eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › wykonanie usługi przeprowadzenia kursówKURS Ibrukarz wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej dla 15 osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Kluczborku. KURS IIIlość edycji2 (dwie)kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia z zajęciami aktywizacji zawodowej. Ilość osób do przeszkolenia - 24 osoby (12 uczestników dla każdej edycji). KURS IIImalarz budowlany wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej dla 12 osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Kluczborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Kluczbork: wykonanie usługi przeprowadzenia kursów: KURS I: brukarz wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej dla 15 osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Kluczborku. KURS II: Ilość edycji: 2 (dwie): kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia z zajęciami aktywizacji zawodowej. Ilość osób do przeszkolenia - 24 osoby (12 uczestników dla każdej edycji). KURS III: malarz budowlany wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej dla 12 osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Kluczborku
Numer ogłoszenia: 387546 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 447 20 70, faks 77 417 21 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca organizacji prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi przeprowadzenia kursów: KURS I: brukarz wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej dla 15 osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Kluczborku. KURS II: Ilość edycji: 2 (dwie): kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia z zajęciami aktywizacji zawodowej. Ilość osób do przeszkolenia - 24 osoby (12 uczestników dla każdej edycji). KURS III: malarz budowlany wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej dla 12 osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Kluczborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KURS I: brukarz wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej dla 15 osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Kluczborku. a) Zajęcia w wymiarze 100 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych. Dodatkowo 18 godzin aktywizacji zawodowej. b) Wykonawca zapewnia przynajmniej jednego laptopa, rzutnik, ekran oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze (podręcznik, długopis, notes) dla każdego uczestnika (dodatkowo jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego) do przeprowadzenia części teoretycznej, oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej tj. badania lekarskie (dla 15 osób + 3 osoby z listy rezerwowej), odzież ochronną spełniającą wymogi BHP także środki ochrony indywidualnej, kostkę brukową w kolorze czerwonym i szarym, tłuczeń i inne materiały pozwalające na naukę zawodu zgodnie z technologią układania kostki brukowej. c) Zamawiający na potrzeby zajęć praktycznych udostępni optymalną powierzchnie ok 14 m2 na uczestnika kursu, co pozwoli na efektywną naukę w ramach przygotowania do wykonywania zawodu brukarza. d) Wykonawca zapewnia na zajęcia wodę dla uczestników kursu. e) Na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenia uczestników kursu. f) Kurs kończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez przedstawicieli Wykonawcy. KURS II: Ilość edycji: 2 (dwie) kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia z zajęciami aktywizacji zawodowej. Ilość osób do przeszkolenia - 24 osoby (12 uczestników dla każdej edycji) a) Ilość godzin teorii i praktyki - zgodnie z posiadanym programem nauczania zatwierdzonym przez właściwego Ministra Gospodarki lub uzgodniony z właściwym Urzędem Dozoru Technicznego oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. b) Wykonawca zapewnia przynajmniej jednego laptopa, rzutnik, ekran oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze (podręcznik, długopis, notes) dla każdego uczestnika (dodatkowo jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego) do przeprowadzenia części teoretycznej, oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej tj. badania lekarskie (dla 12 osób + 3 osoby z listy rezerwowej), odzież ochronną spełniającą wymogi BHP także środki ochrony indywidualnej, wózek widłowy, palety etc. c) Zamawiający na potrzeby zajęć praktycznych udostępni plac gosp. d) Wykonawca zapewnia na zajęcia wodę dla uczestników kursu. e) Na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenia uczestników kursu. f) Każdy Kurs kończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez przedstawicieli Wykonawcy. Każdy uczestnik szkolenia, po jego ukończeniu i zdaniu egzaminu otrzyma zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, certyfikat ukończenia kursu w języku polskim i angielskim, zezwolenie na kierowanie wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym oraz certyfikat w języku polskim, który winien zawierać wszystkie niezbędne informacje projektowe. KURS III: malarz budowlany wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej dla 12 osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Kluczborku. a) Zajęcia w wymiarze 100 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych. Dodatkowo 18 godzin aktywizacji zawodowej. b) Wykonawca zapewnia przynajmniej jednego laptopa, rzutnik, ekran oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze (podręcznik, długopis, notes) dla każdego uczestnika (dodatkowo jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego) do przeprowadzenia części teoretycznej, oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej tj. badania lekarskie (dla 12 osób + 3 osoby z listy rezerwowej), odzież ochronną spełniającą wymogi BHP także środki ochrony indywidualnej, farby fasadowe, pędzle, wałki, folie malarskie etc. c) Zamawiający na potrzeby zajęć praktycznych udostępni optymalną powierzchnie ok 35 m2 na uczestnika kursu, co pozwoli na efektywną naukę w ramach przygotowania do wykonywania zawodu malarza. d) Wykonawca zapewnia na zajęcia wodę dla uczestników kursu. e) Na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenia uczestników kursu. f) Kurs kończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez przedstawicieli Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowanie ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanego przez Zakład Karny w Kluczborku i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3. Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej Poddziałanie 1.3.4. Centralny Zarząd Służby Więziennej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.