udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o łącznej wartości minimum 150 000 zł brutto, polegające na przewozie uczniów do szkół wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz zrealizowanych usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający nie wymaga, aby wykazane usługi przewozu uczniów do szkół realizowane były łącznie z opieką ze strony oferenta. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz jednocześnie gdy Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3) wykaz zrealizowanych usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, przedstawia pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.werbkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.